Gezondheid alle pijlers

stoppen met pijnstillers

14-04-2011 12:56 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo`n 4 jaar verslaafd geweest aan pijnstillers voor hoofdpijn, paracetamol, advil, imuprofen etc.

omdat ik mij steeds ellendiger begon te voelen( je houd de hoofdpijn in stand hierdoor), ben ik naar de dokter geweest en die adviseerde mij direct te stoppen mijn grootste angst.

(want ik raakte al in paniek als ik geen pijnstillers in mijn buurt had

Omdat ik verwacht had dat ik dagen lang beroerd met minstens migrane in bed zou liggen.

Ik ben nu sinds zondag gestopt, en kan niet geloven dat ik geen hoofdpijn meer heb.

Ik slik wel 2x per dag moederkruid dit geeft je hoofd wat rust en is te krijgen bij de tuinen, maar verder heb ik nauwelijks klachten af en toe een beetje raar gevoel in me hoofd/licht maar als dat alles is.

Ik wil dus graag mijn ervaring delen met dit verhaal, dat het dus kan had ik het maar veel eerder gedaan.

Ik zeg niet dat het bij iedereen zo gaat natuurlijk, maar het is het proberen waard
Reclame???
Knap dat je het zonder doktershulp hebt gedaan.

En dan ook nog eens zonder hoofdpijn.

Mocht het toch nog fout gaan. Er zit in Sneek in het ziekenhuis een hoofdpijnkliniek. Hebben wel een wachtlijst om u tegen te zeggen maar ze zijn wel goed.
Ik geloof niet dat dit reclame is. Fijn voor je TO dat de hoofdpijn nu weg is!
nee het is zeker geen reclame, ik wil gewoon mijn ervaring delen omdat ik zeker weet dat er nog honderden mensen verslaafd zijn aan pijnstillers, en die mischien ook met de zelfde angst leven wat als ik stop hoe zal het dan gaan.

En omdat dit bij mij zo ontzettend is meegevallen, kan het nog steeds nauwelijks geloven wil ik er graag iets mee doen b.v andere mensen helpen met mijn verhaal en steunen
Voor echt effect moet je het wel 3 maand volhouden zonder pijnstillers.. Maar ben blij voor je dat je je nu al zoveel beter voelt!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven