Smoothies: ice crusher
maandag 18 april 2011 om 21:56
Ik heb net echt een superlekkere smoothie gedronken met gecrushed ijs, banaan en aardbei. Bedacht me ineens dat dat iets is wat ik in de zomer vaker wil drinken. Maar ik geloof niet dat ik mijn ijsblokjes met mijn mixer uit 1945 kapot ga krijgen, dus ik moet vermoedelijk een gang gaan maken naar de lokale middenstand en me verdiepen in de wereld van de icecrushers.
Hoe maken jullie smoothies, en vooral (!) met welke keukenmachine?
Hoe maken jullie smoothies, en vooral (!) met welke keukenmachine?
maandag 18 april 2011 om 22:11
Als je ijs wil breken: pak een (schone) theedoek, vouw dat om je ijs heen, pak een hamer of iets dergelijks en sla er flink op. Hey presto: gecrushed ijs!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 18 april 2011 om 22:14
quote:Hasse88 schreef op 18 april 2011 @ 22:11:
Als je ijs wil breken: pak een (schone) theedoek, vouw dat om je ijs heen, pak een hamer of iets dergelijks en sla er flink op. Hey presto: gecrushed ijs!Ik doe het met de achterkant van een eierpannetje, en uiteraard de schone theedoek. Ik heb wel een cocktailblender maar in de beschrijving staat dat je er geen ijs mee kan crushen dus kijk goed als je een nieuwe koopt, vele kan het niet mee.
Als je ijs wil breken: pak een (schone) theedoek, vouw dat om je ijs heen, pak een hamer of iets dergelijks en sla er flink op. Hey presto: gecrushed ijs!Ik doe het met de achterkant van een eierpannetje, en uiteraard de schone theedoek. Ik heb wel een cocktailblender maar in de beschrijving staat dat je er geen ijs mee kan crushen dus kijk goed als je een nieuwe koopt, vele kan het niet mee.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 18 april 2011 om 22:16
quote:friezinnetje schreef op 18 april 2011 @ 22:10:
of voor een smoothie zonder ijsklontjes: Fruit in stukken snijden en in de vriezer leggen. Beetje laten ontdooien en mengen met yoghurt en wat cranberriesap en een banaan. HeeeeerlijkOf je koopt bevroren fruit van de appie. Zelfde effect
of voor een smoothie zonder ijsklontjes: Fruit in stukken snijden en in de vriezer leggen. Beetje laten ontdooien en mengen met yoghurt en wat cranberriesap en een banaan. HeeeeerlijkOf je koopt bevroren fruit van de appie. Zelfde effect
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 18 april 2011 om 22:53
maandag 18 april 2011 om 23:13
maandag 18 april 2011 om 23:15
quote:Friia schreef op 18 april 2011 @ 23:13:
Je hebt al heel goedkoop een blender met icecrusher hoor.
Ik heb ervaring met de icecrush-functie van relatief goedkope blenders, wel van een beetje goede merken dan, een van Bosch, een van Braun... werken goed.
Thanks!
En, Cicindelaatje: mooi! Dan weet ik welke ik NIET moet kopen!
Je hebt al heel goedkoop een blender met icecrusher hoor.
Ik heb ervaring met de icecrush-functie van relatief goedkope blenders, wel van een beetje goede merken dan, een van Bosch, een van Braun... werken goed.
Thanks!
En, Cicindelaatje: mooi! Dan weet ik welke ik NIET moet kopen!
dinsdag 19 april 2011 om 08:25