3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
woensdag 27 april 2011 om 12:28
quote:marmul schreef op 27 april 2011 @ 12:06:
vreemd coug! Misschien wordt het snel duidelijk (positieve manier)
en vera, lekker hoor geen pallen vandaag
Oh je hebt 'm al aangepast. Ik dacht 'hoog, huh' Maar toen dacht ik dat je een heel bijzondere link legde met mijn 'pallen' om de dag op m'n balkon door te brengen.
Die pallen gaan niet door trouwens, het regent
vreemd coug! Misschien wordt het snel duidelijk (positieve manier)
en vera, lekker hoor geen pallen vandaag
Oh je hebt 'm al aangepast. Ik dacht 'hoog, huh' Maar toen dacht ik dat je een heel bijzondere link legde met mijn 'pallen' om de dag op m'n balkon door te brengen.
woensdag 27 april 2011 om 12:30
quote:verademuis schreef op 27 april 2011 @ 12:28:
[...]
O jee, vervelend.
Heb je nog andere pallen?
[...]
O jee, vervelend.
Heb je nog andere pallen?
woensdag 27 april 2011 om 12:35
quote:verademuis schreef op 27 april 2011 @ 12:32:
Inderdaad, ze is alweer even onderweg zeg! Misschien verdwaald? Of ze heeft een hele leuke rij-instructeur die haar even alle hoeken van de auto stad laat zien.
straks komt hier een hele boze BAM die ons vertelt dat de rij-instructeur een miezerig grijs mannetje van rond de zestig is
Inderdaad, ze is alweer even onderweg zeg! Misschien verdwaald? Of ze heeft een hele leuke rij-instructeur die haar even alle hoeken van de auto stad laat zien.
straks komt hier een hele boze BAM die ons vertelt dat de rij-instructeur een miezerig grijs mannetje van rond de zestig is
woensdag 27 april 2011 om 12:38
quote:marmul schreef op 27 april 2011 @ 12:34:
misschien heeft Bam andere pallen met haar instructeur
Balen dat je pallen in het water vallen Veer...
en hoog was een typefoutje
Vil, bang voor paarden? Hoe komt dat zo?
De pallen die in het water vallen
Ik ben bang voor paarden geworden na een ritje door het bos in combinatie met een crossmotor en 'dansende" paarden ...ik zat op zo'n paard.
misschien heeft Bam andere pallen met haar instructeur
Balen dat je pallen in het water vallen Veer...
en hoog was een typefoutje
Vil, bang voor paarden? Hoe komt dat zo?
De pallen die in het water vallen
Ik ben bang voor paarden geworden na een ritje door het bos in combinatie met een crossmotor en 'dansende" paarden ...ik zat op zo'n paard.