Mode & Beauty alle pijlers

Jumpsuit in grotere maten

20-04-2011 10:00 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie overal leuke jumpsuits, maar staat een jumpsuit ook goed en leuk als je een wat grotere maat hebt (vanaf mt42/44)? En welke type jumpsuit kan ik met een grotere maat het beste nemen? Als je plaatjes hebt, graag!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Ik kan me slecht voorstellen dat je hierin hele lelijke billen krijgt, bij zo'n model.
quote:StabiloBoss schreef op 20 april 2011 @ 11:31:

Voor de mensen die niet op linkjes klikken:

[afbeelding]Oei, dat was een slecht idee!
Ik vind jumpsuits geweldig bij mijn dochtertje van anderhalf, maar ik zie mezelf er echt niet mee lopen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Nou vind ik dit een lelijk ding, maar qua model ( lange pijpen ) denk ik geschikt voor een plus size.
Ik vind jumpsuits hélemaal niets. Ze doen namelijk níets voor je figuur. Het 'staat' alleen mensen met een tamelijk perfect figuur... nou ja... 'staan'? Het is meer dat een jumpsuit een niet-perfect figuur alleen maar minder perfect doet lijken. Ik vind dat kleding je assets moeten accentueren. Kleding moet iets doen voor je figuur. Dan maakt het niet uit of je wel of geen kont hebt, of je wel of niet wat dikker bent, als je kleding hebt die iets doet voor je figuur, dan lijk je daar altijd voordeliger in. In een jumpsuit is dat nóóit het geval.

Of wil iemand beweren dat deze jumpsuits echt iets positiefs doen voor deze dames?

Dit is een modestuk waar je mij niet in ziet lopen, tenzij ik zin heb in een nieuw soort pyama.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
quote:Gamayun schreef op 20 april 2011 @ 12:02:

Ik vind jumpsuits hélemaal niets. Ze doen namelijk níets voor je figuur.

Ben ik niet met je eens.

Maar ja, nogmaals; als je denkt dat - redelijk - voordelige kleding iets doen voor je figuur.... dat is nou gewoon de pest van confectiekleding.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 april 2011 @ 12:00:

[afbeelding]

Nou vind ik dit een lelijk ding, maar qua model ( lange pijpen ) denk ik geschikt voor een plus size.

Ik vind het ook een gruwelijk lelijk ding en ik vind dat deze kleding echt níets positiefs bijdraagt aan het figuur van deze dame...

Ik heb het niet zo op jumpsuits .
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik heb zowat alleen maar confectiekleding en het doet een heleboel 'goeds' voor mijn figuur :-).

Nu ben ik gezegend met een tamelijk goed figuur hoor, maar dan nog ligt het er natuurlijk aan wat ik aandoe. En geloof me, een jumpsuit haalt het echt wel naar beneden.
Ik heb alles doorgekeken, af en toe zie ik wel mooie jumpsuites maar over het algemeen vind ik 't maar niets.

Toch moet ik eerlijk bekennen, vorige week zag ik een vriendin.

Ze is lang, 185 gok ik, en heeft maat 40/42, behoorlijk slank maar wel een buikje. Ze had echt een goedkoop (dat vertelde ze) zwart jumpsuit aan en het stond haar zo enorm leuk!

Ik denk dat 't een kwestie is van gewoon proberen...
quote:Cateautje schreef op 20 april 2011 @ 10:53:

[...]

Dat snap ik nou niet, een grote kont met een kleine taille is toch heel mooi en heel vrouwelijk. Waarom zou je een mooie kont weg willen werken, is een typische trend van deze tijd.

De vrouwen in de jaren 40 en 50 beriepen zich op een mooie grote kont, tegenwoordig mag je er niet eens meer één hebben.Dat gevoel heb ik nooit gehad! Ik heb een prachtige ronde kont en die mag iedereen zien. Maar niet in zo'n zakkig jumpsuit .
quote:Gamayun schreef op 20 april 2011 @ 12:08:

En geloof me, een jumpsuit haalt het echt wel naar beneden.Je hebt alle mogelijke modellen aangepast, of je gokt dat het zo is?
Die spijker-jumpsuit, echt lelijk!!!! Boven nog wel verticale naden, maar één kleur tekent echt enorm uit. Deze kan voor mij direkt de prullenbak in . . . . . .
Ik heb uiteraard nog nooit zo'n geval gepast. Ik heb namelijk geen één plaatje gezien waarvan ik dacht: "hey, dat doet nou echt iets positiefs voor haar figuur"...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 april 2011 @ 12:06:

[...]

Ben ik niet met je eens.

Maar ja, nogmaals; als je denkt dat - redelijk - voordelige kleding iets doen voor je figuur.... dat is nou gewoon de pest van confectiekleding.De hierboven getoonde Carol Vorderman draagt heus geen H&M-etje.
Heel veel vrouwen kopen wat ze leuk vinden en wat "past " ( qua maat ), niet omdat iets ze ook goed staat. Sommige kleding flatteert, sommige kleding zou je gewoon niet aan moeten doen, zeg maar.
quote:carenza schreef op 20 april 2011 @ 12:13:

Die spijker-jumpsuit, echt lelijk!!!! Boven nog wel verticale naden, maar één kleur tekent echt enorm uit. Deze kan voor mij direkt de prullenbak in . . . . . . Vind je dat van die daaronder ook? ( met dat donkere model? )
http://hotnews.skynetblogs.be/tag/Jumpsuit

Je figuur

Vorig jaar introduceerde verschillende designers de jumpsuit. Deze lente zet deze trend zich voort , maar in volledig andere stoffen en stijlen.

Alles kan en mag , maar het belangrijkste bij deze look is het juiste exemplaar voor jouw figuur te vinden.

Boezem

Als je niet gezegend bent met een grote boezem , vermijd dan een strapless exemplaar , dit vlakt je rondingen af.

Kies voor een versie waar veel textuur in zit , met franjes , plooitjes of een kraagje. Vrouwen met grote borsten moeten op zoek naar het tegenovergestelde.

Zij blijven beter weg van een te drukke top , een haltertop is bij hen de beste optie.

Taille en lengte

Een jumpsuit met riem of versiering aan de taille flatteert vrouwen met een lang bovenlichaam , dit verlengt namelijk je benen.

Vermijd wel een exemplaar dat strak zit aan de heupen.

Een riem is dan weer een afrader voor vrouwen met een kort bovenlichaam , omdat dit je lichaam uit proportie trekt.

Vrouwen met rondingen moeten een jumpsuit met brede pijpen kiezen. Hoe smaller de broek gaat , hoe breder je heupen lijken.

Vrouwen zonder heupen creeren met een riem een zandloperfiguur. Ook de lengte is een belangrijk aspect.

Kleine vrouwen kiezen best voor een exemplaar dat tot halverwege de kuiten komt , bij een lange jumpsuit lijkt het alsof je er in verdrinkt.

Niet te strak

Het is beter je jumpsuit wat te groot dan te klein kopen.

Als hij slechts iets te strak zit , worden al je negatieve punten benadrukt worden.

Elke vrouw die niet het perfecte figuur heeft , blijft beter weg van strakke versies van lycra. Deze benadrukken namelijk vetophopingen waarvan je niet eens wist dat je ze had.

Het is beter eentje uit luchtige stoffen als jersey , linnen of zijde aan te schaffen.

Neutrale kleuren flatteren ook meer dan felle jumpsuits of drukke prints.
Het is een blijft een lelijk ding.

Net als (off topic) de harembroeken, birkenstocks en crocs. Het zal allemaal best wel lekker zitten/lopen, maar doet abslouut niks positiefs voor je uitstraling!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 april 2011 @ 12:15:

Heel veel vrouwen kopen wat ze leuk vinden en wat "past " ( qua maat ), niet omdat iets ze ook goed staat. Sommige kleding flatteert, sommige kleding zou je gewoon niet aan moeten doen, zeg maar.Sommige kleding zou niet gemaakt moeten worden! Wat mij betreft vallen daar jumpsuits onder
Eensch met Lalinda!
Ik denk trouwens wel dat er vrouwen zijn bij wie het leuk staat, ik vond het bijvoorbeeld ook erg leuk bij Anouk van Gooische Vrouwen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven