Clinique even better
dinsdag 12 april 2011 om 13:19
dinsdag 12 april 2011 om 14:16
dinsdag 12 april 2011 om 21:07
Ik heb dit serum en het deed wel iets tegen de pigmentvlekken maar dat duurt heel lang (zeker 8 tot 12 weken) en ik weet niet zeker of het nu hierdoor kwam of gewoon doordat ik in het najaar ermee begon dat de vlekken lichter werden. Het spul gaf mij wel dikke onderhuidse ontstekingen omdat er siliconen in zitten. Daardoor smeert het weliswaar heerlijk, maar het sloot mijn huid blijkbaar af. Ik kan ook niet tegen primers met siliconen erin. Het kostte een hoop geld voor een minimaal effect (50 euro). Ik zou gaan voor bijvoorbeeld Thiospot. Dit remt ook nog de pigmentvorming.
zondag 17 april 2011 om 10:29
Ik heb het een paar maanden gebruikt, 2 pigment vlekken zijn niet weg. Sinds een 1 week aan het smeren met vit E creme van Jacob Hooy 5 euro bij de Tuinen en de pigment vlekjes verdwijnen langzaam. Mijn huid is een stuk rustiger en egaler. Ik zou zelf nooit meer met de even better smeren i.v.m. siliconen die de even better bevat. Deze sluiten de huid af.Er zijn op het forum hier veel enthousiaste ervaringen met de Jacob Hooy E crème.
Alles is niets, Niets is alles
maandag 18 april 2011 om 22:36