Helllllp!
donderdag 14 april 2011 om 09:29
donderdag 14 april 2011 om 09:54
Wil je niet gewoon één keer investeren in een super fijn dekbed in plaats van slappe aftreksels van mindere kwaliteit te kopen?
Ik slaap nu al een tijdje onder Pip en merk dat de stof van een stuk fijnere kwaliteit is dan van goedkopere dekbedden. Ze blijven ook mooier in de was etc. etc.
Bij de Bijenkorf hadden ze ze vorig jaar op een gegeven moment in de aanbieding trouwens.
Ik slaap nu al een tijdje onder Pip en merk dat de stof van een stuk fijnere kwaliteit is dan van goedkopere dekbedden. Ze blijven ook mooier in de was etc. etc.
Bij de Bijenkorf hadden ze ze vorig jaar op een gegeven moment in de aanbieding trouwens.
donderdag 14 april 2011 om 10:03
Heeft Wendy van Dijk nu ook al dekbedovertrekken? Al is het alleen al niet omdat t van haar is.
Geloof dat ik dan binennkort maar naar Ikea moet, had al even op de site zitten kijken, maar zag niets wat er op leek.
Over n echte kopen. Hmmmm.. Tja... Op zich valt er wel wat voor te zeggen natuurlijk, maar ik vind het zooo godsgruwelijk veel geld voor n dekbedovertrek. En ben ook niet jarig binnenkort o.i.d, had ik ook al over na zitten denken.
Geloof dat ik dan binennkort maar naar Ikea moet, had al even op de site zitten kijken, maar zag niets wat er op leek.
Over n echte kopen. Hmmmm.. Tja... Op zich valt er wel wat voor te zeggen natuurlijk, maar ik vind het zooo godsgruwelijk veel geld voor n dekbedovertrek. En ben ook niet jarig binnenkort o.i.d, had ik ook al over na zitten denken.
donderdag 14 april 2011 om 10:06
Nee dat is ook zo EN, maar ik heb wel n ikea dekbed, dat scheelt. Kussenhoezen koop ik meestal in n matchende kleur bij de HEMA dan. Blokker kan ik ook nog kijken idd, maar hier in de stad zijn die altijd op dinsdag al uitverkocht als ze weer eens dekbedovertrekken voor weinig hebben. Ben duidelijk niet de enige cheap ass hier.
donderdag 14 april 2011 om 10:12
donderdag 14 april 2011 om 10:13
http://link.marktplaats.nl/437165718
Het is geen koopje zetten ze er bij. Nou dan kopen we het toch niet?
Het is geen koopje zetten ze er bij. Nou dan kopen we het toch niet?