Geld & Recht alle pijlers

Nog meer mensen geen toeslagen ontvangen vandaag?

20-04-2011 15:58 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ladies,

Hmm begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken. Heb zelf ABN en mijn partner Rabo, maar hebben allebei nog geen toeslagen ontvangen.

Weet dat bij ING het wel gewoon gestort is vanochtend, maar vind het zo laat.

Nog meer mensen met hetzelfde probleem?
Ik heb het ook nog niet ontvangen, de kinderopvangtoeslag. Ik heb gebeld met de belastingdienst en die vertelde mij dat het echt word gestort maar het ook morgenochtend kan zijn. Ik maakte me ook zorgen want normaal kreeg ik het in de loop van de middag. Ik heb ABN.
Starshine, dat heeft toch niet direct met het showen van hoeveelheden geld te maken? Ik heb het niet heel breed en ik kijk ook niet. Als het er morgen is is het voor mij ook prima (al begrijp ik het wel in het cadeautje wat ik eerder las hoor ).
Ik heb ook ING en de tijden staan er idd bij mij ook niet bij, maar ik keek vanochtend rond half 10. Vandaar dat ik weet dat het er toen opstond
Oh ik herken het wel van vroegah hoor. Maar ik ben dan inderdaad heel blij dat ik niet meer in die situatie zit.

Succes dames, ik hoop dat t er snel op staat! Zonder geld zitten/ er op wachten is rete kut, ik weet er alles van.
Oh, das wel een flink bedrag ja. Ik dacht echt dat het veel minder zou zijn. Als je dan een basisverzekering hebt, krijg je 75% vergoed.
quote:ossiepossie schreef op 20 april 2011 @ 16:25:

Hoeveel is die zorgtoeslag dan? Dat is toch meestal 20/30 euro? Kinderopvangtoeslag e.d. zijn grote bedragen, kan me voorstellen dat je dat mist als het een paar dagen later komt.

Dat valt wel mee, toen vriend en ik beiden nog studeerden kregen we iets van 120 euro zorg en 100 huurtoeslag. Dat is dus best een bedrag voor studenten.

Toen was dat ook altijd wel fijn geld om te krijgen, maar ik wist toen alleen dat het een beetje aan het eind vd maand kwam.... echt niet dat ik de exacte datum en al zeker niet de exacte tijd wist... om het vervolgens heel hard uit te gaan geven aan cadeaus ed.
Ik zit ook al op mn zorgtoeslag te wachten

Nog niks gezien....
Tja, bij mij zit het gewoon in het systeem.. rond de 20e zorgtoeslag, rond de 22e studiefinanciering en rond de 24e loon. Altijd handig om te weten natuurlijk, al ben ik niet iedere dag vanaf de 20e in de maand op mijn internetbankierpagina aan het koekeloeren..
Ik zit bij de rabo en heb ook mijn zorg en huurtoeslag nog niet binnen, normaal heb ik dit meestal rond 3 uur ...

Ik ontvang het altijd op de 20e
Jeetje mensen, dan komt t morgen...
Heb even gekeken, maar ook niet hier bij Rabo> Ik vrees voor jullie dat het morgen pas komt
quote:Bunny1989 schreef op 20 april 2011 @ 16:35:

Ik zit bij de rabo en heb ook mijn zorg en huurtoeslag nog niet binnen, normaal heb ik dit meestal rond 3 uur ...

Ik ontvang het altijd op de 20e

Zou er een storing bij Rabobank zijn?

Ik weet wel dat er vanochtend een computerstoring bij ING Groningen was...
quote:_yellowlove_ schreef op 20 april 2011 @ 16:39:

Heb even gekeken, maar ook niet hier bij Rabo> Ik vrees voor jullie dat het morgen pas komt

Nou ja dat zien we morgen dan wel weer...

Als het maar binnen is voor de kinderopvang van mijn rekening wordt getrokken dan vind ik het goed..
Hier nog iemand van de rabo, En ik heb het ook nog niet op mijn rekening staan, Zorgtoeslag.

Nu heb ik het niet direct nodig, Maar ik vind het altijd wel fijn als het gewoon gestort wordt, Zodat ik niet zelf overal achteraan moet bellen waar mijn geld blijft.

Heb namelijk al een keer eerder een conflict met de belastingdienst gehad, Die beweerde dat ze het geld hadden overgemaakt, Terwijl er 2 weken later nog geen geld op mijn rekening stond.

Dat was best balen, Uiteindelijk wel goed gekomen. Was een fout van de bank maar toch...
Ik heb net even gegoogled maar er zijn meer mensen die bij de rabo zitten en geen toeslagen hebben ontvangen.. Zal wel weer een storing zijn...
Storing my ass. Gewoon langer op eigen rekening houden om meer rente over te trekken. ( ik ben heel goed in het onrafelen van duistere mysteries waarbij bedrijven de vijand zijn )
quote:superstar_2 schreef op 20 april 2011 @ 16:40:

[...]

Zou er een storing bij Rabobank zijn?

Ik weet wel dat er vanochtend een computerstoring bij ING Groningen was...Er staat niks op de site van de rabobank, Dat er een storing is ofzo.
Ik had ze vanochtend al binnen!

Laat ik het zo zeggen, als ik geen toeslagen zou krijgen, was het voor mij niet mogelijk om mijn huur te betalen aangezien ik bovenop een stagevergoeding de huurtoeslag nodig heb om rond te komen en anders gewoon niets overhou.. (leven van 300 euro per maand is nou eenmaal niet te doen).
quote:ossiepossie schreef op 20 april 2011 @ 16:25:

Hoeveel is die zorgtoeslag dan? Dat is toch meestal 20/30 euro? Kinderopvangtoeslag e.d. zijn grote bedragen, kan me voorstellen dat je dat mist als het een paar dagen later komt.70 euro zorgtoeslag en 150 euro huurtoeslag, best veel geld al zeg ik het zelf!
Ik heb net gekeken op ABN, maar ook nog geen toeslag ontvangen. Is er iemand van de ABN die het al heeft ontvangen?
mijn zorgtoeslag is vandaag op ing gestort...hoe laat? geen idee
Ja, hier waren ze ook laat deze maand!

Maar ik heb zojuist alles (op de kindertoeslag na) binnen gekregen.

Ik zit bij de ABN trouwens.
Hier ABN en ook nog niks hoor, dus denk niet alleen de Rabo met een storing dan.
quote:_yellowlove_ schreef op 20 april 2011 @ 16:45:

Storing my ass. Gewoon langer op eigen rekening houden om meer rente over te trekken. ( ik ben heel goed in het onrafelen van duistere mysteries waarbij bedrijven de vijand zijn )

Vertel,vertel is het een heus complot?

Hebben Beatrix en Bush er ook iets mee te maken?

Zijn er duistere machten aan het werk?

Zijn het de aliëns?
quote:superstar_2 schreef op 20 april 2011 @ 16:54:

[...]

Vertel,vertel is het een heus complot?

Hebben Beatrix en Bush er ook iets mee te maken?

Zijn er duistere machten aan het werk?

Zijn het de aliëns?Nee . Het zijn 2Pac en Elvis (zijn helemaal niet dood) en die leven een fijn leventje van die rente die ze nu trekken hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven