3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
donderdag 21 april 2011 om 22:17
donderdag 21 april 2011 om 22:24
Truste lieve Jos Ik heb de poef gemist maar zoals ik het lees is er iets niet pluis! En het is (mede) de taak van jouw advocaat om daar op in te springen, heb je wel het idee dat je advocaat goed genoeg is hiervoor??
Moos... van mij mag het ook elke avond even lekker onweren en regenen, even verfrissen en daarna weer heldere lucht
Josje.. zonder dat ik het zo bedoelde toen ik het typte geldt het bovenstaande ook voor jou, het mag onweren, het mag regenen... maar daarna komt de heldere blauwe lucht echt weer! En je mag al trots op je zijn dat je niet (meer) gelijk de moed laat zakken bij tegenslag!
Moos... van mij mag het ook elke avond even lekker onweren en regenen, even verfrissen en daarna weer heldere lucht
Josje.. zonder dat ik het zo bedoelde toen ik het typte geldt het bovenstaande ook voor jou, het mag onweren, het mag regenen... maar daarna komt de heldere blauwe lucht echt weer! En je mag al trots op je zijn dat je niet (meer) gelijk de moed laat zakken bij tegenslag!
donderdag 21 april 2011 om 22:27
Ik heb de hele dag gepoetst, het hele huis zowat ondersteboven gehad, alles is schoon! nu alleen de strijk nog.
vanavond belde vriendin op of ik zin had om te shoppen..... tuurlijk!
Belde zusje ook nog of ik zin had om te shoppen, dus zijn we met zijn drieën gegaan, was echt heel gezellig
Hebben nog lekker een op een terrasje wijntjes gedronken en ben net thuis.
Heb echt genoten vanavond
donderdag 21 april 2011 om 22:39
quote:Bianca40 schreef op 21 april 2011 @ 22:37:
Ik moet echt gaan lijnen en sporten, heb mezelf vanavond weer in één geheel in de spiegel gezien en elke keer merk ik dat ik in mn gedachten toch wel 10 kg slanker was!! Bi, gewoon je eigen aan je eigen beeld houden!
(ja ja weet dat deze zin niet klopt, maar hij staat wel leuk)
Ik moet echt gaan lijnen en sporten, heb mezelf vanavond weer in één geheel in de spiegel gezien en elke keer merk ik dat ik in mn gedachten toch wel 10 kg slanker was!! Bi, gewoon je eigen aan je eigen beeld houden!
(ja ja weet dat deze zin niet klopt, maar hij staat wel leuk)
donderdag 21 april 2011 om 22:39
Ik heb eigenlijk alleen shirts gekocht.... schrik niet... met bloemen en drukke prints!!
En daaronder dan een lang hemd in bijpassende contrastkleur waardoor het lekker over mn kont valt.
Bloemen heb ik normaal nooit, eigenlijk altijd effen dus het is nogal een verandering voor me, maar door zo'n effen lang hempje eronder heeft het echt leuk effect!
En o ja.... ook één jurk!! Ik en een jurk?? Jazeker!
En daaronder dan een lang hemd in bijpassende contrastkleur waardoor het lekker over mn kont valt.
Bloemen heb ik normaal nooit, eigenlijk altijd effen dus het is nogal een verandering voor me, maar door zo'n effen lang hempje eronder heeft het echt leuk effect!
En o ja.... ook één jurk!! Ik en een jurk?? Jazeker!