1e Date gehad, what's next?

20-04-2011 21:40 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!

Na enige tijd afwezig te zijn geweest hier (druk met werk zoeken, socializen en andere dingen) moet ik even wat hypers kwijt

Gister heb ik een hele leuke date gehad, geheel onverwachts, maar tegelijkertijd toch spontaan met een jongen die ik van Badoo ken.

Toen hij weer naar huis ging uitgesproken dat de date als positief ervaren was en er zeker nog een keer afgesproken gaat worden.

Heb hem verder vandaag nog niet gesproken, maar ben nog steeds erg enthousiast!
anoniem_120064 wijzigde dit bericht op 20-04-2011 22:27
Reden: andere forummers reageren niet inhoudelijk op de post.
% gewijzigd
Wat spannend meid! Geniet er van..

Ik heb me laten vertellen dat het allemaal wel vanzelf gaat en geen situatie gelijk en dus vergelijkbaar is .
Hoi Sweet!

Ik laat het allemaal op me af komen. Uit voorgaande vervelende ervaringen heb ik geleerd geen verwachtingen te hebben en van het negatieve uit te gaan.

Vaak hoorde ik van de dates die ik had, na die date dus nooit wat meer. Zo irritant en daardoor ga je je ook afvragen wat je dan "fout doet" of waar het aan ligt.

Zo nu ook. Bij anderen weet ik altijd goede raad/tips te geven, maar zodra het om mezelf gaat, weet ik niet hoe ik het in mn koppie rustig krijg :(

Anyway, als hij het niet leuk vond, was hij wel naar huis gegaan al gisteravond en was hij niet blijven slapen lijkt me. Maar goed, analyseren is voor professoren, dus laat ik dat maar aan hen over
Ik zou het wel creepy vinden.. Stel dat het een of andere gek is, lekker dat ie nu praktisch weet waar "je huis woont" en jij niet meer weet dan zijn Badoo account. Maar goed.. Dat is weer een heel ander iets om over na te denken..
Eens met Royal. Ik vind het ook een beetje opdringerig overkomen dat hij jou voor een voldongen feit stelde. Ik zou op die mededeling niet hebben gereageerd.
Ik weet wel meer dan zijn badoo account, maar dat ter zijde...
quote:Aubrey schreef op 20 april 2011 @ 22:05:

Eens met Royal. Ik vind het ook een beetje opdringerig overkomen dat hij jou voor een voldongen feit stelde. Ik zou op die mededeling niet hebben gereageerd.Ik begrijp je post niet helemaal...
Spreek jij op een eerste date meteen bij jouw thuis af?! Daar moet je echt mee oppassen hoor...

Ik vind het ook een beetje pushy klinken zoals je beschrijft hoe het gegaan is...

Maar om je vraag te beantwoorden: ik denk niet dat je veel kunt doen als je zijn nummer niet hebt toch? Dus is het afwachten tot hij je belt en dan kun je een tweede date afspreken. Ik zou iets gaan doen overdag, zonder alcohol te consumeren. Schept toch een beter beeld van iemand...
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Ik denk dat ik het wel begrijp. Hij kwam niet totaal onverwacht, het was wel min of meer afgesproken, maar hij had me niet vermeld wanneer hij van huis zou gaan oid. Vandaar dat het toch enigzins onverwacht was toen hij in mijn woonplaats al was.

Dus mocht dat overkomen als opdringerig, totaal niet. Ik wilde hem graag zien.
Maar durf je dat dan meteen iemand thuis ontvangen, die je nog nooit gezien hebt? Ik zou dat niet willen hoor... brrr...
Sowieso afwachten Ik verwacht er momenteel ook weinig van, omdat mijn dates nooit op wat uitlopen eigenlijk. Neemt niet weg dat ik een positieve indruk heb gekregen gisteren.

Buiten dat om ben ik wel van het "ouderwets" daten, dus echt een plan maken met wat je een bepaalde dag gaat doen Vorig jaar zo'n date gehad en dat was toen wel erg geslaagd. Meeste mensen gaan meestal "wat drinken" maar dat is niet echt mijn ding.
Secret, hij stond als het ware al bij jou voor de deur. Hij had dat wel aangekondigd maar jij dacht dat het een geintje was.
quote:Iris27 schreef op 20 april 2011 @ 22:13:

Maar durf je dat dan meteen iemand thuis ontvangen, die je nog nooit gezien hebt? Ik zou dat niet willen hoor... brrr...Ik ben niet zo angstig aangelegd, ik vertrouw op mijn gevoel.
quote:Aubrey schreef op 20 april 2011 @ 22:13:

Secret, hij stond als het ware al bij jou voor de deur. Hij had dat wel aangekondigd maar jij dacht dat het een geintje was.

We hadden het samen besproken, maar omdat ik dus niets meer hoorde nadat hij ging douchen dacht ik dat het een "grote-mond-kwestie" was, maar toch niet.

Maar in mn achterhoofd had ik wel een vermoeden dat hij opeens op de stoep zou kunnen staan.
Een dagplan? Leg je dan juist niet teveel druk op de situatie en kan je niet beter ergens gewoon, op zaterdag of zondagmiddag in de stad een kopje thee/ koffie gaan doen? Dan zie je dan wel hoe het loopt toch en dagjes uit kan altijd nog...
Dubbel...
Beetje dom om iemand meteen je huis in te halen.

Verder: wacht het gewoon af. Alles leuk en aardig en niet te veel verwachten.
Je laat een wildvreemde bij je overnachten en je hebt zijn telefoonnummer niet eens? Sorry maar dat begrijp ik echt niet.
Niet handig om gelijk thuis af te spreken. En waarom? Je geeft al zoveel weg. Maar nu afwachten. Je kan niet zoveel als je zijn nummer niet hebt.
Ja, niet letterlijk een tijdsschema, maar toch wel een indicatie om wat te doen. Dat "ergens drinken" vind ik zo saai.
Ieder zo z'n ding

Maar idd, ik wacht het gewoon af
quote:Aubrey schreef op 20 april 2011 @ 22:13:

Plus hij dronk bier, terwijl hij wist dat hij met de auto was. Die vent was er op uit om te blijven.

Plus; je hebt zijn nummer niet. Wie weet niet eens zijn echte naam.

En een extra notitie; Wist je al dat mannen die een vrouw leuk vinden graag hun nummer bij haar achterlaten, en mannen die dat niet doen vaak vreemdgangers zijn (al in een relatie zitten).

Ik vind het ontzettend naief van je. En dat terwijl je 2 maanden geleden in je eigen huis bent bestolen door kennissen nota bene.
Milly boele vertrouwde de buurman ook...
Precies Madhe.
quote:Aubrey schreef op 20 april 2011 @ 22:20:

Precies Madhe.En nog ge-edit ook nog, na het zien van het loepje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven