Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Misschien is er een raampje wat je lukt om te openen, IBI?

Wat doe jij nog zo laat op Chatterly
quote:Verana schreef op 16 april 2011 @ 01:04:

Misschien is er een raampje wat je lukt om te openen, IBI?

Wat doe jij nog zo laat op Chatterly Ik ben een avondmens?
Ik ga slapen, veel plezier nog hier,tot snel
quote:_yellowlove_ schreef op 16 april 2011 @ 01:09:

Ik ga slapen, veel plezier nog hier,tot snelSlaap lekker wijffe
Slaap lekker, Yellowlove.

Ik ben ook een avondmens Chatterly

Maar ik ben ook uit eten geweest, dus vandaar dat ik er ook nog ben.

Heb jij jouw nick van het personage Lady Chatterley? Ken je de Franstalige film daarvan? Die vind ik zo mooi, is één van mijn favorieten.

1.18
quote:Verana schreef op 16 april 2011 @ 01:18:

Slaap lekker, Yellowlove.

Ik ben ook een avondmens Chatterly

Maar ik ben ook uit eten geweest, dus vandaar dat ik er ook nog ben.

Heb jij jouw nick van het personage Lady Chatterley? Ken je de Franstalige film daarvan? Die vind ik zo mooi, is één van mijn favorieten.

1.18Lady's Chatterley's lover van D.W. Lawrence Ik heb het boek. En ben er weg van. Hou van klassiekers. Maar mijn nick is meer dat ik in het begin van mijn kennismaking met het internet helemaal verslaafd was aan het chatten. Heb met heel de wereld geluld. Chatterley, gerelateerd aan het boek en het kletsen De film ken ik niet..
Oh ja, ik snap het

Van Lady Chatterly's lover zijn wel 3 films gemaakt volgens mij. In ieder geval een Engelstalige, en dus ook een Franstalige. De Engelstalige heb ik niet gezien, maar die Franstalige dus wel. Het boek heb ik nooit gelezen

Ik ga nu slapen, fijne nacht nog!
Fijne nacht nog? Ik had allang moeten liggen. Ik neem me elke morgen voor om vandaag toch echt op tijd te gaan.

Slaap lekker Verana
Herkenbaar! Maar 't lukt elke keer niet hè?

Ik ben nu écht weg hoor!

Jij ook lekker slapen, wanneer je zover bent
Was dus wakker door de warmte was alleen een deur en geen raam. Uiteindelijk overtrek van deken eraf gehaald en daar onder gaan liggen. Net wakker gemaakt door nichtje
Goedemorgen allemaal.

Vervelend dat je nietlekker geslapen hebt Ibi.

Chatterly: ik ben niet heel complex verder, maar er zijn gwoon overal wachtlijsten waarvan de kortste een half jaar. Het is gewoon zo frustrerend.

Schijf van vijf nogmaals bedankt

Verana ook lief dat je meedenkt. Ik ben gewoon vooral verdrietig dat ik inde ogen van 'de hulpverlening' niet waardevol genoeg ben om hulp te krijgen. Alles wat gebeurd is waardoor het zo ver gekomen is had gewoon niet gehoeven, dat besef heb ik ondertussen wel. natuurljik heb ik zelf die overdosis ingenomen, maar het is ook niet echt slim om iemand die zo verdrietig is, eerlijk verteld heeft over haar suicidale gedachtes een hele pot pillen mee naar huis te geven en te zeggen dat ze op de therapie nog een half jaar kan wachten. Het klopt gewoon van geen kanten. was het soms de bedoeling van hen dat ik toch dood ging omdat dat minder geld kost?
Yellow, zolang je nu maar sterk genoeg bent om overeind te blijven!!

&Ik hoef vandaag zelf niet te tennissen, maar vriendlief wel.. En onze vrienden en vriendinnen ook.. Iedereen speelt "thuis" dus wordt vast weer erg gezellig! Wel heel moeilijk.. Ga straks n m'n uppie op de fiets, en moet dan dus alleen over het sportveld lopen naar de goede baan.. Dat vind ik erg moeilijk. Zat net te rekenen dat het de 2e keer is dat ik ergens alleen naar toe fiets in een jaar!!

& Vanavond dus het strandfeest. Errrrrug moeilijk maar heb goede afspraken met m'n vriend gemaakt over zijn alcohol gebruik.. En over wanneer ik naar huis wil enzo.. Maar ik ga dus weer met alleen maar mannen, dus dat vind ik wel erg jammer! Vanmiddag ga ik goed mijn best doen om ook met de meiden te gaan praten.. Afgelopen donderdag zag ik er nog een paar op de tennisbaan en vind het zoooo moeilijk om dan te praten!

Nou, ik ga zo eens lekker douchen en nog een beetje opruimen en dan naar de tennis rond 2 uur..

Mijn konijn is trouwens weer helemaal zichzelf, na de castratie gisteren. Lekker z'n hok aan het slopen enzo Liggen handdoeken in tegen ontsteking en irritatie dus dat scheelt een hoop troep Voelde me gisteren een hele slechte konijnenmamma!
Ik lees hier ook af en toe nog wel mee (ik heb een tijd in het vorige deel geschreven) en uh.. ik kom gewoon nog even iets zeggen

Yellow, ik wil je een dikke geven! Verder weet ik niet echt wat ik moet zeggen, maar echt belachelijk hoe het gaat in de hulpverlening.

Zet 'm op! Je bent het waard hoor!

Chatterly, goed dat je hier weer bent komen schrijven!

Ibi: misschien zie je het zelf niet, maar ik vind je in ieder geval heel dapper en sterk

Waterlelie: fijn dat de castratie goed is verlopen! Ik heb zelf ook 2 konijnen en heb soms erg veel aan ze als ik het moeilijk heb. Daarnaast zijn ze ook gewoon hartstikke leuk en grappig
Green, ik lig vaak helemaal dubbel om mijn beessie maar mn hart brak gisteren echt !

Gelukkig kunnen we nu wel een vriendinnetje voor hem gaan zoeken

Zooo, ik heb de was van de grond gehaald en op bed gelegd. Dat is al heel wat.. Nu in dubio wat ik aan moet trekken vanmiddag en vanavond.... Ik vind dit zulk moeilijk weer, met de zon is het warm en als er een wolk komt is het gelijk fris!!
quote:_yellowlove_ schreef op 16 april 2011 @ 09:37:

Verana ook lief dat je meedenkt. Ik ben gewoon vooral verdrietig dat ik inde ogen van 'de hulpverlening' niet waardevol genoeg ben om hulp te krijgen. Alles wat gebeurd is waardoor het zo ver gekomen is had gewoon niet gehoeven, dat besef heb ik ondertussen wel. natuurljik heb ik zelf die overdosis ingenomen, maar het is ook niet echt slim om iemand die zo verdrietig is, eerlijk verteld heeft over haar suicidale gedachtes een hele pot pillen mee naar huis te geven en te zeggen dat ze op de therapie nog een half jaar kan wachten. Het klopt gewoon van geen kanten. was het soms de bedoeling van hen dat ik toch dood ging omdat dat minder geld kost?

Nee, het klopt van geen kanten, helemaal mee eens.

Ik denk niet dat het hun bedoeling is dat je dood gaat omdat dit minder geld kost. Al snap ik je gedachten. Ik heb die gedachten soms zelf ook. Ik leef van een bijstandsuitkering, en daarom denk ik soms: ik kost de gemeenschap alleen maar geld, het zou een zegen zijn als ik er niet meer zou zijn.

't Is natuurlijk allemaal surrogaat van een behandeling wat ik nu ga zeggen: maar probeer zoveel dingen te vinden die het draaglijk maken het komende half jaar door te komen. Bijvoorbeeld het schrijven hier, maakt dit het wat draaglijker? Vooral blijven doen dan. En misschien zijn er meer dingen, die je ondanks alle rotgevoelens toch nog een beetje goed doen. Een eind fietsen, een boek lezen, ik noem maar wat. Het is natuurlijk niet die behandeling, dat weet ik hoor.
Lief hoor van je Verana. Maar om eerlijk te zijn word ik hier echt zo moedeloos van, dat het me meer pijn doet dan dat het helpt. Ik had supergraag professionele hulp gewild, maar dat is kennelijk niet voor mij weggelegd. Het is nu klaar dan ook. Ik probeer het alleen weer verder. Zonder hopen en denken dat iemand je helpt is ook kut, maar minder kut dan die afwijzing elke keer.
Ja, ook dat snap ik, Yellowlove (helaas ook uit eigen ervaring). Steeds afgewezen en teleurgesteld worden is ontzettend rot. Zonder hoop leven doet ook pijn, maar toch minder pijn.

Ik heb dezelfde beslissing afgelopen winter genomen op werkgebied. Niet langer meer hopen op een plek waar ik met mijn (psychische) belemmeringen pas, doet minder pijn dan steeds maar hard zoeken naar een plek en het ergens proberen, en steeds maar te horen dat je toch echt te lastig bent.

Sorry dat ik je pijn heb gedaan, mijn intenties waren goed (maar dat weet je denk ik ook wel). Ik zou zo graag willen dat het beter voor je zou worden
Ik kan slecht tegen ruzie en gillen. Hoor nu al zeker 10 min ouders gillen tegen een kind. Zo hard dat mijn neefje van schrik begon te huilen Schelden/gillen/opdrachten geven. Heb het zo te doen met het kindje. Zit echt bang op de bank stom hè. Als ik hier woonde had ik er wat van gezegd tegen die ouders.
quote:Verana schreef op 16 april 2011 @ 17:12:

Ja, ook dat snap ik, Yellowlove (helaas ook uit eigen ervaring). Steeds afgewezen en teleurgesteld worden is ontzettend rot. Zonder hoop leven doet ook pijn, maar toch minder pijn.

Ik heb dezelfde beslissing afgelopen winter genomen op werkgebied. Niet langer meer hopen op een plek waar ik met mijn (psychische) belemmeringen pas, doet minder pijn dan steeds maar hard zoeken naar een plek en het ergens proberen, en steeds maar te horen dat je toch echt te lastig bent.

Sorry dat ik je pijn heb gedaan, mijn intenties waren goed (maar dat weet je denk ik ook wel). Ik zou zo graag willen dat het beter voor je zou worden Huh, je hebt me helemaal geen pijn gedaan hoor, echt niet. Je bent juist superlief voor me geweest datje de moeite neemt om te reageren nu ik een steuntje nodig heb. Echt superbedankt, het heeft me heel veel goeds gedaan. Vind het erg voor jou om te horen dat je jammergenoeg herkenning hebt hierin, in het berusten. Als je iets kwijt wil verder,dan sta ik voor je klaar

Ibi, vervelelend van dat gillen idd, sommige mensen zijn vrij hard tegen hun kinderen vind ik ook altijd zielig.
Heb de deur dicht gedaan. Ouders gilde naar kind (vermoed jaar of 13) wat wil je dan. Kind zegt huilend: dat jullie gewoon van mij houden. Brul. Zegt die moeder: zouden wij ook willen maar jij maakt ons dat onmogelijk. Ging me te ver
Yellow, blij dat je hier een uitlaatklep had die ook inhoudelijk reageert mij lukte dat ff niet. Meis ik lees je echt en als ik ook maar iets zou kunnen betekenen.... Het lijkt me zo moeilijk dat als je hulp zoekt je het niet kan vinden
Oh ibi daar kan ik ook zo slecht tegen.. K herken dat gevoel van dat kind wel...

Ik ben erg zebnuwachtig voor feest vanavond.. Vriend is al btje aangeschoten en heb net half huilend gesmeekt of hij oppast met alcohol..

Ik ben bang dat het gaat zoals altijd; t is gezellig dus de drank vloeit rijkelijk... Hij heefft het me nu wel veloofd maar krijg de gedachte niet uit mn hoofd...

Verder ging t vanmiddag wel goed, alleen toen het roze bier op tafel kwam voelde het wel even kut. Maar ik denk dat t goed is dat ik even een tijdje geen alcohol drink. Dat ik merk dat ik zonder ook leuk ben en gezellig kan zijn en durf te dansen enzo..

Zo omkleden thuis en even eten.. Zal nog wel een huilbui komen ben ik bank maar ga me proberem sterk te houden...
Okeee, vriend verteld net dat ie stiekem heeft afgebeld voor t feest..

Hij zag aan me dat ik er doorheen zat en wilt niet dat ik alleen voor hem naar t feest ga..

Dus we gaan zo lekker op de bank hangen en een filmpje kijken...

Ik vioel me best opgelucht. Maar ook schuldig omdat er wat mensen mee zouden rijden...

Heb gezegd dat ie morgen gllobaal tegen zn vrienden moet zeggen wat er is enzo, want nu maak ik me daar weer druk om...

Maar t was vanmiddag idd teveel... Er werden veel gesprekken gevoerd en ving overal maar de helft van op enzo.. Was erg vermoeiend..

Ben zo dankbaar dat mn vriend me zo steunt en achter me styaat!
quote:_waterlelie schreef op 16 april 2011 @ 21:43:

Okeee, vriend verteld net dat ie stiekem heeft afgebeld voor t feest..

Hij zag aan me dat ik er doorheen zat en wilt niet dat ik alleen voor hem naar t feest ga..

Dus we gaan zo lekker op de bank hangen en een filmpje kijken...

Ik vioel me best opgelucht. Maar ook schuldig omdat er wat mensen mee zouden rijden...

Heb gezegd dat ie morgen gllobaal tegen zn vrienden moet zeggen wat er is enzo, want nu maak ik me daar weer druk om...

Maar t was vanmiddag idd teveel... Er werden veel gesprekken gevoerd en ving overal maar de helft van op enzo.. Was erg vermoeiend..

Ben zo dankbaar dat mn vriend me zo steunt en achter me styaat!

Wat lief van je vriend waterlelie. Hij begrijpt je en hij kent je door en door en merkt/voelt dat je het niet trekt. Wees maar blij met zo'n vriend want velen kunnen geen begrip opbrengen voor deze problematiek als ze er niet bekend mee zijn.

Je moet proberen je niet te veel aan te trekken wat anderen er van zouden kunnen zeggen. Ten eerste weet je niet wat ze denken en als het echte vrienden zijn moeten ze toch begrijpen dat het voor jou het aller rotst is. Niemand doet dit voor zijn lol. Ik wilde het vroeger ook nooit weten. Ik bleef maar gaan en gaf nergens aan toe. Als alles achter de rug was, feestjes etc kwam toch de ontlading. Opgekropte stress, woede, angst noem het maar op. Mijn man heeft me ook altijd gesteund. Nooit een onvertogen woord als hij er weer alleen op uit moest. Een partner die vierkant achter je staat is heel wat waard.

Hoop dat je vanavond een beetje kunt genieten van een filmpje.
Fijn Waterlelie, dat je vriend je steunt. Heel veel plezier met het filmpje kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven