Vertalen CV
woensdag 27 april 2011 om 19:04
Dag allemaal,
ik ben bezig met het vertalen van mijn cv naar het Engels, dat valt nog niet mee. Hoe kan ik het beste de niveaus van opleidingen weergeven?
VWO cultuur-maatschappij?
Hogeschool? vertaal ik dat als university of professional education?
Ik wil geen fouten maken want ik mag solliciteren naar een stageplek bij een mental health hospital in Londen!!!!!
Mijn dank is groot!
ik ben bezig met het vertalen van mijn cv naar het Engels, dat valt nog niet mee. Hoe kan ik het beste de niveaus van opleidingen weergeven?
VWO cultuur-maatschappij?
Hogeschool? vertaal ik dat als university of professional education?
Ik wil geen fouten maken want ik mag solliciteren naar een stageplek bij een mental health hospital in Londen!!!!!
Mijn dank is groot!
This is not kosher!
woensdag 27 april 2011 om 19:56
Oh dank jullie.
Mag ik nog één vraag stellen? De reden van verhuizing is mijn vriend, hij kan daar een master volgen. We willen graag samen daar naartoe verhuizen. Maar hoe noem ik mijn vriend?
Partner? Boyfriend (zeg dat het niet waar is )? We zijn niet verloofd of getrouwd, anders had ik een mooiere vertaling gehad!
Mag ik nog één vraag stellen? De reden van verhuizing is mijn vriend, hij kan daar een master volgen. We willen graag samen daar naartoe verhuizen. Maar hoe noem ik mijn vriend?
Partner? Boyfriend (zeg dat het niet waar is )? We zijn niet verloofd of getrouwd, anders had ik een mooiere vertaling gehad!
This is not kosher!
woensdag 27 april 2011 om 20:19
woensdag 27 april 2011 om 21:30
Dit is de Engelse site van Inholland, misschien dat je daar wijzer van wordt
http://www.inholland.nl/inhollandcom/
Er is misschien ook een internationale school in Nederland, die ook VWO aanbiedt.
http://www.inholland.nl/inhollandcom/
Er is misschien ook een internationale school in Nederland, die ook VWO aanbiedt.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020
woensdag 27 april 2011 om 22:47
Nou, vriend is wel belangrijk, ze willen weten waarom we naar London gaan verhuizen en waarom ik niet in Nederland afstudeer. En hij is wel de reden dat ik daarheen ga!
Maar natuuuuuuuuurlijk vermeld ik ook alle pluspunten van het leven en werken daar, de ervaring etc. Er is daar trouwens ook veel meer aanbod in die sector dan in Nederland, wel heel leuk om het allemaal uit te spitten!
Maar natuuuuuuuuurlijk vermeld ik ook alle pluspunten van het leven en werken daar, de ervaring etc. Er is daar trouwens ook veel meer aanbod in die sector dan in Nederland, wel heel leuk om het allemaal uit te spitten!
This is not kosher!