3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
woensdag 20 april 2011 om 21:18
woensdag 20 april 2011 om 21:22
quote:mocy schreef op 20 april 2011 @ 21:13:
Bam, ik sluit me aan bij de woorden van de vorigen. Niet zo hard zijn voor jezelf, je doet aan alle kanten je best en dat heeft tijd nodig. Stap voor stap.
Dat roept iedereen maar ik ben juist niet hard en streng genoeg voor mezelf en doe zeer zeker mijn best niet.
En zo wel dan is mijn best niet goed genoeg.
Ik moet ouderwets aan de drie R-en en dat wil maar niet lukken...
Genoeg erover.
Leuk die muur, ik zou het zo houden!
Bam, ik sluit me aan bij de woorden van de vorigen. Niet zo hard zijn voor jezelf, je doet aan alle kanten je best en dat heeft tijd nodig. Stap voor stap.
Dat roept iedereen maar ik ben juist niet hard en streng genoeg voor mezelf en doe zeer zeker mijn best niet.
En zo wel dan is mijn best niet goed genoeg.
Ik moet ouderwets aan de drie R-en en dat wil maar niet lukken...
Genoeg erover.
Leuk die muur, ik zou het zo houden!
woensdag 20 april 2011 om 21:26
quote:Bianca40 schreef op 20 april 2011 @ 21:18:
Weet iemand van jullie trouwens hoe het boek heet van een Engelsman die zich in WO II 'vrijwillig' in Auswitsch heeft laten stoppen en daar nu een boek over heeft geschreven?
Er stond vorige week een stuk over in het AD en ik wil dat boek maar weet niet meer hoe het heet
Is die man dan niet heeeeeeeel erg oud nu, ik las pasgeleden een artikel, en dat ging erover dat over een paar jaar er niemand meer is die de 2e wereldoorlog echt heeft meegemaakt. Daar schrok ik wel van, voor mij hoorde het bij mijn opvoeding.
Maar mischien moet je dat dan wel weer loslaten, vind het moeilijk..
Weet iemand van jullie trouwens hoe het boek heet van een Engelsman die zich in WO II 'vrijwillig' in Auswitsch heeft laten stoppen en daar nu een boek over heeft geschreven?
Er stond vorige week een stuk over in het AD en ik wil dat boek maar weet niet meer hoe het heet
Is die man dan niet heeeeeeeel erg oud nu, ik las pasgeleden een artikel, en dat ging erover dat over een paar jaar er niemand meer is die de 2e wereldoorlog echt heeft meegemaakt. Daar schrok ik wel van, voor mij hoorde het bij mijn opvoeding.
Maar mischien moet je dat dan wel weer loslaten, vind het moeilijk..
woensdag 20 april 2011 om 21:28