Helllllp!

14-04-2011 09:29 19 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ik zoek...

Je wilt er natuurlijk wel hip bij liggen in bed, maar niet de hoofdprijs betalen. ik ben en blijf n Hollander.

Nou ja, ik zoek een Pip studio look-a-like dekbedovertrek, lits-jumeaux.

Heb al wat rondgegoogled maar kom nog niet echt tot zoiets.

Weet iemand hier toevallig wat??
action?

de markt?

Wibra?

Kringloop?
Ik zag toevallig een Pip look-a-like bij de Ikea liggen.
Mental note: Geen idee wat PIP is, ik loop blijkbaar achter. Googelen!
Hellllp????

Dacht die ligt met gebroken been onderaan de trap

Maar gelukkig het gaat over pip

(tja, en gelukkig smaken verschillen)

Maar hebben ze bij de trekpleister nu geen dekbedhoezen in de aanbieding met zo'n soort printje erop.
Wil je niet gewoon één keer investeren in een super fijn dekbed in plaats van slappe aftreksels van mindere kwaliteit te kopen?

Ik slaap nu al een tijdje onder Pip en merk dat de stof van een stuk fijnere kwaliteit is dan van goedkopere dekbedden. Ze blijven ook mooier in de was etc. etc.

Bij de Bijenkorf hadden ze ze vorig jaar op een gegeven moment in de aanbieding trouwens.
Ik heb ze gisteren bij Ikea gezien. Heb ze zelfs in mijn handen gehad. Kosten ¤ 35.- voor lits-jumeaux.
En ze staan niet op de site van Ikea. Heb even voor je gekeken.
zo iets?

Dekbed
quote:iris1969 schreef op 14 april 2011 @ 09:40:

Ik zag toevallig een Pip look-a-like bij de Ikea liggen.Ikea kussenslopen zijn niet compatible met het gangbare kusssenformaat.
Bij blokker lagen nu ook hele leuke in de aanbieding, en die van Ikea zijn zeker ook heel leuk.
Heeft Wendy van Dijk nu ook al dekbedovertrekken? Al is het alleen al niet omdat t van haar is.

Geloof dat ik dan binennkort maar naar Ikea moet, had al even op de site zitten kijken, maar zag niets wat er op leek.

Over n echte kopen. Hmmmm.. Tja... Op zich valt er wel wat voor te zeggen natuurlijk, maar ik vind het zooo godsgruwelijk veel geld voor n dekbedovertrek. En ben ook niet jarig binnenkort o.i.d, had ik ook al over na zitten denken.
Nee dat is ook zo EN, maar ik heb wel n ikea dekbed, dat scheelt. Kussenhoezen koop ik meestal in n matchende kleur bij de HEMA dan. Blokker kan ik ook nog kijken idd, maar hier in de stad zijn die altijd op dinsdag al uitverkocht als ze weer eens dekbedovertrekken voor weinig hebben. Ben duidelijk niet de enige cheap ass hier.
Heb je marktplaats al gecheckt? Er zijn zat mensen die perongeluk de verkeerde kopen of het toch niet zo geweldig vinden....

Ik ben het trouwens met je eens dat het gruwelijk veel geld is. Maar ze zijn echt elke cent waard.
Neeee n lits-jumeaux is 140 euro. Dat ga ik écht niet doen.
Ja MP zat ik al aan te denken, maar ben dan altijd bang dat ik nog teveel moet betalen en uiteindelijk n verwassen hoes krijg.
quote:julia_van_henegouwen schreef op 14 april 2011 @ 10:07:

Ja MP zat ik al aan te denken, maar ben dan altijd bang dat ik nog teveel moet betalen en uiteindelijk n verwassen hoes krijg.Het is heel moeilijk om een Pip te verwassen. Dan moet je er wel echt hele rare dingen mee gaan uithalen.
http://link.marktplaats.nl/437165718

Het is geen koopje zetten ze er bij. Nou dan kopen we het toch niet?
Ik heb serieus eentje die hier heel erg op lijkt voor 10 euro bij de kruidvat gekocht. Goed snuffelen daar en bij de blokker enzo, vaak hebben ze daar best leuke voor echt héél weinig geld!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven