3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
maandag 18 april 2011 om 09:31
Vin leuk je weer te zien Alles goed?
Arm bietje de douche heeft niet echt geholpen?
het is een 4-daagse werkweek en het wordt supermooi weer en als het vrijdag warm is ga ik naar scheveningen met mn huisgenoten, en als het zaterdag warm is ga ik naar t scheveningen met vrienden
a docter a day keeps the apple away
maandag 18 april 2011 om 16:06
oh Moos, nee, mijn antwoord was fout, researche is weer iets heel anders
Zo, ik heb zonet het net afgeschuimd op tapijttegels, die vind ik eigenlijk wel heel erg leuk en vrolijk wanneer je die in verschillende kleuren laat leggen.
OHHHHHHHHHHHHHHH, nu WIL ik die tapijttegels, mijn huidige vloer is donker laminaat en ik vind donkere vloeren een beetje deprimerend, nouja, op mij werkt het deprimerend, en ik heb liever een wat speelser interieur....en die tegels zouden perfect hier passen want groot oppervlak.
Maar ja, nog het allerliefst heb ik natuurlijk een gietvloer
Maar ik heb de centjes niet
Dus ik hoef geen meubels te versjouwen en werkmannen over de vloer te halen want het gaat toch niet gebeuren.
Zo, ik heb zonet het net afgeschuimd op tapijttegels, die vind ik eigenlijk wel heel erg leuk en vrolijk wanneer je die in verschillende kleuren laat leggen.
OHHHHHHHHHHHHHHH, nu WIL ik die tapijttegels, mijn huidige vloer is donker laminaat en ik vind donkere vloeren een beetje deprimerend, nouja, op mij werkt het deprimerend, en ik heb liever een wat speelser interieur....en die tegels zouden perfect hier passen want groot oppervlak.
Maar ja, nog het allerliefst heb ik natuurlijk een gietvloer
Maar ik heb de centjes niet
Dus ik hoef geen meubels te versjouwen en werkmannen over de vloer te halen want het gaat toch niet gebeuren.
maandag 18 april 2011 om 16:19
maandag 18 april 2011 om 16:21
quote:poppedotje schreef op 18 april 2011 @ 16:19:
[...]
Ghe, zo ziet mijn boodschappenlijst er ook uit! (zonder de bietjes )
hahaha, wel fijn dat jij ook vega-burgers eet
Ik ben de perenijsjes vergeten, die moet ik ook echt in huis halen.
En nu spring ik echt op de fiets en ga ik boodschappen doen, bleh.
[...]
Ghe, zo ziet mijn boodschappenlijst er ook uit! (zonder de bietjes )
maandag 18 april 2011 om 18:13
quote:Vilma schreef op 18 april 2011 @ 16:21:
[...]
Ik eet idd geen vlees! jij ook helemaal niet?
Ik eet wel weer vis, ongeveer 3 keer per week.
En ik schrijf er bij mij nog even raketjes bij! mmmmm
[...]
Ik eet idd geen vlees! jij ook helemaal niet?
Ik eet wel weer vis, ongeveer 3 keer per week.
En ik schrijf er bij mij nog even raketjes bij! mmmmm
maandag 18 april 2011 om 18:15
maandag 18 april 2011 om 19:04
Ik eet inmiddels al 6 jaar geen vlees meer! ben er mee gestopt toen ik reuma kreeg, vlees (met name varkensvlees) schijnt niet goed te zijn voor je gewrichten.
Vroeger, toen ik 13 was, ben ik ook een tijdje vegetariër geweest, was nogal opstanding ineens en begroef zelfs de pasgebraden kippenpootjes die mijn moeder even onbewaakt in de keuken liet staan
Vroeger, toen ik 13 was, ben ik ook een tijdje vegetariër geweest, was nogal opstanding ineens en begroef zelfs de pasgebraden kippenpootjes die mijn moeder even onbewaakt in de keuken liet staan
maandag 18 april 2011 om 19:22
quote:poppedotje schreef op 18 april 2011 @ 19:04:
Ik eet inmiddels al 6 jaar geen vlees meer! ben er mee gestopt toen ik reuma kreeg, vlees (met name varkensvlees) schijnt niet goed te zijn voor je gewrichten.