Mode & Beauty alle pijlers

bestellen GAP Store online

21-04-2011 14:31 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben dol op babygap maar zie mezelf de komende tijd niet in een GAP store komen. Nu kan je online ook Baby GAP kopen. Heeft iemand ervaringen met de site gap.eu?

Ik koop nagenoeg alle kleding en schoenen voor mezelf en mijn kids online, alleen wel bij Nederlandse bedrijven, daarom mijn vraag!

Bedankt vast!

Catharina
Waarom altijd uitroeptekens? Dat snap ik nooit zo goed. Je hoeft toch niet te schreeuwen?
Bazinga!
@vivalda, volgens mij overdrijf je nogal.

@catharina, persoonlijk geen ervaring mee. Wel van anderen. Prima winkel hoor.
Vivalda, is het je tijd van de maand? Omdat je zeurt over twee (!!!) uitroeptekens? Zo ja: neem een lekkere reep chocolade en het is zo weer voorbij. Zo nee: zeur niet zo.
Oja GAP online shop bedankt dit gaat mij weer geld kosten...

Weet iemand hoe de maten vallen bij GAP?
Ik weet niet of het net zo werkt als in Amerika. Daar hebben ze 'normale' maten maar ook breedte maten. Je kan dus ook smalle kleding kopen en brede kleding. Maakt het nog even wat ingewikkelder! (Maar ik vind het ideaal, de normale Baby Gap broeken vallen iets te breed voor mijn dochter. Dus heeft ze de smalle. Maar normale truitjes zitten aardig goed.)

Mijn schoonzus neemt vaak wat mee, die is stewardess.
Ik heb er een paar maanden geleden wat besteld, en vond het best snel binnenkomen. Ik dacht vrijdag besteld en dinsdag al in huis. De kwaliteit was prima, net als in Amerika. Ik heb alleen jongenskleding besteld, in de maten s (voor 6 jaar) en m (voor 8 jaar).
Ik heb een tijdje geleden wat besteld en dat was ook heel snel binnen. Er was toen een actie waarbij je geen verzendkosten hoefde te betalen. Ik vind vooral de spijkerbroeken van babygap kwalitatief erg goed.
Bedankt allemaal voor de reactie. (Zonder uitroepteken, dat durf ik niet meer )

Ik ga me dit weekend maar eens verdiepen in de online collectie en het gewoon proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven