3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
zondag 24 april 2011 om 20:48
quote:apppel schreef op 24 april 2011 @ 20:41:
Ik heb een vraagje over facebook.
Rechts krijg je suggesties voor nieuwe vrienden.
He word die lijst van suggesties samengesteld? Door gezamenlijke vrienden denk ik? Maar hoe nog meer?
Als voorbeeld: ik kreeg bij suggesties bijvoorbeeld BAM. Op mijn RL facebook dan.
Maar we hebben geen gezamenlijke vrienden..
Wie weet hoe dit zit?
Google historie, enne zo, je comp ( en alle browsers) checken wat jij bekeken hebt, geweest bent enzo, en daar maken ze een selectie uit...
Die Bam zou ik nie toevoegen hoor
Ik heb een vraagje over facebook.
Rechts krijg je suggesties voor nieuwe vrienden.
He word die lijst van suggesties samengesteld? Door gezamenlijke vrienden denk ik? Maar hoe nog meer?
Als voorbeeld: ik kreeg bij suggesties bijvoorbeeld BAM. Op mijn RL facebook dan.
Maar we hebben geen gezamenlijke vrienden..
Wie weet hoe dit zit?
Google historie, enne zo, je comp ( en alle browsers) checken wat jij bekeken hebt, geweest bent enzo, en daar maken ze een selectie uit...
Die Bam zou ik nie toevoegen hoor
zondag 24 april 2011 om 21:00
zondag 24 april 2011 om 21:13
Ik ben gelijk gaan kijken op m'n FB. De meeste 'people I might know' hebben 'mutual friends'. Verder zijn er een aantal mensen zonder 'mutual friends', maar deze mensen ken ik wel in RL. Geen idee hoe die in mijn FB gekoemen zijn. Eén ervan is een vriendin van mijn moeder
(ik FB in het Engels trouwens, geen idee hoe al die dingen in het Nederlands heten)
(ik FB in het Engels trouwens, geen idee hoe al die dingen in het Nederlands heten)
zondag 24 april 2011 om 21:19