Kaas Barbeclette
woensdag 20 april 2011 om 14:17
Hallo,
Ik wil via romakaas.nl een 'Kaas barbeclette' kopen. Een soort kaaspannetje om kaas te smelten voor op de barbecue. Heeft iemand deze Kaas Barbeclette al, en werkt die goed? Kan het alleen met raclette kaas of mag ik aannemen dat ie ook gewoon met plakjes Hollandse kaas de kaas goed smelt?
Ben benieuwd of iemand het kent...en wat de ervaringen zijn.
Ik wil via romakaas.nl een 'Kaas barbeclette' kopen. Een soort kaaspannetje om kaas te smelten voor op de barbecue. Heeft iemand deze Kaas Barbeclette al, en werkt die goed? Kan het alleen met raclette kaas of mag ik aannemen dat ie ook gewoon met plakjes Hollandse kaas de kaas goed smelt?
Ben benieuwd of iemand het kent...en wat de ervaringen zijn.
woensdag 20 april 2011 om 16:06
Dank voor jullie reacties.
Ja een bakblik of pan is inderdaad een alternatief, maar vind het wel een grappig ding lijken voor een cadeautje. Kaasfonduen is leuk, maar nu met het mooie weer komt de BBQ natuurlijk weer uit de schuur. Dan is het kaassmelten daarop juist leuk.
Misschien kennen andere de Kaas Barbeclette?
Ja een bakblik of pan is inderdaad een alternatief, maar vind het wel een grappig ding lijken voor een cadeautje. Kaasfonduen is leuk, maar nu met het mooie weer komt de BBQ natuurlijk weer uit de schuur. Dan is het kaassmelten daarop juist leuk.
Misschien kennen andere de Kaas Barbeclette?
donderdag 21 april 2011 om 08:27
Nou omdat niemand het blijkbaar kent, of er al ervaringen mee heeft ga ik het toch maar bestellen om te proberen. Ben benieuwd! Het ziet er naar mij mening juist leuk uit om kaas te smelten (voor geïnteresseerden hier een filmpje dr van). En aangezien het als cadeautje voor m'n vegetarische vriendin ook handig is... Ach we zullen het zien...
Groetjes
Groetjes
donderdag 21 april 2011 om 10:48
quote:missmargerine schreef op 20 april 2011 @ 17:07:
Ik denk dat het lekker is met spam. Want ik denk niet dat kaas smelten op de bbq juist leuk is.Ja had nog niet eens gezien dat ze zich er speciaal voor had aangemeld. Nou ja, ik ben gek op kaas maar ik hou het op een heerlijke kaasfondue.
Ik denk dat het lekker is met spam. Want ik denk niet dat kaas smelten op de bbq juist leuk is.Ja had nog niet eens gezien dat ze zich er speciaal voor had aangemeld. Nou ja, ik ben gek op kaas maar ik hou het op een heerlijke kaasfondue.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven