Ex verhaal

17-04-2011 11:48 7 berichten
Bedankt voor jullie reacties, ik waardeer het enorm..
Alle reacties Link kopieren
Vervelend voor je, verdriet is nooit fijn. Ik zou je toch aanraden om het los te laten, na diverse pogingen is het toch niet gelukt.

Soms is het goed om te realiseren dat jullie niet bij elkaar passen en dat de ander heel erg zou moeten veranderen om er nog iets van te maken.

Ik geloof dat het nooit goed is dat je zoveel moet veranderen om iets te laten werken. Het is echt de moeite niet waard en niemand wordt er gelukkig van.

Even door het verdriet bijten en leef eens een tijdje alleen, jezelf even weer tot rust krijgen.

Veel sterkte
Liefde alleen is niet genoeg.
quote:mayonaisee schreef op 17 april 2011 @ 11:48:

Na 2.5 jaar zijn we al eens uit elkaar gegaan. Ik heb het toen stopgezet omdat ik niet meer normaal in de relatie kon communiceren. Mijn ex was erg onzeker en kon mij daardoor snel wantrouwen, waardoor we vaak ruzie hadden .quote:mayonaisee schreef op 17 april 2011 @ 11:48:

Er was inmiddels weer teveel gebeurd, uiteindelijk is het vertrouwen in elkaar helemaal weggezakt en uiteindelijke daalde ook het respect......

..... hij zag nu beter in dat onze relatie toch wel erg moeizaam was (vaak ruzie).

quote:mayonaisee schreef op 17 april 2011 @ 11:48:

Niemand ging vreemd, maar toch zaten er irritaties en onzekerheden. Nu ook heel erg van mijn kant...

.quote:mayonaisee schreef op 17 april 2011 @ 11:48:

.... hij uitte jaloezie en ik wilde hem terug. Uiteindelijk ruzie gekregen: na honderd keer hem benaderen besloot ik om hem niet meer te benaderen, in die 2 weken heeft hij mij 2 keer benaderd om enkel en alleen jaloezie te uiten (wel begrijpelijk, maar ik kon er niet mee overweg)...

.

Ik weet het niet hoor, zo liefdevol vind ik het allemaal niet klinken.

Als ik jou was zou ik alles gewoon lekker laten rusten.

Liefdesverdriet is niet leuk, maar het gaat over...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wederzijdse jaloezie en geen vertrouwen in elkaar hebben, is doorgaans geen goed uitgangspunt voor een relatie. Ik denk dat je deze relatie niet goed kunt loslaten omdat het beëindigen hiervan nooit iets is geweest wat jullie gelijktijdig wilden. Jij maakte het uit, wat hij niet wilde. Jullie kwamen bij elkaar en toen maakte hij het uit, wat jij niet wilde. Het geeft een onafgemaakt gevoel, terwijl jij net zo goed als hij weet dat jullie relatie gedoemd is om te mislukken. Zoals Frankie33 zegt; soms is liefde alleen niet goed genoeg.
Wat denk je dat als je het over een paar maanden weer probeerd dat alles koek en ei is.

Dan komen die zelfde irritaties en ruzies weer tevoorschijn.

Jullie maken elkaar niet gelukkig dat blijkt wel.

Probeer je hier over heen te zetten,en je moet maar zo denken jouw ware loopt wel ergens rond,die kom je vanzelf tegen.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven