3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
woensdag 20 april 2011 om 20:05
quote:mamalief schreef op 20 april 2011 @ 19:59:
[...]
Dat hebben we al zovaak gedaan, hele lijsten, roosters en beloningssystemen al gehad hier.
Maar dat werkt nooit lang en ja, dat is geheel aan mezelf te wijten, ik ben totaal niet consequent en als ik me niet goed voel dan laat ik alles maar weer.
Vandaar mijn hulpvraag bij de GGZ.
Misschien dat ze wat voor me kunnen doen.Ik hoop het ook Bam, dit is niet fijn voor jullie allevier
[...]
Dat hebben we al zovaak gedaan, hele lijsten, roosters en beloningssystemen al gehad hier.
Maar dat werkt nooit lang en ja, dat is geheel aan mezelf te wijten, ik ben totaal niet consequent en als ik me niet goed voel dan laat ik alles maar weer.
Misschien dat ze wat voor me kunnen doen.Ik hoop het ook Bam, dit is niet fijn voor jullie allevier
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 20 april 2011 om 20:07
quote:mamalief schreef op 20 april 2011 @ 19:59:
[...]
Misschien dat ze wat voor me kunnen doen.Mischien ben ik gekke Henkie, maar dan moet je wat aan "het niet goed voelen "doen...Anders is het een soort dweilen met de kraan open...
[...]
Misschien dat ze wat voor me kunnen doen.Mischien ben ik gekke Henkie, maar dan moet je wat aan "het niet goed voelen "doen...Anders is het een soort dweilen met de kraan open...
woensdag 20 april 2011 om 20:08
quote:rosanna08 schreef op 20 april 2011 @ 20:05:
[...]
Ik hoop het ook Bam, dit is niet fijn voor jullie allevier
Zeker niet, Middelste is nu alweer verdrietig en denkt dat het allemaal door haar komt, dat ze slecht is en niks goed doet.
Dan voel ik me zó schuldig he?
Ik heb misschien meer aan opvoedhulp dan aan opruimhulp besef ik me ineens.
[...]
Ik hoop het ook Bam, dit is niet fijn voor jullie allevier
Zeker niet, Middelste is nu alweer verdrietig en denkt dat het allemaal door haar komt, dat ze slecht is en niks goed doet.
Dan voel ik me zó schuldig he?
Ik heb misschien meer aan opvoedhulp dan aan opruimhulp besef ik me ineens.
woensdag 20 april 2011 om 20:09
woensdag 20 april 2011 om 20:14
quote:mamalief schreef op 20 april 2011 @ 20:09:
Jeetje ik trek wel meteen het topic weer naar me toe niet?
Sorry. Tssss, muts, 1je doet het wel alleen met de 3 draken, en plaats dat je het altijd in het negatieve ziet, mag je het ook wel eens in het positieve zien...
2Je doet het wel alleen met de 3 draken...Ze hebben te eten, kleren aan hun kont, en een boel troep...Zo slecht doe je het dan blijkbaar niet...
(Snap je het? 1 staat voor negativiteit, 2 voor positiviteit )
Jeetje ik trek wel meteen het topic weer naar me toe niet?
Sorry. Tssss, muts, 1je doet het wel alleen met de 3 draken, en plaats dat je het altijd in het negatieve ziet, mag je het ook wel eens in het positieve zien...
2Je doet het wel alleen met de 3 draken...Ze hebben te eten, kleren aan hun kont, en een boel troep...Zo slecht doe je het dan blijkbaar niet...
(Snap je het? 1 staat voor negativiteit, 2 voor positiviteit )
woensdag 20 april 2011 om 20:36
quote:Ananya schreef op 20 april 2011 @ 20:32:
Vinn, hoest met je kookkunsten??
Ik heb van de week massaman curry gemaakt maar de curry wel bij de toko gekocht en niet zelf gemaakt. De rest van de curry natuurlijk wel.
En ik heb mexicaanse vegetarische soep gemaakt met tacotosti's (kleine wraps belegd met lente ui, lekkere pittige geraspte kaas, nog een wrap erover en in de pan tot de kaas is gesmolten).
Dus zo zachtjes aan doe ik wel wat meer maar ben toch ernstig op zoek naar makkelijke, lekkere recept.
Je pollo patata was vorige keer trouwens al beter gelukt!
Vinn, hoest met je kookkunsten??
Ik heb van de week massaman curry gemaakt maar de curry wel bij de toko gekocht en niet zelf gemaakt. De rest van de curry natuurlijk wel.
En ik heb mexicaanse vegetarische soep gemaakt met tacotosti's (kleine wraps belegd met lente ui, lekkere pittige geraspte kaas, nog een wrap erover en in de pan tot de kaas is gesmolten).
Dus zo zachtjes aan doe ik wel wat meer maar ben toch ernstig op zoek naar makkelijke, lekkere recept.
Je pollo patata was vorige keer trouwens al beter gelukt!
woensdag 20 april 2011 om 20:47
Bam: ik ken geen beloningssysteem wat ooit heeft gewerkt, dat is 3 keer leuk maar zet geen zoden aan de dijk, ze vervallen snel terug in hun oude gedrag.
Komt bij dat het moeilijk is om consequent te zijn met zo'n beloningssysteem.
Hier werkt tot nu toe eerlijkheid het beste, gewoon rond te tafel gaan zitten en zeggen dat het voor jou moeilijk is om alles alleen te doen, zonder verwijten maar met een verzoek om hulp.
Ze zullen daarna niet als engeltjes alles braaf uit zichzelf doen, maar als jij even aangeeft dat je hulp van hun nodig hebt dan werkt dat vaak wel.
Althans.... hier.
Moeten is vreselijk, helpen is fijn.
Verder, het is zo moeilijk om het goed te doen, als jij hulp nodig hebt van buitenaf... gewoon doen.
Komt bij dat het moeilijk is om consequent te zijn met zo'n beloningssysteem.
Hier werkt tot nu toe eerlijkheid het beste, gewoon rond te tafel gaan zitten en zeggen dat het voor jou moeilijk is om alles alleen te doen, zonder verwijten maar met een verzoek om hulp.
Ze zullen daarna niet als engeltjes alles braaf uit zichzelf doen, maar als jij even aangeeft dat je hulp van hun nodig hebt dan werkt dat vaak wel.
Althans.... hier.
Moeten is vreselijk, helpen is fijn.
Verder, het is zo moeilijk om het goed te doen, als jij hulp nodig hebt van buitenaf... gewoon doen.