Borsten groter
woensdag 13 april 2011 om 22:23
Hi!
Ik weet niet of dit hier goed staat, kom hier nooit.
Maar ik zal het kort houden. Ben een meid van 26 en ben blij met mijn lijf, alleen niet met mijn borsten. Het is een kleine a cup, en ik blijf het moeilijk vinden om dit te accepteren...voel me er minder vrouwelijk door.
Zijn er meiden die dit ook hebben, hebben jullie tips?
Verder staan er zoveel dingen op internet waarvan je grotere borsten zou kijrgen, pillen/cremes etc....Als dit echt zou werken, dan zou toch niemand meer een borstvergroting doen? Wat is jullie mening hierover, hebben jullie hier ervaring mee? (niet met een borstvergroting hoor, dat wil ik niet!! maar met pillen/cremes, etc....of andere tips?)
Ik zou al blij zijn met een b cup!
Thanx!
Ik weet niet of dit hier goed staat, kom hier nooit.
Maar ik zal het kort houden. Ben een meid van 26 en ben blij met mijn lijf, alleen niet met mijn borsten. Het is een kleine a cup, en ik blijf het moeilijk vinden om dit te accepteren...voel me er minder vrouwelijk door.
Zijn er meiden die dit ook hebben, hebben jullie tips?
Verder staan er zoveel dingen op internet waarvan je grotere borsten zou kijrgen, pillen/cremes etc....Als dit echt zou werken, dan zou toch niemand meer een borstvergroting doen? Wat is jullie mening hierover, hebben jullie hier ervaring mee? (niet met een borstvergroting hoor, dat wil ik niet!! maar met pillen/cremes, etc....of andere tips?)
Ik zou al blij zijn met een b cup!
Thanx!
donderdag 14 april 2011 om 19:01
Ik heb ook van mezelf een schamele A, dit heb ik gemerkt toen ik veel afviel, ik had echt een opgezwollen tepel.
Nu ben ik weer 20 kg aangekomen en zei mijn zus laatst: jezus wat een ketsers.
Maar om eerlijk te zijn ben ik liever weer wat slanker, en dan minder tiet. Het past ook wel bij me eigenlijk, dat ik niet echt borsten heb. En toch hangen ze trouwens, ook al is het niet veel..
Nu ben ik weer 20 kg aangekomen en zei mijn zus laatst: jezus wat een ketsers.
Maar om eerlijk te zijn ben ik liever weer wat slanker, en dan minder tiet. Het past ook wel bij me eigenlijk, dat ik niet echt borsten heb. En toch hangen ze trouwens, ook al is het niet veel..
donderdag 14 april 2011 om 19:16
Ik had ook altijd een cup A. Ik was lang en (te) mager. Ik vond het nooit leuk dat ik kleine borsten had. Nu ben 35 kilo aangekomen en heb cup C. Ik ben echt superblij met mijn borsten, voel me vrouwelijker. Ook omdat ik nu wat vrouwelijker vormen heb overal
Maar niet druk om maken. En zeker geen borstvergroting laten doen. Dat slaat echt nergens op.
Maar niet druk om maken. En zeker geen borstvergroting laten doen. Dat slaat echt nergens op.
donderdag 14 april 2011 om 19:50
Hier ook een kleine cup A, maar ik weeg ook maar 50 kilo, dus het is wel in verhouding met de rest van mijn lijf. Toen ik borstvoeding gaf, had ik een cup B en dat vond ik heerlijk, maar daarna werden ze weer even klein als voor mijn zwangerschap.
Ik ben er heel lang onzeker over geweest, maar inmiddels (ben nu 32) ben ik er wel blij mee. Een ex heeft ooit ongevraagd voor me uitgezocht wat een borstvergroting zou kosten, terwijl ik dat nooit zou laten doen.
Ik ben er heel lang onzeker over geweest, maar inmiddels (ben nu 32) ben ik er wel blij mee. Een ex heeft ooit ongevraagd voor me uitgezocht wat een borstvergroting zou kosten, terwijl ik dat nooit zou laten doen.
It's not you, it's me. No wait. It's you. It's totally you...
vrijdag 15 april 2011 om 00:12
Hier nog iemand met een kleine cupmaat. Heb er tijdenlang mee gezeten, maar ben nu eigenlijk wel blij met mezelf, inclusief borsten. Mannen hebben er ook geen moeite mee, zij zien andere pluspunten en vinden me er niet minder vrouwelijk om. En terecht. Dat geldt ook vast voor jullie allemaal! Focus je er alleen niet teveel op. Er zijn meer dingen dan borsten in dit leven.
vrijdag 15 april 2011 om 10:41
vrijdag 15 april 2011 om 13:21
quote:bruinoog schreef op 15 april 2011 @ 10:41:
Tja, feit blijft dat iets meer borsten vrouwelijker zijn, kleren mooier staan en je een veel mooier figuur krijgt. Het ligt aan de persoon of ze hier waarde aan hecht of niet. Als het onoverkomelijk is, niet zeuren en opereren, of stoppen met zeuren en het accepteren.Oneens. En het is al helemaal geen feit. Vrouwen met (hele) kleine borsten kunnen supervrouwelijk zijn. Ik ken trouwens ook genoeg vrouwen met grote(re) borsten die mijns inziens absoluut niet vrouwelijk zijn, maar bijvoorbeeld grof zijn met mannelijke trekken.
Tja, feit blijft dat iets meer borsten vrouwelijker zijn, kleren mooier staan en je een veel mooier figuur krijgt. Het ligt aan de persoon of ze hier waarde aan hecht of niet. Als het onoverkomelijk is, niet zeuren en opereren, of stoppen met zeuren en het accepteren.Oneens. En het is al helemaal geen feit. Vrouwen met (hele) kleine borsten kunnen supervrouwelijk zijn. Ik ken trouwens ook genoeg vrouwen met grote(re) borsten die mijns inziens absoluut niet vrouwelijk zijn, maar bijvoorbeeld grof zijn met mannelijke trekken.