Outsiders Deel 2

07-03-2011 20:55 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier kletsen we verder.

Pino, jij ook een gezellig paasweekend, ondanks dat je moet werken! :-)

En wow, wat een rotbaan heb jij inderdaad... Maar serieus, ik wil ook zo'n baan!! Ik zie me alleen niet in Londen wonen, jammer dat hoofdkantoren zich meestal in niet-tropische plaatsen bevinden. Maar als je zoveel mag reizen als jij is dat natuurlijk ook geen probleem. Goede vooruitzichten weer! En dat schip ziet er goed uit trouwens!
Het is en blijft gewoon lastig zo'n LDR, zeker op de momenten dat niet alles goed gaat. En ook al kun je de gedachten van de ander wel enigszins inschatten, het is toch niet leuk als je niet hoort wat je eigenlijk wilt horen. Woorden is eigenlijk alles wat je hebt wanneer je niet bij elkaar bent.

Miami lijkt me inderdaad lastig met werkvergunning en zou ook niet meteen mijn voorkeur hebben, maar wat je zegt in Spanje bijvoorbeeld dat lijkt me hartstikke leuk. Jij spreekt ook Spaans toch?

Maar misschien ga ik toch wel verder in wat ik nu studeer, ik weet het nog niet. Ik ben nog erg flexibel, ik zie het wel want op dit moment heb ik GEEN IDEE. Eerst maar eens die stage om te zien hoe leuk ik zo'n soort organisatie vind :-)
Viva, ik vind het in ieder geval fijn om jouw verhalen te lezen, dat brengt herkenning. En ja, als we samen zijn dan is het altijd prima, maar apart ontstaat er wel eens een misverstand. Zo'n situatie als nu hebben we eerder wel eens in het klein gehad, maar zo extreem als dit is de eerste keer. Ik geef hem de tijd want ik vertik het om nu nog meer te mailen, we moeten gewoon praten, en ik kan toch niets anders doen dan afwachten. Maar inderdaad, ik ben toch zijn vriendin? Soms is het wel te merken dat hij nooit eerder een echte relatie heeft gehad, want hij 'vergeet' gewoon dat hij moeilijke dingen met mij hoort te delen.

Wanneer ik terecht kom in Spanje en op zoek ben naar een baan, dan ga ik zeker gillen :-) Wat grappig dat je Spaans uit Spanje moeilijk te verstaan vindt, ik snap het wel hoor want ze spreken ontzettend snel, ik vind Spaans uit bv. Colombia ook veel mooier.

Ik zit ook aan de paaseitjes nu, hmmmmm!!

Zou wel leuk zijn als jullie allemaal in dezelfde bikini rondlopen in Ohrid straks :-) Ik heb geen 'Holz vor der Hütte' dus ik blijf voorlopig nog in mijn driehoekjes haha.

Ik moet écht aan mijn schoolwerk beginnen nu!!! BAH BAH
Ik wil wel komen afwassen hoor, schrijven jullie dan mijn theorie hoofdstuk? Ik heb zo'n ontzettende hekel aan theorie, bah. Ik wist op de middelbare school al dat ik de universiteit saai zou vinden, dus ik ben blij dat ik naar het hbo ben gegaan.

Hoeveel willen jullie afvallen?

Hier in huis wonen we met 5 meisjes, waarvan er 4 altijd bezig zijn met afvallen. Mij boeit het niet, ik snap dat hele gedoe om 2 kilo meer of minder echt niet. Daarmee bedoel ik dus niet jullie, maar die meisjes hier in huis :-)

En ja Viva, dat herken ik helemaal!! Vragen hebben die opeens vergeten zijn of niet meer belangrijk zijn als je samen bent! Ik ben blij dat voor jullie al het einde in zicht is, en ik hoop dat het bij ons ook niet meer al te lang duurt. Eigenlijk is het voornamelijk mijn periode in B waar we doorheen moeten, daarna wordt het een stuk gemakkelijker als het goed is.

Ik vind het slissende Spaans maar lelijk, en in het zuiden spreken ze belachelijk snel. Ik versta ondertussen gelukkig alle accenten, maar Zuid-Amerikaans Spaans (met uitzondering van Argentinië) vind ik toch wel mooier.
Wat leuk, kan me voorstellen dat je helemaal vrolijk wordt van paaseieren uitdelen!

Een beetje letten op wat je eet kan zeker geen kwaad, en groente en fruit is altijd goed! En halfvolle melk zeker ook. 40 minuten wandelen is niet zo heel veel beweging maar beter dan niets natuurlijk. En als het maar om de broeken gaat, dan moet dit voldoende zijn toch? :-)

Na B moet ik mijn thesis schrijven, dat kan ik overal doen dus dan wil ik veel tijd samen doorbrengen ofwel bij hem of mij thuis, ofwel op het schip. In een jaar kan veel veranderen dus ik hoop dat we dan wat meer zekerheid hebben over wat we beiden willen met ons leven, en tegen die tijd zijn we ook een stuk langer samen natuurlijk. Ik zou het bijvoorbeeld niet erg vinden om nog op het schip terug te gaan voor een of twee contracten, maar misschien is hij er tegen die tijd wel klaar voor om aan land te gaan werken. Ik ben in de zomer van 2012 klaar met mijn studie dus ik sta dan open voor verschillende dingen.

En bij jullie is het dus zo dat jullie moeten wachten totdat hij klaar is met school? Dat is ook volgend jaar, toch? En dan wil hij ook naar jou toekomen, als ik het goed begrepen heb?
Hoi! Wat een warmte!

VG, wat goed dat je vrijwillgerswerk hebt gedaan, mooi hoor!

Ik heb de bikini, en ben er erg blij mee, zit erg mooi! Het merk is 'Freya' trouwens. Zit nu in de trein, tjokvol, zit op het trapje, wat een gedoe.

Ik schrijf later uitgebreider. X
Heeeeeel veel plezier in Macedonië!!! :-) Geniet ervan!!!
VG, safe trip en maximaal genieten daar!
Hallo lieve outsiders,

eindelijk even wat tijd om wat uitgebreider te reageren.

Allereerst VG, wat een straf, op een cruise in Barcelona, kan me voorstellen dat je er helemaal geen zin in hebt...

(wat ontzettend gaaf!!)

Nu in elk geval eerst weer lekker een lang weekend met je lover!

Looola, hoe is het met jou? Is de rust een beetje wedergekeerd? Is het nu zo dat jij op mail/initiatief van zijn kant aan het wachten bent? Hmm..het blijft lastig he! Zeker omdat B ook voor de deur staat natuurlijk. Wanneer vertrek je precies? Hoe zien jullie die periode voor je, ga je hem uberhaupt nog zien binnenkort eigenlijk? (wat een vragenvuur, sorry!)

Heidel, een stevige bikini is een must voor me, kan niks met slappe Hunkemöllertjes, dus ik geef er graag wat meer aan uit . Nu een lekker paasweekend met de family neem ik aan? Leuke dingen op het programma nog?

Pino, hoe is jouw weekend? Heb je nog wat leuks gepland naast je werk? En hoe voel je je nu wat betreft de sauna-baan?

Ik heb een knetterdrukke week achter de rug, mijn werk begint nu heftiger te worden, studie blijft pittig. Op zich prima hoor, heb die uitdaging ook wel nodig, anders ga ik me vervelen. Nu een lang weekend vrij ook. Ik heb al een rit erop zitten, was echt heel erg warm, ik las dat het 28ºc was vandaag! Ik merk dat ik echt niet van zulke warmte houd, wist ik al toen ik nog in het buitenland zat (of het herinnert me weer extra aan toen, en toch mis ik het zo...), alles wordt zo stoffig en vies. De ochtenden en einde van de middagen en avonden zijn het prettigst als je het mij vraagt.

Ik duik zo nog even een terras op met een vriendin. Jullie ook vast een fijne avond. Tot later!
Ik ben benieuwd hoe het is bij Viva in Macedonië, vast en zeker weer geweldig als altijd. Dat zijn de leuke dingen van een LDR!!! :-)

Heidel, werk niet te hard dit weekend! En geniet van het lekkere weer in Deutschland :-)

Pino, ik ben ook benieuwd hoe het af is gelopen met je sauna job!

Philein, met mij gaat het wel, ik heb een vriendin uit NL op bezoek dus dat is erg leuk! Verder ben ik inderdaad af aan het wachten totdat ik van hem hoor. Ik pieker me suf en ik werd vanochtend bijvoorbeeld super chagrijnig wakker, maar mijn gevoel over de situatie verandert iedere paar uur. Ik wacht dus rustig verder.

Verder wat betreft de situatie, we hebben voordat ik naar B vertrek als het goed is nog de mogelijkheid om elkaar redelijk veel te zien, dus de concrete plannen wilde ik dan eigenlijk pas maken... Om het niet te moeilijk te maken, of zo. Eerst maar eens deze crisis overleven, dat is ook nieuw voor ons beiden trouwens, een serieuze relatie waarbij dus niet altijd alles van een leien dakje gaat...

Oh, en ik vertrek ergens begin augustus.

Hoe voel jij je momenteel wat betreft de hele situatie bij jou?

En hoe was het nog op het terras? Terras zitten met lekker weer is ZO FIJN. En het is denk ik inderdaad goed dat je het druk hebt met je werk en studie, dat houdt je van de straat hè :-)

Hebben jullie verder nog leuke plannen voor het weekend? Ik ben echt heel blij met het weer, dus ik wil lekker veel naar buiten!
Goedemorgen allemaal!

Hier schijnt de zon weer volop, ik ga straks weer lekker ergens zitten met een vriendin.

Looola, leuk dat je vriendin er is, is het gezellig? Was ze al eens eerder geweest of niet? Leuk om haar eventjes in je leven te hebben daar he!

Verder kan ik me voorstellen hoe frustrerend het is om te moeten wachten tot je wat van je vriend hoort. Echt niet leuk.

Het scheelt wel dat jullie elkaar nog ruim kunnen zien voordat je naar B gaat, zijn daar al concrete plannen voor?

Hier gaat het ok wat betreft de situatie, of nou ja, vannacht had ik weer even een flinke breakdown. Ik had een conflict met iemand die ik tegenkwam en dat liep niet zo lekker. Alhoewel ik wel bij mijn standpunt bleef en blijf hoor, maar goed. Degene met wie ik dit soort dingen wil delen is mijn ex en dan besef ik weer hoezeer ik hem mis. We hebben lang gebeld, het is moeilijk, er valt geen zinnig woord over te zeggen. Ik kan me geen rottere liefdessituatie voorstellen als deze.

Lang weekend is wel fijn, ik ga best leuke dingen doen, hopelijk voelt dat ook zo

Doeg!
VG, ik las je al op FB, wat heerlijk voor je dat je daar weer bent. Geniet ervan meid en doe de groetjes aan V! Liefs!
Wat een rust hier, iedereen een fijn Paasweekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven