Cadeau voor vriend

24-04-2011 13:43 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou mijn vriend is over 2 weken jarig en ik zoek een leuk cadeau.

Het enige wat hij echt wil hebben is een whiteboard. Eentje die niet zomaar uit elkaar valt. En waarbij je er fatsoenlijk op kunt schrijven met van die stiften en briefjes die op dat moment belangrijk zijn op kunt hangen met magneetjes. Maar ik ben duidelijk niet echt goed met zoeken. Waar kun je die dingen vinden? Die niet al te duur zijn ?

En hebben jullie een idee hoe ik dit cadeau kan opleuken ? Want hij weet dat ik hier voor op zoek ben maar alleen een whiteboard is maar saai.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Ohja en niet al te groot hij moet ook opgehangen kunnen worden!
Op een whiteboard kan je schrijven ;) dus je kan er allemaal leuke dingen opzetten

Daarnaast zou je met magneetjes verschillende kaartjes eraan vast kunnen maken (met leuke berichtjes/tegoedbonnen voor een dagje uit). Bovendien kan je enveloppen ook met iets lekkers of gedroogde bloemen of allerlei andere dingen vullen.

Ook zou je opzoek kunnen gaan naar leuke magneetjes.

(fotomagneetje van jou??)

Misschien alles apart inpakken?? (vergroot het uitpak plezier)

Hema heeft volgensmij gewoon whiteboards...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Volgens mij de Blokker ook.
Deze van IKEA is handig. Zitten ook 4 klemmen bij, zodat je er papiertjes op kunt hangen. Is alleen niet magnetisch, want het bord zelf is van glas. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10114874
Everytime you make a typo, the errorists win.
Deze van IKEA is handig. Zitten ook 4 klemmen bij, zodat je er papiertjes op kunt hangen. Is alleen niet magnetisch, want het bord zelf is van glas. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10114874
Everytime you make a typo, the errorists win.
Ikea, en anders even via Google zoeken? Vond direct legio sites...
quote:neweve schreef op 24 april 2011 @ 13:53:

Op een whiteboard kan je schrijven ;) dus je kan er allemaal leuke dingen opzetten

Daarnaast zou je met magneetjes verschillende kaartjes eraan vast kunnen maken (met leuke berichtjes/tegoedbonnen voor een dagje uit). Bovendien kan je enveloppen ook met iets lekkers of gedroogde bloemen of allerlei andere dingen vullen.

Ook zou je opzoek kunnen gaan naar leuke magneetjes.

(fotomagneetje van jou??)

Misschien alles apart inpakken?? (vergroot het uitpak plezier)

Hema heeft volgensmij gewoon whiteboards...dat is op zich wel een leuk idee ja. Hoe bedoel je apart inpakken ? Want je zegt net met magneetjes verschillende kaartjes eraan vast maken?
quote:mopsie schreef op 24 april 2011 @ 13:56:

Ikea, en anders even via Google zoeken? Vond direct legio sites...

Naja mijn vriend had daar al een keer gezocht en vond niet echt wat waarvan die dacht ja dat is het..

weet niet of hij goed gezocht heeft maar goed
Blijkbaar heeft hij dan wel erg specifieke wensen. Op de eerste pagina die ik van Google kreeg, stonden 1001 verschillende whiteboards.
Dan ga je naar een goede kantoorboekhandel of officecenter en koop je daar een van goede kwaliteit.

En ieder magneetje apart inpakken. Of pre 2, als je wat luier bent.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bij Ikea hebben ze verschillende magneetborden: http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=magneetbord. Wij hebben zo'n witte, maar dan een vorige versie in een andere afmeting. Kun je prima op schrijven en met magneten van alles ophangen.

Nu hangt er de weekplanner van Hema op. Ook makkelijk voor een gezin waarin afspraken op elkaar afgestemd moeten worden.
quote:mopsie schreef op 24 april 2011 @ 14:03:

Blijkbaar heeft hij dan wel erg specifieke wensen. Op de eerste pagina die ik van Google kreeg, stonden 1001 verschillende whiteboards.Ja ik ook wel maar moet het niet online bestellen maar dinsdag ergens in de winkel kopen.quote:bertje_ schreef op 24 april 2011 @ 14:04:

Bij Ikea hebben ze verschillende magneetborden: http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=magneetbord. Wij hebben zo'n witte, maar dan een vorige versie in een andere afmeting. Kun je prima op schrijven en met magneten van alles ophangen.

Nu hangt er de weekplanner van Hema op. Ook makkelijk voor een gezin waarin afspraken op elkaar afgestemd moeten worden.

Oke dankjewel ik ga het linkje bekijken.

Overigens heb je toch ook van die "nep cadeaubonnen waar je zelf grappige dingen op kunt schrijven zoals "goed voor een massage". dat lijkt me ook leuk, even googlen.
quote:Overigens heb je toch ook van die "nep cadeaubonnen waar je zelf grappige dingen op kunt schrijven zoals "goed voor een massage". dat lijkt me ook leuk, even googlen.

Ik heb weleens kaarten gekocht en dan kon je aankruisen wat die persoon tegoed kreeg van jou. Er was ook altijd een lege regel zodat je zelf wat kon bedenken.

En anders zou je zelf een tegoedbon kunnen maken op de computer en dan uitprinten.

Succes met alles.
Verkooppunten van legamaster whiteboarden.

In de linkerkolom kun je de 4 cijfers van je postcode invullen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven