Mode & Beauty alle pijlers

Iemand ervaring met Brazilian Keratin Hair Treatment ?

23-03-2010 02:54 1205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg om bij mezelf een Brazilian Keratin Hair Treatment te doen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ofja onderkant valt wel mee hoor alleen bovenop gewoon vet
oke nog even in spanning Roos.
Zo het is er al even uit ;)

Sunliss heeft precies hetzelfde effect als Global keratin.

Het is nu weer iets gladder, minder pluis en iets minder volume heeft het. Maar nog evenveel krullen, dus het valt me klein beetje tegen. Had gehoopt dat het stuk minder zou zijn net als bij alicia. Maar goed ik heb dan ook het meeste droge onhandelbare haar wat je kan bedenken, en dat zal nooit fijn worden haha

Helaas weet ik dat dit effect er ook al net paar keer wassen uit is. Vind het dus geen wondermiddel. Maar misschien voor mensen met normaler haar is het wel een oplossing.
Oke Roos, dan ga ik het toch maar een keer proberen. Moet het eerst nog bestellen dus zal allemaal nog wel ff duren.
Bij the bodyshop Natuurshampoo zonder chemische toevoegingen 8,50 euro ook cremespoelingen

Ze zijn top!!
Ik heb de behandeling ook gedaan, maar ik zie niet heel veel verschil. Ik moet ze toch nog stijlen na het wassen. Wel jammer, want het is wel erg duur geweest =(
Ja vind zelf ook dat de keratine van global keratin (die je alleen bij de kapper kan doen) wat beter werkt. Dacht dat het resultaat hetzelfde was maar nu na 3 dagen is het al niet meer glad en zacht, bij global was dit stuk langer
Ey Roos, dus jij hebt nu ook de BKT gedaan ?? Had je eerst dan de Global gedaan ??
quote:Rooss_Oss schreef op 04 april 2011 @ 18:12:

Ja vind zelf ook dat de keratine van global keratin (die je alleen bij de kapper kan doen) wat beter werkt. Dacht dat het resultaat hetzelfde was maar nu na 3 dagen is het al niet meer glad en zacht, bij global was dit stuk langerHeb je het dan wel goed gedaan? Bij mij is het werkelijk 4 maanden steil en zacht. De eerste weken eigenlijk een beetje te. Ik heb geen ervaring met de Global, maar heb juist hier op dit topic het andersom gelezen, dat mensen dus juist niet tevreden zijn van de kapper, en betere resultaten hebben met de doe-het-zelf keratine. Maar jammer is het wel, blijkbaar is de keratine behandeling niet zo geschikt voor je haar, want of je het nou bij de kapper doet of zelf, het hoort gewoon zeker 3 maanden zichtbaar te zijn, tuurlijk wordt het dan geleidelijk een beetje minder, maar niet zo snel weg te zijn. Het zal misschien niet op alle haartypes even goed pakken ofzo, jammer.
Flow, welk haartype heb jij, dik of fijn haar, grove of kleine krullen? Veel pluis?
quote:havertje schreef op 04 april 2011 @ 21:12:

Flow, welk haartype heb jij, dik of fijn haar, grove of kleine krullen? Veel pluis?

Ik heb vrij dun haar door het blonderen en stijlen, maar wel grove krul, het is eigenlijk een slag in mijn haar, maar dan een enorme slag. Pluis heb ik alleen na het wassen / drogen, niet van het stijlen.

Heb jij ook ervaring ?? Ik baal er echt enorm van
Dag dames.

Ik lees al een tijdje mee met dit forum en zou graag de Sunliss willen bestellen. Maar ik heb geen idee welke ik moet bestellen.

Het probleem met mijn haar is dat het vooral droog is en niet glanst. Ik heb geen dik haar, maar ook niet dun. Net ertussenin. Het is fijn en er zit een beetje slag in. Zou iemand mij kunnen helpen?
Ja heb het zeker goed gedaan, heel lang mee bezig geweest maar heb het dan ook erg zorgvuldig gedaan.

Het is dus niet geschikt voor ieder haartype
Ja heb het zeker goed gedaan, heel lang mee bezig geweest maar heb het dan ook erg zorgvuldig gedaan.

Het is dus niet geschikt voor ieder haartype
Roosje, jij had toch ook de Global gedaan of niet ??

Ik overweeg om over 2 weken de Global te doen, heb nu de Brazilian gedaan en niet echt tevreden. Je ziet wel wat verschil, maar hoopte op meer =(
Lees is goed haha, heb nu al 10x gezegd dat ik ook global heb gedaan ja :P

Ik zou het niet doen. Ja werkt iest beter als sunliss maar blijft ook niet lang zitten. En als je merkt dat na sunliss je haar ook niet echt is verbeterd, heb je blijkbaar haar waar het niet echt op werkt. En bij de kapper is het echt heel duur..
Hahaha, ja lezen is niet mijn sterkste kant, of ja, het opslaan en begrijpen niet ;)

Hmmm, wel jammer, want eigelijk heb ik geen sterke krul ofzo, dus ik had wel verwacht dat het zou pakken.

Errug jammer !!
Ja of misschien als je nog een half potje van sunliss over hebt nog een behandeling daar van doen? Weet niet hoelang het is geleden dat je de vorige hebt gedaan, maar 2 behandelingen hebben wel wat meer effect dan 1
ik heb de mijne vorige week gedaan, maar er moeten minimaal 2weken tussen zitten toch ??
Ja geloof van wel..
Goedemorgen dames,

Ik ga morgen naar de kapper en voor de tweede keer een Global Keratine behandeling laten doen. Het is een hoop geld maar op mijn haar doet de behandeling het heel erg goed.

Ik ben er persoonlijk erg tevreden over!
Flow heb je al een 2e behandeling gedaan?
Nee Roos, nog niet. Ik denk dat ik het met Pasen ga doen, vrije dagen en meer tijd. Weet je, mijn kapster heeft het ook niet 7-8 keer gestijld over dezelfde pluk en volgens mij ligt het daar ook wel aan. Of is dat niet zo ?!
Ja kan maar t is gewoon net wat voor haar je hebt denk ik
Op mijn haar heeft het ook niet goed gepakt...wat een domper..Ik probeer nu mijn haar gewoon goed te verzorgen..ben toch wel erg blij met mijn krullen!! Ik heb het een tijdje steil gedragen. Krullen horen toch wel echt bij en eigenlijk vindt iedereen het ook veel leuker bij staan...heeft toch iets unieks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven