witte vlekken...sperma of ???

20-04-2011 14:16 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik bij het juiste onderwerp zit.

Misschien een hele stomme vraag, en er zal vast weleens meer een topic over geweest zijn.

Kan urine ook witte vlekjes in zwart ondergoed veroorzaken? Of moet ik eerder denken dat het iets anders is....
En als een man spermavlekken in zijn onderbroek heeft, gaat hij dus vreemd???
Ik moet helemaal niks!
En als een man spermavlekken in zijn onderbroek heeft, gaat hij dus vreemd???
Ik moet helemaal niks!
Dat is heel vervelend voor je, iemand. Ik snap heel goed dat dit heel onzeker en rot moet voelen. Uit wat-dan-ook in een onderbroek kan je niet concluderen of iemand vreemdgaat. Het lijkt me ook een heel arm gevoel om op deze manier je man te moeten controleren.

Ik zou je toch willen aanraden het gesprek met hem aan te gaan, hoe moeilijk ook. Dat is echt de enige manier waarop je zekerheid kan krijgen. Met de bibbers in je benen in telefoons, computers en onderbroeken kijken, daar word je niet gelukkig van!

Sterkte.
quote:iemand71 schreef op 20 april 2011 @ 16:22:

Oke, oke...ik lijk paranoia maar ik ben idd bang dat hij vreemd gaat.

Dat zou hij dan wel tijdens zijn werk moeten doen, want in de avond en weekend is hij altijd gewoon thuis, of we zijn samen.

Vrienden van hem, (lees, het zijn er meerdere) gaan ook vreemd, en hij vind dat het ergste wat er is zegt hij.

Maar we hebben weinig seks en praten doen we ook niet veel, hij kan best wel stug doen zodat ik meteen het ergste denk....

En ja, omdat ik verlatingsangst heb ben ik gaan controleren...niemand hoeft te zeggen dat dat niet normaal is want dat weet ik zelf ook wel, en ook omdat hij dingen verzwijgt, omdat ik jaloers reageer volgens hem als hij iets verteld waar een andere vrouw bij betrokken is....

Maar ik ben gewoon bang dat hij niet eerlijk is ....

Dus je controleert, voelt je niet fijn, daarbij je weet dat het niet normaal is en je geeft aan dat je verlatingsangst hebt....

Zou je daar dan niet eens mee aan de slag moeten ipv met het controleren van de was? Daar wordt je vast een gelukkiger mens van dan de was de bestuderen en daar conclusies uit proberen te trekken.

Er vanuit gaande dat die vlekjes inderdaad spermaresten zijn, dan komt dat toch gewoon doordat hij masturbeert? Het lijkt me geen signaal om je gelijk zorgen te maken dat hij vreemdgaat.

De andere dingen die je noemt over je relatie en jezelf zijn trouwens wel dingen om eens constructief mee aan de gang te gaan.
Kijk, als hij vreemdgaat, waar komt zijn sperma dan terecht? Niet in zijn onderbroek toch?

En laten we er even vanuit gaan dat hij vreemdgaat en dat geheim wil houden. Dan zou het wel heel raar zijn als hij steeds witte vlekken zou achterlaten.

Kortom, het kan van alles zijn, maar denk niet onmiddellijk aan een andere vrouw.
Jeetje....! Ik heb nog nooit de onderbroeken van mijn man op witte sporen onderzocht. Zelfs niet op bruine sporen, Ik doe ze gewoon in de was en that's it....
Iemand71

ik zou al mijn twijfels en onzekerheden maar heel snel met je vriend bespreken.

Als jij zelf niets zegt, wordt het van kwaad tot erger.

Je vriend wil ook graag weten waarom je dit gedrag vertoond.

Je hebt hier al vele reacties gelezen tijd voor actie!!.
Het ligt aan mezelf...Ik ben onzeker, heb weinig zelfvertrouwen, en ja, daardoor ben ik bang ...

Gelukkig zie ik dat zelf ook in en weet mijn vriend dat ook, en ben ik ook al hulp gaan zoeken om mijn zelfvertrouwen terug te krijgen en daardoor ook mijn vertrouwen in hem...
Had hij vroeger nooit witte vlekken in zijn broekjes maar nu opeens wel?
quote:JohnnyCake schreef op 22 april 2011 @ 12:33:

Had hij vroeger nooit witte vlekken in zijn broekjes maar nu opeens wel?weet ik eigenlijk niet, heb er nooit op gelet maar op het moment dat het me opviel dacht ik meteen het ergste, ik dacht op dat moment eerder van dat hij met iemand geneukt heeft en daarna meteen zijn broek weer aangedaan zodat haar en zijn vocht in zijn onderbroek zit en het zijn maar kleine plekjes...aan de andere kant zou ik eigenlijk ook niet weten hoe en wanneer hij vreemd gegaan zou moeten zijn, en de laatste dagen hebben we samen erge fijne seks gehad...
Zoek hulp voor je onzekerheid; dat komt jezelf en je relatie ten goede...
Witte vlekken, in elk ondergoed, is sperma. Kleine vlekken, grote vlekken, alleen sperma maakt witte vlekken. Urine nooit. Smegma is helemaal te verwaarlozen. Ook de witte vlekken in de damesslipjes of wat dan ook is altijd sperma. Witte vloed. Ook zo'n mooi verzinsel. Is sperma. Veel sperma. Ruik er maar eens aan. Je weet dan zelfs wat de spermadonor heeft gegeten. Doen!

Dat zou hij dan wel tijdens zijn werk moeten doen, want in de avond en weekend is hij altijd gewoon thuis, of we zijn samen.

Vrienden van hem, (lees, het zijn er meerdere) gaan ook vreemd, en hij vind dat het ergste wat er is zegt hij.

Maar we hebben weinig seks en praten doen we ook niet veel, hij kan best wel stug doen zodat ik meteen het ergste denk....

En ja, omdat ik verlatingsangst heb ben ik gaan controleren...niemand hoeft te zeggen dat dat niet normaal is want dat weet ik zelf ook wel, en ook omdat hij dingen verzwijgt, omdat ik jaloers reageer volgens hem als hij iets verteld waar een andere vrouw bij betrokken is....

Maar ik ben gewoon bang dat hij niet eerlijk is ....

Ik denk dat je beter je relatie kunt verbreken. Het klinkt absoluut niet leuk.

En als jij het toch al denkt; het kan best sperma zijn, maar als jij het niet mag weten zou hij toch wel beter opletten dat jij er niet achterkomt.

Tip; zoek verfrommelde briefjes in de kliko van de buren. Hij moet de adressen van de dames waarmee hij vreemdgaat érgens weggooien, denk je ook niet?

Of peuken (als hij rookt) in de bosjes om de hoek. Als er eentje ligt van zijn merk, en een peuk met lippenstift binnen een meter of 3 afstand, tja lieverd, dan weet je genoeg.

Vind je dat alles niet, nou dan moet je je vooral niets aantrekken van je wantrouwen, onderbuikgevoel of zijn afstandelijkheid...dan zit het he-le-maal perfect tussen jullie. Vast wel.
quote:dikkeclit schreef op 22 april 2011 @ 23:27:

Witte vlekken, in elk ondergoed, is sperma. Kleine vlekken, grote vlekken, alleen sperma maakt witte vlekken. Urine nooit. Smegma is helemaal te verwaarlozen. Ook de witte vlekken in de damesslipjes of wat dan ook is altijd sperma. Witte vloed. Ook zo'n mooi verzinsel. Is sperma. Veel sperma. Ruik er maar eens aan. Je weet dan zelfs wat de spermadonor heeft gegeten. Doen!Haha witte vloed een verzinsel?
quote:Charlotte62 schreef op 21 april 2011 @ 19:12:

Kijk, als hij vreemdgaat, waar komt zijn sperma dan terecht? Niet in zijn onderbroek toch? .
Ik heb ook een vraag. Mijn vriend was een nacht weg met zijn werk, ochtends gedouched schone onderbroek. Komt terug en grote en kleine witte vlek in zijn zwarte onderbroek, kwam door het zweten. Kan dit?

Volgende dag was het heel warm, hij had niet gedouched en pas 2 dagen later een schone onderbroek aangedaan ( was ziek en gezweet) maar geen witte vlekken!?

Hoe kan dat en wat is het?
Pff .. zie alle dingen die hier al eerder geopperd zijn voor mogelijke verklaringen en tevens alle tips die aan TO zijn gegeven om iets aan de onzekerheid te doen. Niet dat ik hiermee wil zeggen dat het uitgesloten is dat mannen vreemd gaan hoor, maar sporenonderzoek in een onderbroek is wel een teken van erg grote onzekerheid en gevonden sporen zijn behoorlijk nietszeggend.
Ik veeg em vaak af aan mijn onderbroek na de seks hoor, en dan trek ik daarna wel weer een schone aan. (of ik val in slaap zonder onderbroek)
Hij heeft zich afgetrokken en ze lul afgeveegd aan ze onderbroek?! Jeetje waar maak je je druk om....
Loat goan!!!
quote:Snyggin schreef op 23 april 2011 @ 00:03:

[...]

Haha witte vloed een verzinsel? Natuurlijk! Ken je de mythe van de witte vloed dan niet?
nee vertel en hoelang na de daad kan je dan nog vlekken in je onderbroek vinden.... ben weer zo benieuwd leer elke dag bij hier....
Is niet waar hoor:-)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaginale_afscheiding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven