3000+ deel 84....

17-04-2011 21:01 3011 berichten
The story continues!!

Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden

Na 3 posts ben je officieel lid....

de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!

Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Alle reacties Link kopieren
quote:bankje schreef op 24 april 2011 @ 21:58:

Gisteravond hebben we op het strand gekeken naar de uitbeelding van het Paasverhaal. Ik ben niet gelovig, maar dit was heel bijzonder in het donker zittend op strand met het geluid van de zee op de achtergrond .

Klinkt helemaal geweldig!

Ik zou het dan net als een gewone voorstelling zien omdat ik ook net zoveel in de bijbel dan in roodkapje geloof maar de setting is wel ideaal.

Vanmiddag lekker een stuk gefietst. En vanavond met mijn buurjongentje gevoetbald.

Ik zag gister erg tegen het paasweekend op.. waarom weet ik niet zo goed. Het zijn gewoon 3 dagen vrij. Ik ben wel meer op maandag vrij. Dus het verschilt dan toch niet?

Af en toe snap ik mezelf niet zo goed..
Huh Vin? Is het de dader die je kent? Ik zit niet te kijken naar Peter Rrrrrr, wij kijken naar Linda met de koffertjes

Hoe was het bij de buurmááán ?
AR gevoetbald??? Wat leuk!!
En nu ik jullie gedoe over facebook heb gelezen weet ik zeker dat ik geen eigen naam facebook hoef, ik hou het bij mn Bi40-account
Anne niet zo gek hoor. Dat is meer omdat er iets bijzonders van gemaakt moet worden.

Ik doe daar ook niet aan mee al heb ik wel een gekookt ei op vanmorgen (door man gekookt en versierd met een servet en een rare bek erop getekend).
Vin de man uit de reconstructie is niet de echte dader hoor
Zit me net te bedenken....vorig jaar pasen was het zo anders dat het al veel langer geleden lijkt dan een jaar.

Zelfde avond als deze, ook naar paaspop willend maar de meiden gingen muiten en toen.....

ach het was gewoon zo anders.

Zo kort geleden nog maar maar een wereld van verschil.

Bam veel plezier op Paaspop en gedraag je.
Ik heb lekker ook niks met pasen, geen eierzoek gedoe gelukkig.

De dames hebben vanmorgen zelf eieren gekookt en omdat het zo hoort opgetekend en zelf verstopt
Ik ga naar bed, morgen weer vroeg op.

slaap lekker voor straks!
quote:mocy schreef op 24 april 2011 @ 22:20:

Bam veel plezier op Paaspop en gedraag je.Oh, ga ik?
Weltrusten Appel en werkse morgen.
quote:mamalief schreef op 24 april 2011 @ 22:23:

[...]

Oh, ga ik? Dat dacht ik gelezen te hebben. Van mij mag je ook thuis blijven hoor.
Trustuh appel.
Bam, was het vorig beter of minder??
quote:mocy schreef op 24 april 2011 @ 22:20:

Vin de man uit de reconstructie is niet de echte dader hoor

Nee scheet, de reconstruc-acteur niet maar die achterlijke hardlopende Schot met zijn hazewindhonden wel. Ik kwam hem altijd tegen en ik heb hem nog aangemoedigd bij de marathon.

Bietje, de buurman had een fout gemaakt. Had voor 13 personen gedekt maar we waren met 15. Zegt ie, ja had dan even laten weten dat er 2 meer komen. Dus ik voel me hartstikke schuldig maar twijfelde ondertussen behoorlijk en ik check mijn mail en had gewoon voor 15 gereserveerd. Stomme griek!

We zaten achter bij de deur die lekker openstond. Zo zat de jonge garde (tja, soms schaar ik me daar dan nog onder) tussen de gangen door even buiten, ging minivin aan de wandel met mijn nicht en haar neefje van bijna 2 (die helemaal niets mag, tijdens het eten thuis zitten zijn ouders aan tafel te eten en moet hij een uur stil op de bank zitten, belachelijk).

Oh en Bietje, de dader dus ja.
Oeps dat is slordig van de buurmán Vin !

Heb je lekker gegeten?
quote:Bianca40 schreef op 24 april 2011 @ 22:25:

Bam, was het vorig beter of minder??

Dat is een goeie vraag....

Toen, op ditzelfde moment veel beter.

Iets later veranderde alles weer.

Sjah terugkijken heeft zo weinig zin he?

Het is alleen wonderlijk hoe anders het ineens kan zijn...
Ja het was heerlijk maar was ik ook niet bang voor. Het was ook prima geslaagd, juist omdat we gewoon lekker naar buiten konden. Het was zo lekker relaxt juist. Niet de hele avond aan tafel zitten en niet met de andere kant kunnen praten want te ver weg maar gewoon even lekker buiten hangen en kletsen.
Die buurman van Bi klinkt als een goeie tent.
Bam dan moet je misschien juist even de deur uit. Om volgend jaar aan een leuk paaspop terug te denken.
Sja Bam, een leven kan binnen een week al drastisch veranderen, laat staan na een jaar!

Ik vind dat je goed bezig bent (n.a.v. wat ik lees), je bent meer met jezelf bezig en hoeft niet meer steeds de stoere dame uit te hangen.

Dus ik vind je deze Pasen een stuk beter dan de vorige!
Vin fijn dat je etentje bij de buurman geslaagd was!
quote:mamalief schreef op 24 april 2011 @ 22:32:

Die buurman van Bi klinkt als een goeie tent.Duhhhh denk jij dat ik in een aggenebbes (spreek maar uit zoals ik het schrijf want ik weet niet hoe je het schrijft ) tentje zo vaak zou eten??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven