Phil & Teds Smart Buggy
donderdag 14 april 2011 om 16:25
Gezien het feit dat dochter vaker wil lopen en ik geen zin heb om de Bugaboo mee te slepen op vakantie wordt het tijd voor een buggy. Nu lijkt de Phil & Teds Smart mij wel wat, en daarom vroeg ik mij af of er iemand ervaring heeft met het ding. Rijdt hij echt fijner dan een goedkope paraplu buggy? Kan hij evt mee op de fiets (ik denk van niet, maar je weet maar nooit)? Is hij geschikt als buggy 'voor erbij', of toch te zwaar/groot? En mag hij uberhaupt in het vliegtuig?
Voor ik een best wel dure aankoop doe (ik vind hem niet goedkoop voor zo'n ding) wil ik graag wat ervaringen horen als die er zijn, dus shoot!
Oh, dit issum
Voor ik een best wel dure aankoop doe (ik vind hem niet goedkoop voor zo'n ding) wil ik graag wat ervaringen horen als die er zijn, dus shoot!
Oh, dit issum
vrijdag 15 april 2011 om 11:09
Het lijkt mij idd ook handiger om iets compacts mee te nemen, dus was ook absoluut niet van plan de grote wagen mee te nemen.
Overigens verschilt het per maatschappij behoorlijk hoe ze omgaan met kinderwagens, maxicosi's en ander babyspul. Ik heb zelf gewerkt als stewardess, en 'wij' hanteerden weer hele andere regels mbt autostoeltjes dan de maatschappij waar we nu mee gaan vliegen. Maxicosi mag alleen als er een geboekte stoel is, ook als het vliegtuig niet vol zit, en vervolgstoelen mogen sowieso niet. Wij deden daar makkelijker over.
Overigens verschilt het per maatschappij behoorlijk hoe ze omgaan met kinderwagens, maxicosi's en ander babyspul. Ik heb zelf gewerkt als stewardess, en 'wij' hanteerden weer hele andere regels mbt autostoeltjes dan de maatschappij waar we nu mee gaan vliegen. Maxicosi mag alleen als er een geboekte stoel is, ook als het vliegtuig niet vol zit, en vervolgstoelen mogen sowieso niet. Wij deden daar makkelijker over.