3000+ deel 84....

17-04-2011 21:01 3011 berichten
The story continues!!

Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden

Na 3 posts ben je officieel lid....

de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!

Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nouja, het is nog steeds stil.

Op een aantal topics heb ik het laatste woord...

Is er een gerucht verspreid dat ik digitale pest zou hebben?

zijn jullie nu allemaal een ijsje aan het eten of aan het brrrrrrrrr barbecueën?
Alle reacties Link kopieren
Nope, geen ijs en geen BBQ hier.

Zit gewoon achter m'n lappie een beetje te vervelen.

Krijg bijna zin om ook maar es met vreemden te gaan chatten
Weer meer gezeik met afsluiting van de zaak
Ik ga zo maar weer eens de advocaat bellen
quote:josje37 schreef op 21 april 2011 @ 20:02:

Ik ga zo maar weer eens de advocaat bellen Ik bedoel natuurlijk mailen, die is nu niet bereikbaar
Heb net effe een potje zitten janken, waarom moet het nu zo
Waarom? Waarom?
Geen idee waarom Josje, geen idee ook wat er loos is maar het gaat niet zo lekker he?

Josje wat nu weer dan? Nog meer uitzoeken en inleveren??

Vin.. Ik heb net even gevraagd waarom hij zn auto zo stom had geparkeerd... kijkt ie me heel verbaasd aan hoe ik dat kan weten

Hij is op dat plein bezig... er komt een nieuwe zaak. Surinaamse toko en ook belegde broodjes. En daar is hij een keukenblok aan het maken en nog wat kleine dingetjes. Volgende week vrijdag willen ze open en er staat nu nog niks
Waar de schoenenzaak heeft gezeten dan? Een surinaamse toko, wat leuk!!!!

Wat heb je gezegd hoe je het wist?

Josje, wat vervelend. Don't let the bastards grind you down!
Naast waar de schoenenzaak zat, waar die tandenboer zat.

Ik heb gezegd dat hij is gespot door Gravinnetje
Oke, zag er voor mij als 1 uit, wist al niet eens meer dat er een tandenboer zat.

Heb ik weleens over mijn tandartsen-angst verteld?

Ben trouwens goed geslaagd voor nieuwe schoenen. 2 paar zelfs. Een paar lekkere wolky's, lekkere instappers met bandje over de wreef waar ik ook heerlijk op kan lopen en een paar open schoenen in de kleur taupe. Heel bijzonder aangezien ik alleen maar zwart draag en koop maar ze hadden ze niet in zwart en ik vond ze zo leuk.
Pief paf poef
Dus das harstikke fout, allemaal op mijn naam
Voel me er nu erg naar door. Hoop dat het allemaal goed komt. Heb er zo ontzettend de balen van. Voel ik me eindelijk weer wat beter, energieker. Krijg je elke keer weer gezeik
Ik ga zo maar in bed liggen met de dekens over m'n hoofd, ben hier toch ook niet gezellig
Josje, dat is fraude! Maar dat kun je toch aantonen dat jij dat niet hebt gedaan? (kan ik dit laten staan of moet het poef?)
Heb ik jullie nu allemaal weer weggejaagd
Laat maar staan hoor Vinnetje. Weten ze nog niet genoeg
Ghe, ik probeerde het ook zo algemeen mogelijk te omschrijven.
Das dan goed gelukt!
En nu is het lekker weg. Ging het in het echt ook maar zo gemakkelijk!
Josje, die zooi is er nu eenmaal maar laat het je niet kisten. Je bent zo goed bezig! Probeer er boven te staan, laat zien dat je beter bent dan dat en dat het je niet klein krijgt. En soms ga je even lekker in een hoekie zitten janken en schreeuwen en kom hier vooral je verhaal doen maar ga door met je energie en het sporten en genieten!

Bah Jos wat een ellende voor je en dat allemaal door een fout van een ander. Maar probeer je in te prenten ''alles komt weer goed''. Het klinkt stom, maar dat helpt mij altijd wel redelijk door klotedingen heen te komen.

Dikke
quote:Gravinnetje schreef op 21 april 2011 @ 22:11:

Josje, die zooi is er nu eenmaal maar laat het je niet kisten. Je bent zo goed bezig! Probeer er boven te staan, laat zien dat je beter bent dan dat en dat het je niet klein krijgt. En soms ga je even lekker in een hoekie zitten janken en schreeuwen en kom hier vooral je verhaal doen maar ga door met je energie en het sporten en genieten!Dat ging tot vanavond ook heel goed, maar toen ik thuis kwam brak er wat. Heb de hele avond een beetje op de bank liggen hangen, maar morgen ga ik er weer tegenaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven