3000+ deel 84....

17-04-2011 21:01 3011 berichten
The story continues!!

Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden

Na 3 posts ben je officieel lid....

de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!

Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Alle reacties Link kopieren
Krijg gelijk trek....grgggrgrgrgrg, wil niet snacken vandaag.
Steek er dan eentje op, Moos

Ligt het aan mij of is dit forum zo leeg geworden?

Ik mis de snelle aanvoer van nieuwe topics, de gein, etc.
Ja klopt, mis ik ook. Of we worden forum-oud... Humor is vaak ver te zoeken of men snapt niet dat iets een geintje is. Vaak zo serieus en saai allemaal.
Word er af en toe enorm melig van en tik dan allemaal commentaar waarvan ik 90% weer wis.
quote:mocy schreef op 18 april 2011 @ 23:26:

Word er af en toe enorm melig van en tik dan allemaal commentaar waarvan ik 90% weer wis.Erg herkenbaar, doe ik ook
Maar kan er zelf wel vaak hard om lachen. Dus heb ik er toch nog wat aan....je eigen humor begrijp je tenminste...
Zonet las ik het topic over de invloed van het geloof, bla bla bla, en kreeg zowaar medelijden met de zwaar gereformeerden, nou dat zegt wat

Tjonge, wat wordt daar afgegeven op mensen die wel geloven, normaal doet het me niet zoveel maar als ik dat lees word ik er zo anti van.

Ieder beestje zijn eigen feestje
quote:mocy schreef op 18 april 2011 @ 23:33:

Maar kan er zelf wel vaak hard om lachen. Dus heb ik er toch nog wat aan....je eigen humor begrijp je tenminste...Zo is dat, en ik vind je ook grappig, dus dat zijn er alweer twee!
Ik vind jou ook erg grappig Vil en begrijp jouw humor.

Ik bemoei me zelden met dat soort topics, word ik obstinaat van. Vind de reacties zo vaak getuigen van weinig levenservaring of inlevingsvermogen en denk dan, zal de leeftijd wel zijn...

Word echt een ouwe muts
quote:mocy schreef op 18 april 2011 @ 23:39:

Ik vind jou ook erg grappig Vil en begrijp jouw humor.

Ik bemoei me zelden met dat soort topics, word ik obstinaat van. Vind de reacties zo vaak getuigen van weinig levenservaring of inlevingsvermogen en denk dan, zal de leeftijd wel zijn...

Word echt een ouwe muts

Nix ouwe muts, ik zag je nog kwiek zwaaien in een topic over een puberprogramma, hahahahaha.

Zal het aan levenservaring liggen of den ouderwetsche oogkleppen?

Sommige mensen willen ook niet verder kijken dan hun neus lang is. Zal wel veiliger voelen of makkelijk, dat kan ook.
Puberprogramma ???

Haha, ik ben dol op programma's met een wedstrijdelement erin. Topmodels, dans etc. Denk ik melancholiek aan wat ik allemaal had kunnen worden

Alleen zanggedoe, idols etc. ben ik beetje zat aan het worden.
In Egypte heb ik 2 x aan de buikdansles meegedaan. Vond mezelf een natuurtalent tot ik in de spiegel keek en zag hoe het eruit zag.

Ben gelijk achter een dikkere dame gaan staan.
Man kwam nog om een filmpje te maken, was het net afgelopen omdat de buikdansleraar (jaja) er genoeg van had (??). Pffff.
quote:mocy schreef op 18 april 2011 @ 23:49:

In Egypte heb ik 2 x aan de buikdansles meegedaan. Vond mezelf een natuurtalent tot ik in de spiegel keek en zag hoe het eruit zag.

Ben gelijk achter een dikkere dame gaan staan.

Aaah

Eigenlijk wel goed want de moeder van een vriendin van me is Egyptisch en (zij is van goede komaf) vertelde me dat buikdansen iets ordinairs was, uh, iets plebs, hahahahaha,
Misschien wel net zoiets wat hier de Vogeltjesdans is
Ik vind het wel kunstig (en mooi ook) hoor dat buikdansen. Paaldansen ook trouwens.
quote:Vilma schreef op 18 april 2011 @ 23:53:

Misschien wel net zoiets wat hier de Vogeltjesdans is Haha, inderdaad. Of de kabouter plopdans. Die is pas errug.
Van de vogeltjesdans word ik meestal triest net zoals van dorpshuizen, brrrr.

Zal dat iets te betekenen hebben?

*

moet ik dit straks wissen?
Ik word altijd triest van dat gezamenlijk ''gezellig'' zingen op levensliederen tijdens bruiloften etc. Zo gemaakt gezellig. En als je dan niet meedoet ben je een spelbrekerT, dus voel je je bijna nog verplicht ook.
quote:mocy schreef op 19 april 2011 @ 00:03:

Ik word altijd triest van dat gezamenlijk ''gezellig'' zingen op levensliederen tijdens bruiloften etc. Zo gemaakt gezellig. En als je dan niet meedoet ben je een spelbrekerT, dus voel je je bijna nog verplicht ook.Dat klinkt idd. erg naar maar wanneer er een lopend buffet is kun je je daar lekker verschansen
Eigenlijk ben ik ook niet van het lopend buffet. Als ik uit eten ga wil ik niks doen en gewoon mijn eten voor mijn neus krijgen oftewel netjes uitgeserveerd. Vind het ook onrustig, niet gezellig.

Wat een zeikerd ben ik eigenlijk haha.

Gelukkig gaan in mijn kringetje de meeste relaties stuk eer ze aan trouwen denken

Ik ga zo een immorele post verwijderen en dan lekker slapen.

Weltrusten alvast, en geen nachtmerries krijgen over luie Egyptische buikdansleraren en buffetten die niet te eten zijn
Trustuh Vil, ik zak ook niet al te laat.
Gmorgen!

Goedemorgen!!

T wordt vandaag prachtig weer

En ik moet werken!!

zucht.... ik wou dat ik rijk was en niet zo vreselijk knap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven