3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
woensdag 20 april 2011 om 16:29
woensdag 20 april 2011 om 17:21
En ik was nog wel zo relaxt! Was Minivin ophalen, die was spelen bij een (stom) vriendinnetje. Een straat verder woont echter ook mijn vriendin (ex-buurvrouw, jammer dat het ex maar het bespaart me heeeeeel veel geld door de flessen wijn die ik niet meer hoef te kopen) dus ben daar nog even heen geweest. Lekker geneuzeld in de tuin.
woensdag 20 april 2011 om 17:34
quote:Gravinnetje schreef op 20 april 2011 @ 17:21:
Roosje, heb je hem misschien scheef er op geklikt dat hij nog niet lekker spaced? zolang ik zeg maar aan de rechterkant duw, gaat het goed, maar als ik teveel naar links zit, hoor ik dat ie weer loskomt. Hij zit wel recht
wat is jouw probleem, misschien weet ik daar wel de oplossing voor
Roosje, heb je hem misschien scheef er op geklikt dat hij nog niet lekker spaced? zolang ik zeg maar aan de rechterkant duw, gaat het goed, maar als ik teveel naar links zit, hoor ik dat ie weer loskomt. Hij zit wel recht
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 20 april 2011 om 17:46
woensdag 20 april 2011 om 18:13
quote:rosanna08 schreef op 20 april 2011 @ 17:34:
[...]
zolang ik zeg maar aan de rechterkant duw, gaat het goed, maar als ik teveel naar links zit, hoor ik dat ie weer loskomt. Hij zit wel recht
Ondersteboven doen misschien?
Nou mijn probleem is dat ik het pdf-filetje met de barcode voor de film a.s. vrijdag naar Graaf heb gemaild met het verzoek om de BIJLAGE te printen. We hebben hier geen printer namelijk.
Komt hij thuis met keurig netjes het mailtje uitgeprint. En niet de bijlage.......
[...]
zolang ik zeg maar aan de rechterkant duw, gaat het goed, maar als ik teveel naar links zit, hoor ik dat ie weer loskomt. Hij zit wel recht
Ondersteboven doen misschien?
Nou mijn probleem is dat ik het pdf-filetje met de barcode voor de film a.s. vrijdag naar Graaf heb gemaild met het verzoek om de BIJLAGE te printen. We hebben hier geen printer namelijk.
Komt hij thuis met keurig netjes het mailtje uitgeprint. En niet de bijlage.......
woensdag 20 april 2011 om 18:13
quote:Bianca40 schreef op 20 april 2011 @ 18:01:
Ken jij koekwaus niet Vil??
Vin... ik las dat je bij de buurman gaat eten zaterdag?? Jammer... wij kunnen niet, we hebben Nacht van Oranje bij de voetbal.
Doe hem en die kleine kale maar de groeten van ons Dat doe ik dus echt niet he? Kun je daar niet lunchen in de zomer? Dan gaan we dat een keer doen, kunnen we elkaar gelijk eens echt zien......
Ken jij koekwaus niet Vil??
Vin... ik las dat je bij de buurman gaat eten zaterdag?? Jammer... wij kunnen niet, we hebben Nacht van Oranje bij de voetbal.
Doe hem en die kleine kale maar de groeten van ons Dat doe ik dus echt niet he? Kun je daar niet lunchen in de zomer? Dan gaan we dat een keer doen, kunnen we elkaar gelijk eens echt zien......