Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Alle reacties Link kopieren
hoe weet je welke kruidvat NYC verkoopt? staat dat op hun site?
Ik heb vandaag een mascara gehaald met die bon. Misschien ga ik morgen nog even bij een andere kruidvat een oogpotlood halen.

Morgen ga ik de nieuwe mascara meteen testen en ik zal mijn oordeel hier ook neerzetten, zodat jullie weten of het een goed product is of dat je beter wat anders kan uitzoeken.
Semper ubi sub ubi
ik heb ook een mascara gehaald, de high definition volume oranje verpakking. overmorgen ga ik terug om een potloodje te halen. heb oude make up van mijn moeder gekregen.
http://www.sanexzero.nl/zerovoorzero/

gratis sanex vrijdag

groet een stille meelezer
quote:-a- schreef op 18 april 2011 @ 21:17:

groet een stille meelezerKom gewoon lekker meeschrijven!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Vandaag gesport. Toen ik mijn kastje open deed om mijn spullen er in te stoppen, zag ik dat er nog een muntje lag van 50 cent. En toen heb ik de rest van de lege kastjes ook even nagekeken en nog 50 cent gescoord

Tja, dat ga ik echt niet naar de receptie brengen als 'gevonden voorwerp'!
1 x is genoeg
quote:himalaya schreef op 18 april 2011 @ 21:25:

Vandaag gesport. Toen ik mijn kastje open deed om mijn spullen er in te stoppen, zag ik dat er nog een muntje lag van 50 cent. En toen heb ik de rest van de lege kastjes ook even nagekeken en nog 50 cent gescoord

Tja, dat ga ik echt niet naar de receptie brengen als 'gevonden voorwerp'!Hoera! Dat zijn weer twee pakken melk! (met al dat vrekken ken ik voortaan de prijzen uit mijn hoofd )
Ik heb zojuist ook aardig gevrekt...

Had ik vorige week maandag de bieb al opgezegd dat me op jaarbasis 35 euro scheelt, zojuist ook de anwb opgezegd... scheelt ook weer 90 euro op jaarbasis. Eens kijken of ik op nog meer abonnementen kan besparen.....
Een bibliotheekabonnement zou ik juist NIET opzeggen, maar afsluiten. Voor die 35 euro mag ik onbeperkt lenen (boeken/tijdschriften/cd's/dvd's), kan ik alles gratis twee keer verlengen en mag ik maximaal 25 items tegelijkertijd thuis hebben.

Moppeman en Moppekind lenen dus ook op mijn kaart.
Ik heb mijn bibliotheekabo ook opgezegd. Ik kwam er sowieso nooit, omdat ze praktisch alleen keukenmeidenromannetjes hebben. Niet mijn soort boeken dus. Voor die 35,- kan ik een paar boeken kopen die ik wél lees en leuk vind.
Ongelofelijk: zoveel Kruidvats in Utrecht en geen enkele die NYC makeup verkoopt :(
Ik ga ook inderdaad niet in ons durpje (streekromans en bekraste prentenboeken), maar naar de Centrale Bibliotheek in Groningen-stad, die vlakbij mijn werk zit.

Je kunt in de hele provincie Groningen lenen, bestellen, inleveren. Wat je in Winschoten haalt kun je in Delfzijl inleveren etc.

Echt een ideale situatie.
Moppekind heeft overigens wel een gratis abonnement (tot 18 jaar) in ons durpje, om ze bestaansrecht te geven.
quote:caroline_85 schreef op 18 april 2011 @ 19:21:

hoe weet je welke kruidvat NYC verkoopt? staat dat op hun site?Hier kun je de verkooppunten vinden.
Poosje weg geweest, want internet lag er uit. Heb de boel net een beetje bijgelezen. We hebben onze beschimmelde matrassen omgeruild voor goedkope matrassen van Ikea. 50 pst. We hebben het omhulsels van onze schimmelmatrassen verwijderd en de spiralen onder de ikea matrassen gelegd en we slapen weer heerlijk! Wanneer ons huis klaar is kopen we wel nieuwe goede matrassen en een nieuw bed. Daarnaast vind ik de boodschappen zo duur geworden. Ik schrok echt van de prijzen bij Aldi en Lidl. De AH euroshopper is voor mij nu het goedkoopste, wat betreft boter, koffie, ranja. Heb alles nu rood met wit in de kast!
quote:Tegucigalpa schreef op 19 april 2011 @ 09:28:

[...]

Hier kun je de verkooppunten vinden.Dan houdt het voor mij op... Wat raar, woon in een van de grote(re) steden met diverse Kruidvat filialen maar hier verkopen ze het dus niet. Vreemd.
Hier zitten 3 kruidvatten in de buurt (kleine stad) waarvan 2 met NYC verkooppunt.

Morgen ga ik nog eens terug.

Ik ga zo de mascara eens proberen.

Het is overigens wel een heel goedkoop merk dus ik ben benieuwd of het wel fijn spul is.
Even een vraag tussendoor: Heeft iemand een gratis verzendcode voor Bol.com of weet je waar ik die kan vinden? Ik heb zitten googlen maar kom er maar niet achter.
Beschouw bovenstaand bericht maar als niet verstuurd, 't is niet meer nodig!
Goede vrekkentip: mijn dochter houdt erg van douchen... het liefst erg lang! Naast dat het de nodige boze buien oplevert als ze moet stoppen, is water natuurlijk ook niet gratis.

Tip: gootsteen vol latenlopen met water,kind op t aanrecht laten zitten, voetjes erin en poedelen maar!! Zo deed mijn moeder dat vroeger ook met ons. Washandje erbij voor t gezicht en klaar!
De actie van de kruidvat is inderdaad ook niet voor mij weggelegd. Hier niet in de buurt, naja groningen (ong. 60 km) heb ik er toch niet voor over. Zal wel weer zo'n actie komen hoop ik dan maar.
Ik ga zo wel kijken bij de Kruidvat of het was. Is het erg als ik sowieso het allerduurste wil uitkiezen
Nou wat wehkamp aan het doen is, daar snap ik niets van.

Ze bieden je de optie aan om per acceptgiro te betalen, krijg je vervolgens de acceptgiro thuisgestuurd, moet je die overmaken en vervolgens krijg je het pakketje pas opgestuurd. Wat is dan het verschil met via ideal betalen?
quote:Meidje schreef op 19 april 2011 @ 12:33:

Beschouw bovenstaand bericht maar als niet verstuurd, 't is niet meer nodig!heb je hem nog gevonden? Zo jaa waar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven