Kaas Barbeclette

20-04-2011 14:17 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil via romakaas.nl een 'Kaas barbeclette' kopen. Een soort kaaspannetje om kaas te smelten voor op de barbecue. Heeft iemand deze Kaas Barbeclette al, en werkt die goed? Kan het alleen met raclette kaas of mag ik aannemen dat ie ook gewoon met plakjes Hollandse kaas de kaas goed smelt?

Ben benieuwd of iemand het kent...en wat de ervaringen zijn.
Ik denk dat je ook wel gewoon een bakblik/pan op de bbq kan zetten. Of alufolie ofzo?
Ik ken het alleen van een restaurant waar ik 2x raclette heb gehad, dat was wel met speciale kaas hoor. Vind je kaasfonduen niets?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dank voor jullie reacties.

Ja een bakblik of pan is inderdaad een alternatief, maar vind het wel een grappig ding lijken voor een cadeautje. Kaasfonduen is leuk, maar nu met het mooie weer komt de BBQ natuurlijk weer uit de schuur. Dan is het kaassmelten daarop juist leuk.

Misschien kennen andere de Kaas Barbeclette?
Ik denk dat het lekker is met spam. Want ik denk niet dat kaas smelten op de bbq juist leuk is.
Nou omdat niemand het blijkbaar kent, of er al ervaringen mee heeft ga ik het toch maar bestellen om te proberen. Ben benieuwd! Het ziet er naar mij mening juist leuk uit om kaas te smelten (voor geïnteresseerden hier een filmpje dr van). En aangezien het als cadeautje voor m'n vegetarische vriendin ook handig is... Ach we zullen het zien...

Groetjes
quote:missmargerine schreef op 20 april 2011 @ 17:07:

Ik denk dat het lekker is met spam. Want ik denk niet dat kaas smelten op de bbq juist leuk is.Ja had nog niet eens gezien dat ze zich er speciaal voor had aangemeld. Nou ja, ik ben gek op kaas maar ik hou het op een heerlijke kaasfondue.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik krijg al cholestrol-verhoging als ik naar het filmpje kijk.... :puke:
We hebben hem gisteren geprobeerd op de BBQ. Ging leuk en het was lekker. Andere kaas is er ook op te smelten, maar dan wel van jong tot de extra belegen . Oude kaas ging wat minder.

Al met al is het een leuke accessoire voor de barbeque.
doe mij maar annenas en een plakje kaas smelten op een stukje alufolie. lekker en goedkoop
Ik vind de naam barbeclette al irritant genoeg dus ik smelt mijn plakje kaas wel op een andere manier.
Ah know`t, tha shunt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven