Outsiders Deel 2

07-03-2011 20:55 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier kletsen we verder.

Jullie zijn allebei ziekjes dus, dat is balen! Hopelijk snel weer helemaal fit!

En Viva, veel plezier nog daar, het is toch hartstikke leuk dat je er zo vaak even tussenuit kan...
Looola, hoe was je dag?

SD, wat leuk om je weer te lezen! Vermaak je je nog wel daar? Hopelijk word je gauw wat handiger met de touch screen, dan lezen we je misschien weer wat regelmatiger.

VG, hoe is je dag vandaag? En die van Heidel en Pino?

Ik heb eindelijk mijn vakantie geboekt, lekker gevoel.
Loola,sterkte en een knuffel...

SD fijn dat je er weer bent,blijven oefenen met je Ipad...hihi

Waar gaat de reis naartoe Phil? heerlijk dat het definitief is...

Vg,veel lol gehad met je motivational coach?

Ik ben erg moe,dus houd t kort....fijne zaterdagavond en zondag allemaal X
Come fly with me on a jetplane
Pien gaat het een beetje? Ben je het hele weekend aan het werk?

Ik ga naar mijn familie, altijd heerlijk relaxed en warm. Ik neem een stapel boeken mee en zonnebrandcreme en hoop uitgerust en lekker bruin terug te komen.

Oh en kleine overwinning: ex smste me gisteravond ineens weer, maar ik heb niet gereageerd. Het is namelijk zinloos en ik wil dit niet meer.
!
Heidel, wat een gezellige post van je. Je meiden zijn inderdaad vaak lekker in de weer met sporten, hartstikke goed! Staat er verder nog wat op het program voor gezinnetje Heidelberg dit weekend?

VG, super gehad dus, mooi! Je hebt het goed gedaan zo te horen, knap! Je hebt een goede indruk achtergelaten dus en je collega's mogen maar blij zijn met zo'n aanwinst als jij!

Ik weet niet of ik het licht al heb gezien hoor, maar misschien een lichtpuntje dan. Ik heb gewoon geen behoefte aan bellen merk ik, want ik word inderdaad steeds giga heen en weer geslingerd.

Ik heb net weer uren paardgereden, maar niet zo heel leuk nieuws..eigenaresse overweegt namelijk mijn grote vriend te verkopen...Niets acuuts, maar ze heeft te weinig tijd en het kost haar teveel in verhouding met het plezier wat ze er nog aan beleeft. Ik snap het ergens wel, maar ik zou het natuurlijk echt verschrikkelijk vinden! Daarom heb ik haar ook gevraagd of ze open staat voor een soort van 50/50 verantwoordelijkheid, met name financieel natuurlijk. Ze zal het in elk geval altijd eerst bij mij aankaarten als ze echt besluit het niet meer te willen. Sjee, het is wat he, ik kan hem echt niet missen hoor!
Goed van je Phil...dat je niet gereageerd hebt op je ex,thumbs up!

Maar wat balen van je paard! Ik hoop dat je een oplossing met de eigenaresse kunt vinden...

Heidel dat klinkt als een heel leuke zaterdag, wat goed dat jullie zo sportief bezig zijn! En lekker weer he?!

Ik ga me nog verdiepen in de vacatures...

Vg fijn dat het een vruchtbare zakentrip was!

Sorry dat ik t even kort houd, wil van het mooie weer genieten!
Heidel, jullie hebben een gezellig weekend volgens mij, en inderdaad wat is iedereen sportief daar! Fijn weekend, geniet van het lekkere weer!

Phil, goed dat je niet hebt gereageerd. Kan me voorstellen dat je er nu wel klaar mee begint te raken. Hopelijk kan er trouwens een oplossing gevonden worden voor je paard, denk je dat dat wel moet lukken? En lekker een vakantie in het vooruitzicht, goedzo!

Viva, klinkt als een erg succesvol weekend, goed bezig! Hoe jullie al die jaren al long distance doen, vind ik echt knap. Het is gewoon zoveel moeilijker dan het me altijd leek. Ik weet niet hoe het met ons gaat aflopen, op het moment ben ik gewoon zó boos.

Pino, fijn weekend en dan volgende week weer vol goede moed verder met solliciteren! :-)
Hee Viva, ik hoop dat je binnenkort naar NL kan gaan, dat zou superfijn zijn natuurlijk!

Looola, kan me je boosheid wel voorstellen, je hebt op z'n minst recht op een uitleg van zijn kant. In een relatie moet nu eenmaal geinvesteerd worden en communicatie, tja...daar valt of staat het mee natuurlijk.

Heb je nu wel contact met hem of is er een radiostilte?

VG, lekker genieten van je dagje vandaag. Leuk als je naar NL kunt komen voor K'dag. Ik vlucht die dag maar weg, want heb er helemaal geen zin in. Heb het al een paar jaar niet gevierd ook en ik heb het nooit gemist.

Ik ben net thuis, lange rit gemaakt met een vriendin. Nu lekker douchen en relaxen!
Ik heb nog nooit Koninginnedag gevierd :-)

Lekker weer was het vandaag hè, ik ben ook net terug van het park. Heb sinds lange tijd weer op een fiets gezeten, dat was ook even wennen zeg haha!

Philein, ik ben inderdaad boos om het gebrek aan communicatie. Ik hoor vrijwel niks van hem, maar ik weet dat het wel weer komt. Ik wacht dus af, en word dan wel boos op hem :-)
Dat is ook mega irritant Looola! Bovendien vind ik het juist nodig dat er gepraat wordt, juist omdat je op zo'n afstand van elkaar verwijderd zit! Hoe lang heb je nu niks gehoord dan? Dit is een behoorlijke statement die hij nu neerzet, vind je niet?

Het weer hier viel vandaag een klein beetje tegen, weinig zon, maar wel een zonder-jas-aan-buiten temperatuur.
--

Het weer was hier juist zonnig-maar-jas-aan! :-)

Ik hoop dat jullie allemaal een fijn weekend gehad hebben!
..
Heidelberg, allang goed dat we weer op dreef zijn toch? :-) Vriend is trouwens één van m'n grootste fans en is juist trots dat ik terug ben gegaan naar school. Het motiveert mij ook juist dat ik weet dat hij zelf ook graag verder had gestudeerd. Ik denk dat hij gewoon echt niet weet wat hij wil op het moment.

Viva, volgens mij twijfelt hij inderdaad niet over de relatie, maar hij zit nog steeds niet goed in zijn vel dus ik heb hem gezegd dat hij vandaag moet bellen. Ik voel me in ieder geval een stuk beter nu ik weet dat het niet aan mij ligt...

En ik krijg honger van jouw poffertjes kraam en patat met kroketten... Ik ga wat eten nu! :-)

Hier is het ook lekker zonnig en niet koud! Geweldig, ik ben zo blij dat het lente is!!!
Hey....ben ik weer even.Kreeg net een telefoontje van de sauna,of ik volgende week een paar uurtjes kom proefdraaien!

Had ik totaal niet verwacht..... Het was zo'n kil gesprek....Nou ja zo zie je maar.....het kan raar lopen..

Ik heb nog een andere solli lopen, maar ik ga natuurlijk een middag warmdraaien daar,voor beide kanten bekijken hoe we het vinden!

Allemaal een fijn weekend gehad las ik....

Ben benieuwd wat je vriend gaat zeggen Loola....het komt vast goed...hug

Enne Koninginnedag? Arbeiten! Evenals 2e Paasdag,Hemelvaart,2e Pinksterdag enz.......Ach ja ik kan de centen goed gebruiken, ik moet dringend nieuwe loopschoenen en BH.....Dure grapjes....

Laterrrrr X
Pino, wat een leuke verrassing dat je alsnog mag gaan proefdraaien! Veel plezier!

Allemaal bedankt voor de steun in ieder geval, ik ga afwachten wanneer hij belt en hoe dat gesprek gaat verlopen en dan zien we wel of het weer goedkomt. Ik heb nu in ieder geval hoop dat er nog toekomst in zit, maar ik ga wel op mijn strepen staan.

En Viva, ik hoop echt dat jullie volgend jaar eindelijk samen kunnen blijven, want dan wordt het toch echt tijd. Zo'n lange tijd als dat jullie nu al de afstand tussen jullie hebben, dat lijkt me toch wel het maximum. Maar zoals je zegt, er zijn altijd oplossingen te bedenken!
Pino, super dat je toch uitgenodigd bent!

Heidel, nee joh, zo'n vaart loopt het niet met het paard, is iets waarover ze weleens nadenkt, maar niet iets wat ineens zal gebeuren.
Hier ook mooi weer, sta alleen in de file en word daar zo langzamerhand een beetje moe van. Zal blij zijn als ik weer dichterbij werk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven