3000+ deel 84....

17-04-2011 21:01 3011 berichten
The story continues!!

Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden

Na 3 posts ben je officieel lid....

de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!

Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 20 april 2011 @ 09:47:

Goedemorgen!

Mar

En Minny, thanks voor het compliment, ben er echt door geraakt! kreeg blosjes en prikkende ogen toen ik het las.

En nu verder mijn huis in plastic verpakken.......

Je verdient het compliment!

Veel plezier met je huis inpakken. Ik denk dat de kinderen nooit zo een soort feestje hebben gehad. Het wordt vast gezellig
a docter a day keeps the apple away
Goed dat je de stap gezet hebt Mar
Hier zijn de eerste boodschapjes weer in huis. Nu nog even naar de albert heijn
Marmotje, zijn in de bios de bankjes lekker of kan ik beter stoelen reserveren?
Ik zou de stoelen kiezen vin! Die zijn zitten fijner en je hebt beter zicht op het scherm (de bankjes zitten aan de zijkant van de zaal)
quote:Vilma schreef op 20 april 2011 @ 09:02:

[...]

Je had toch 2 meiden?

Goedemorgen trouwens

Nee hoor, toch echt drie!

Rijden ging best wel weer lekker al ben ik nog niet klaar voor het afrijden, denk dat dat hem ook niet meer wordt voor 9 mei.
quote:marmul schreef op 20 april 2011 @ 11:03:

Ik zou de stoelen kiezen vin! Die zijn zitten fijner en je hebt beter zicht op het scherm (de bankjes zitten aan de zijkant van de zaal)Op de plattegrond zijn de bankjes de achterste rij? Zijn de stoelen daarvoor wel goed dan? Ik wil dan de middelste, een na laatste rij en de 2 stoelen helemaal links bij het gangpad (kan ik snel weg in geval van nood, is een tik van me)?
Hoe lang ben je al bezig BAM oftewel hoeveel lessen?

Als ik het ooit weer op pak dan wil een cursus van een week. Neem een week vrij van mijn werk, vertel niemand wat, koop er een rijbewijsgarantie bij (of hoe dat dan ook heet) en kom een week later gewoon aanrijden..... Maar goed ondertussen schijt ik 7 kleuren dus doe ik het nog maar even niet.
quote:Gravinnetje schreef op 20 april 2011 @ 11:17:

[...]

Op de plattegrond zijn de bankjes de achterste rij? Zijn de stoelen daarvoor wel goed dan? Ik wil dan de middelste, een na laatste rij en de 2 stoelen helemaal links bij het gangpad (kan ik snel weg in geval van nood, is een tik van me)?

ohw misschien is het dan een andere zaal of het is verbouwd.

ik ken de bankjes alleen aan de zijkant als loveseats.
Kijk even mee dan Marmotje als je wil, Gooische Vrouwen, vrijdagavond 22.15 uur. Dan moet je 2 stoelen bestellen met Ideal. Natuurlijk niet afrekenen. Nou ja mag ook, dan hoef ik het niet te doen....
quote:Gravinnetje schreef op 20 april 2011 @ 11:35:

Kijk even mee dan Marmotje als je wil, Gooische Vrouwen, vrijdagavond 22.15 uur. Dan moet je 2 stoelen bestellen met Ideal. Natuurlijk niet afrekenen. Nou ja mag ook, dan hoef ik het niet te doen....

verkeerd gekeken

maar die banken zien er wel comfortabel uit
quote:Gravinnetje schreef op 20 april 2011 @ 11:19:

Hoe lang ben je al bezig BAM oftewel hoeveel lessen?

Als ik het ooit weer op pak dan wil een cursus van een week. Neem een week vrij van mijn werk, vertel niemand wat, koop er een rijbewijsgarantie bij (of hoe dat dan ook heet) en kom een week later gewoon aanrijden..... Maar goed ondertussen schijt ik 7 kleuren dus doe ik het nog maar even niet.

Ik ben in januari begonnen en heb een pakket van 44 lessen+examen.

In een week zou ik liever ook doen maar dat is te vermoeiend voor me, zolang kan ik niet rijden achter elkaar.

Ik zou het ook aan niemand vertellen maar was zo trots op mezelf dat ik het niet voor me kon houden
quote:marmul schreef op 20 april 2011 @ 11:37:

[...]

verkeerd gekeken

maar die banken zien er wel comfortabel uitJa jouw stad ja, kijken of het linkje werkt: Klikkerdeklik
Goed van je hoor BAM! Ik zou het ook niet helemaal stil kunnen houden maar wel voor familie en collega's.

Oh Marmotje, je had al gewijzigd. Maar je kent ze dus niet eigenlijk?

Ga even minivin ophalen. Ben zo weer terug, met of zonder kind. Dat weet ik nog niet. En als ik terug ben met weet ik niet of het met kind of met kinderen is......... Woensdag is altijd verrassingsdag hier.
nee vin, ken ze niet! Ga het wel onthouden, is leuk als je een date hebt

Hoe is het met minivin?
quote:mamalief schreef op 20 april 2011 @ 11:39:

[...]

Ik ben in januari begonnen en heb een pakket van 44 lessen+examen.

In een week zou ik liever ook doen maar dat is te vermoeiend voor me, zolang kan ik niet rijden achter elkaar.

Ik zou het ook aan niemand vertellen maar was zo trots op mezelf dat ik het niet voor me kon houden

spannend BAM, voor je houden is ook moeilijk met zoiets

hoeveel lessen heb je gehad?
Mar, goed dat je je huisarts hebt gebeld!

Graaf, Gooische vrouwen is een leuke film, let vooral op het dialoog van Martin als hij samen met tante Cor in de deuropening staat. Verder verklap ik natuurlijk niets.

BAM, ik begin door jou zin te krijgen in rijlessen als vond ik die net zoals jij destijds echt niet leuk.
Oh, en van die derde wist ik helemaal niets, is die derde nieuw?
De eerste keer dat ik leste, jaren terug, vond ik er ook niks aan.

Nu wel dus denk dat ik er toen gewoon nog niet aan toe was.

Kan niet wachten tot ik mijn rijbewijs heb, ben al verliefd op een autootje en heb gewoon zin om zo eens weg te kunnen zonder gedoe met bussen of iemand mee vragen.
quote:Vilma schreef op 20 april 2011 @ 12:12:

Oh, en van die derde wist ik helemaal niets, is die derde nieuw? Die is niet nieuw nee, die heb ik al 8 jaar
quote:mamalief schreef op 20 april 2011 @ 12:14:

[...]

Die is niet nieuw nee, die heb ik al 8 jaar 8 jaar!!!!! Hoog tijd voor een nieuwe .
quote:mamalief schreef op 20 april 2011 @ 12:14:

[...]

Die is niet nieuw nee, die heb ik al 8 jaar Waarom weet ik dat nu pas
Marmotje, mijn date is gewoon mijn vriendin. Denk dat ik dus maar gewoon stoelen reserveer.

Vil, ik heb de serie toendertijd gevolgd dus Martin is me zeer bekend. Vind hem eigenlijk de ondergeschoven ster van de serie.
quote:Vilma schreef op 20 april 2011 @ 12:17:

[...]

Waarom weet ik dat nu pas

Misschien omdat je niet goed leest?

Ik heb het toch regelmatig over mijn drie draken gehad geloof ik.
Dat gedoe met die bussen wordt ook steeds meer een gedoe, het begint op een openbaar vervoer-ontmoedigingsplan te lijken. Het wordt duurder, slechte aansluitingen, overvolle treinen

En wanneer je eens op bezoek gaat bij iemand die in een klein plaatsje woont kan het maar zo zijn dat de laatste bus om 8 uur 's avonds al gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven