3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
dinsdag 26 april 2011 om 21:35
Mn klepslet is niet gecrashed, mn internet lag er weer eens uit! En de Dongel was zo sloom dat er geen doorkomen aan was!!
Maar ik ben er weer
Stiefmam is vandaag geopereerd (iets met verzakte blaas en darmen enzo, best een zware operatie). Wij vanavond vanuit mn werk richting ziekenhuis, ze zou op de 4e verdieping liggen.
Maar het Erasmus is een tikkie groot!!
Volgens de vrouw van de balie lag er wel een vrouw met die naam in het ziekenhuis... maar die lag op psychiatrie!
Mn vader gebeld nadat we 3 kwartier hadden lopen zoeken... en ... raad eens??? Verkeerde ziekenhuis!
dinsdag 26 april 2011 om 21:42
quote:poppedotje schreef op 26 april 2011 @ 21:40:
De vierde verdieping in het erasmus, daar heb ik gelegen! toen hadden ze daar nog een rookruimte
Dat is dan wel heul lang geleden!!
Maar morgenmiddag ben ik vrij ivm informatiemiddag op puberT zn school, dus ga ik daarna weer een poging wagen om langs te gaan
De vierde verdieping in het erasmus, daar heb ik gelegen! toen hadden ze daar nog een rookruimte
Dat is dan wel heul lang geleden!!
Maar morgenmiddag ben ik vrij ivm informatiemiddag op puberT zn school, dus ga ik daarna weer een poging wagen om langs te gaan