Mode & Beauty alle pijlers

Clinique even better

12-04-2011 13:19 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met Clinique even better? Het schijnt pigmentvlekken te verminderen, maar werkt het echt?

Heb zelf pigmentvlekken in mijn gezicht en met de zon erop wordt het nog erger, ondanks dat ik ze altijd insmeer met zonnebrandcreme.
This is not kosher!
Ik heb de creme hiervan gehad (niet het serum) en ik vond het een heel fijne creme. Ik had twee grote pigmentvlekken in mijn gezicht en die zijn grotendeels verdwenen. Ik had daarnaast gehoopt dat het ook zou helpen tegen de littekens in mijn gezicht maar daar had het helaas geen effect op.
Goede ervaring mee, met het serum. Je gezicht wordt echt egaler en pigmentvlekken worden lichter.
Oeh dat klinkt wel goed; ik heb namelijk een licht 'snorretje' zonder haartjes; heeeeel irritant!
This is not kosher!
Dan moet je die altijd insmeren met een factor 50 als je naar buiten gaat, anders wordt hij donkerder. Ze hebben speciale factor 50 voor het gezicht, die smeert heel goed uit en zie je bijna niet en houdt alles tegen.
Ik heb dit serum en het deed wel iets tegen de pigmentvlekken maar dat duurt heel lang (zeker 8 tot 12 weken) en ik weet niet zeker of het nu hierdoor kwam of gewoon doordat ik in het najaar ermee begon dat de vlekken lichter werden. Het spul gaf mij wel dikke onderhuidse ontstekingen omdat er siliconen in zitten. Daardoor smeert het weliswaar heerlijk, maar het sloot mijn huid blijkbaar af. Ik kan ook niet tegen primers met siliconen erin. Het kostte een hoop geld voor een minimaal effect (50 euro). Ik zou gaan voor bijvoorbeeld Thiospot. Dit remt ook nog de pigmentvorming.
Ik heb het een paar maanden gebruikt, 2 pigment vlekken zijn niet weg. Sinds een 1 week aan het smeren met vit E creme van Jacob Hooy 5 euro bij de Tuinen en de pigment vlekjes verdwijnen langzaam. Mijn huid is een stuk rustiger en egaler. Ik zou zelf nooit meer met de even better smeren i.v.m. siliconen die de even better bevat. Deze sluiten de huid af.Er zijn op het forum hier veel enthousiaste ervaringen met de Jacob Hooy E crème.
Alles is niets, Niets is alles
werkt dat spul ook niet tegen acne littekens en vlekjes en zo of is dat een ander serum=
Goede ervaringen mee,pigmentvlekken na 8 weken weg ,ook vlekjes .Had het serum
In douglas adviseerden ze me glamour radiance tegen pigmentvlekjes ipv even better, dat zou beter helpen. Vlekjes zyn wel lichter geworden.
Ik ben erg tevreden met Clinique. Ik gebruik het nu al een tijdje en het is echt al een heel stuk lichter geworden.

Daarnaast gebruik ik nu ook zonnebrandcreme en smeer ik mij goed in, want ik ben bang dat mijn pigmentvlekjes anders weer snel terug zullen komen.
Voor mij deed het echt niets. Had de creme. Misschien is het serum beter?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven