EAUSM: vertalers, citaten, unbannables, glazen bollen
maandag 4 april 2011 om 16:59
-----
Mijn vriend en ik gaan in oktober in stilte trouwen, op een maandagochtend om 9 uur. We willen geen feest, geen cadeaus en geen poespas. [...]
We willen wel een kaartje sturen na afloop aan onze familie en baaste vrienden. [...]
Op de voorkant willen we zetten:
Peter en Emma zijn getrouwd op 10 oktober 2011
-----
Ik heb de datum alvast in mijn agenda gereserveerd. Maandag 10 oktober. 9 uur sharp. Feestje?
-----
Mijn vriend en ik gaan in oktober in stilte trouwen, op een maandagochtend om 9 uur. We willen geen feest, geen cadeaus en geen poespas. [...]
We willen wel een kaartje sturen na afloop aan onze familie en baaste vrienden. [...]
Op de voorkant willen we zetten:
Peter en Emma zijn getrouwd op 10 oktober 2011
-----
Ik heb de datum alvast in mijn agenda gereserveerd. Maandag 10 oktober. 9 uur sharp. Feestje?
maandag 4 april 2011 om 20:05
Ik heb zoiets ik vind het af en toe op zijn tijd wel eens fijn, gewoon seks, voor de seks. Ik voel niks meer voor hem. Hij is ook al langer tijd bezig met de vriendin, maar tussentijds hebben wij nog seks gehad. Was niet gepland, ik wou ermee stoppen, maar je weet hoe zulke dingen gaan. En nu zit ik er middenin. Ik hoor van alle kanten verhalen, en wil niet steuken of iets dergelijks heb wel zoiets van kijk uit.
Ah, steuken is neukend stoken. Of stokend neuken.
Ah, steuken is neukend stoken. Of stokend neuken.
dinsdag 5 april 2011 om 11:26
quote:setter schreef op 01 april 2011 @ 10:44:
In het zuiden gebruiken ze regelmatig de term 'ingerolen' als ze 'ingeruild' bedoelen.
Of de term die onze premier gebruikt: lessen trekken. Trekles??
Ik weet dat hij vrijgezel is hoor, maarreehhhhh...... zou je daar dan nog les in moeten krijgen?Ik denk dat hij bedoeld dat men ergens lering uit moet trekken.
In het zuiden gebruiken ze regelmatig de term 'ingerolen' als ze 'ingeruild' bedoelen.
Of de term die onze premier gebruikt: lessen trekken. Trekles??
Ik weet dat hij vrijgezel is hoor, maarreehhhhh...... zou je daar dan nog les in moeten krijgen?Ik denk dat hij bedoeld dat men ergens lering uit moet trekken.
dinsdag 5 april 2011 om 17:42
woensdag 6 april 2011 om 18:43
quote:Botervliegje schreef op 05 april 2011 @ 11:26:
[...]
Ik denk dat hij bedoeld dat men ergens lering uit moet trekken.Ja uiteraard. Maar de term is dan ook 'lering trekken uit een gebeurtenis', maar de politiek heeft daar 'lessen trekken' van gemaakt. En ik vind dat een beetje dom klinken.
[...]
Ik denk dat hij bedoeld dat men ergens lering uit moet trekken.Ja uiteraard. Maar de term is dan ook 'lering trekken uit een gebeurtenis', maar de politiek heeft daar 'lessen trekken' van gemaakt. En ik vind dat een beetje dom klinken.
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
woensdag 6 april 2011 om 18:44
woensdag 6 april 2011 om 18:46
donderdag 7 april 2011 om 18:54