3000+ deel 84....

17-04-2011 21:01 3011 berichten
The story continues!!

Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden

Na 3 posts ben je officieel lid....

de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!

Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Alle reacties Link kopieren
Chooc, hebbie me gemist
Heb gewerkt en daarna nog naar een cursus geweest
En nu ga ik eerst even een mailtje naar de advocaat (zonder slagroom hoor Vin!) sturen
Morgen mag ik weer
Hee, das niet eerlijk, ik had de jump doorgestreept
Zo, mail is verstuurd
quote:chocolover schreef op 26 april 2011 @ 20:47:

Ik zit te hele tijd te typen en te wissen maar ik stel de vraag gewoon. Ik heb al 2 dagen dat ik wel 4 tot 5 x per dag moet poepen. Geen diarree, heb wel een vreemd gevoel in mn buik (voelt als spanning, zenuwen). Moet ik naar de

dokter? Wat zouden jullie doen?Ik moet de laatste dagen ook wat vaker Choco. Misschien komt het wel door de paasdagen (anders eten, ander ritme)...
Ik zou er niet mee naar de dokter gaan Choco, of je moet echt last van je buik hebben
Ik ga zo maar eens eventjes lekker in mijn bedje liggen
Helemaal alleen, vriend is een paar dagen weg
Waar is iedereen nu toch?
morgen komt de arbeidsdeskundige langs... tussen 9 en 12.... pffft... lekker ruim tijdsbestek weer en broekkie moet morgen om 10 uur bij uitzendbureau zijn voor een vacature...

dus en ik kan niet mee... en ik ben waarschijnlijk alleen thuis als die flapdrol komt
Cour, ik heb toen ik thuiszat met een BO ook een arbeidsdeskundige gehad. Ik vond het erg prettig.
Gesprek werd chronologisch opgebouwd, hij begon met m'n opleidingen, werkervaring enz. Zo kwamen we ook bij mijn probleem, waarom ik was vastgelopen
Josje... is je weer terug?

Chooc, ik zou het ook even afwachten, het zijn toch rare dagen geweest, en warm dus heb je al wat sneller dat het begint te rommelen van binnen.

Vin... ze ligt in het St. Fr. --> ken je die?

Cour... gewoon knippen en scheren die vent morgen!!

Is die baan van Broekkie m trouwens niet geworden uiteindelijk??
Hij heeft toen elke keer advies gegeven aan die flapdrol van m'n arbeidsongeschiktheidsverzekering
Mijn is nu wel een beetje op, maar dat mag ook wel na een lange dag werken en daarna nog cursus. Toch?
Ik ga nu trouwens maar eens slapen. Dus weltrusten en tot morgen allemaal
Truste Josje

arbeidsdeskundige is naar aanleiding van medische keuring he... dus hij komt alleen een even langs om nog een keer te herhalen wat de keuringsarts gezegd heeft? geen idee...

geen idee wat de bedoeling en het nut is... wel zeker dat ik er weinig zin in heb en tegenop zie... sinds het telefoontje voel ik me al niet lekker...

uhhh welke baan bianca?

*houdt het zelf nauwelijks nog bij*

- kraanmonteur... heeft ie zelf afgewezen, wegens benodigde medische keuring

- bij een autodemontagebedrijf... dat loopt nog steeds!... die vent belt gemeentemens niet terug blabla... dus gemeentemens heeft er al weinig vertrouwen in omdat hij haar ook op de hoogte dient te houden als broekkie er aan de slag zou gaan etc... dus daar wacht ie nu al weken op... schietnietopenz...

dus nu morgen bij uitzendbureau voor een andere vacature die um wel echt leuk lijkt... hij lijkt soms een beetje makkelijk geworden... zoek ik lief vacatures... (stuk of 10)... jah die 3 heb ik op gereageerd... die lijken me leuk... die wacht ik eerst af... jah kom op jonguh!...
slaap lekker josje!
Die van het autodemontagebedrijf bedoelde ik Cour... wat lelijk irritant dat dat zo´n gedoe is!

Ik hoop voor jullie dat die van het uitzendbureau wat wordt dan, zit nu zelf zo´n 10 maanden via uitzendbureau en dat gaat prima!
quote:courageux schreef op 26 april 2011 @ 22:30:

dus en ik kan niet mee... en ik ben waarschijnlijk alleen thuis als die flapdrol komt Mijn beste Cour, ik kan het gemist hebben maar ik dacht dat jullie getrouwd waren? Niet aan elkaar vast genaaid? Toch?
quote:mamalief schreef op 26 april 2011 @ 22:49:

[...]

Mijn beste Cour, ik kan het gemist hebben maar ik dacht dat jullie getrouwd waren? Niet aan elkaar vast genaaid? Toch?

dat heb je idd gemist... broekkie is mn essentiele sociale kant dus hard nodig bij zoiets en broekkie kan dan weer geen borden lezen... dus dan ben ik ook toch nog eens nodig

neej maar ik zie er gewoon tegenop om dan alleen te zijn als die vent komt... omdat ik gewoon totaal niet weet wat nou de bedoeling is enz... en ik hou van controle
quote:Bianca40 schreef op 26 april 2011 @ 22:48:

Die van het autodemontagebedrijf bedoelde ik Cour... wat lelijk irritant dat dat zo´n gedoe is!

Ik hoop voor jullie dat die van het uitzendbureau wat wordt dan, zit nu zelf zo´n 10 maanden via uitzendbureau en dat gaat prima!

jah ik snap het ook niet echt... duurde ook wel ff voor broekkie um te pakken kreeg om een afspraak te maken... maar toen dat gesprek... zag er allemaal rooskleurig uit... en nu is die vent te laks om een dat gemeentemens terug te bellen... en die heeft weer een instelling van ik blijf niet bellen want het komt toch niet goed qua contact als het nu al zo is...

Mooi bianca dat dat goed gaat, lange tijd al, zelfde bedrijf steeds? of verschillend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven