KPN Digitenne

27-04-2011 11:15 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds eind vorige week heb ik een insteekkaart voor in mijn tv op de slaapkamer van KPN. Digitenne heet het en je krijg daarbij een antenne die je bij het raam, of een andere plek, moet neerzetten voor bereik. Bij mij staat 'ie in de dakgoot wil ik uberhaupt een beetje de commerciele zenders willen ontvangen.

Nu de vraag: hebben jullie wellicht nog tips uit ervaringen hoe je die zender beter kan maken qua ontvangst? Want ja. In de dakgoot (het is een ook een buitenantenne) lijkt mij niet top als het -15 is of regent.
Ga naar de kpn winkel, dat werkt prettiger dan de telefoonmensen. Maar goed: ik heb het ook geprobeerd, was absoluut niet tevreden over het beeld. Nu heb ik UPC digitale tv en dat is super.
Dat ik 4 x gebeld heb om op te zeggen, er 4 x wordt gezegd dat het nu echt in orde is mevrouw, ik het kastje aangetekend verstuurd heb en vervolgens WEER een factuur krijg voor volgende maand *zucht*

Eergister maar eens een mail gestuurd om te kijken wat daar uit komt, krijg ik een mail terug gericht aan ene meneer huppeldepup en dat ze zijn vraag over telefonie niet kunnen beantwoorden zonder nummer en of hij dat nog even wil sturen.

FF SERIEUS.....Wat is dit voor een bedrijf??
1x was genoeg
quote:DiGle schreef op 27 april 2011 @ 15:42:

Volgens mij zit dat hele callcenter vol met VMBO-drop outs........zulke domme mensen niet normaal:/Klopt!
Bij mij komen ze het ophalen? Raar dat jij het dan moest versturen.

Ik zou er nog een mail achteraan gooien, met nogmaals alle gegevens erin. Ik snap dat het hinderlijk is hoor, maar ja ,het moet toch opgelost.
Ik kon kiezen ophalen of versturen en aangezien ik in een verhuizing zat leek sturen me makkelijker.(Ook omdat ik dat vanaf mn werk kon doen)
quote:Kate1980 schreef op 27 april 2011 @ 14:44:

[...]

"Hallo Kate", "Mag ik je wat vragen Kate".Als je aan/in/bij het callcenter werkt, heb ik je in die drie jaar tijd vast al een keer aan de lijn gehad en ik heb nog geen etiketten/codes.
Heb ook vervelende ervaringen met KPN Digitenne, maar eigenlijk alleen dat ik hier totaal geen bereik had. Heb het opgezegd en nooit geen problemen gehad.

Heb nu UPC kabel, bevalt verder prima. Voor de rest internet+bellen van KPN en als je geen klachten hebt gaat het prima.

Maar owee als er iets fout loopt (buiten je schuld om) dan ben je zo 2/3 maanden verder zonder dat er ook maar iets is opgelost. En dan heb je het ene callcenter aan de lijn die weer zegt dat het andere callcenter verkeerde informatie heeft gegeven....

Kan er hele boeken over schrijven!!!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Gewoon die ontvangers verkopen met koninginnedag, Botervliegje
digitenne geweldig

aanvraag gedaan....

2 facturen...

op zelfde achternaam maar verschillende voorletters...

2 x digitenne in het systeem als nieuwe klant...

maar wel 1 kastje... + 1 kaartje...

dus ene opzeggen... jah wel hetzelfde kaartje heb ik nog nodig he... neej geeft geen problemen mevrouw....

en toen had cour geen tv meer de volgende dag...

voor dik 50 euro verbeld voor ze wisten waar het probleem lag...

gewoon mn kaartje gedeactiveerd dus (zoals ik al een paar x opperde maar wat het niet kon zijn...)

en nu vorig jaar ineens voetbalpakket erop (met korting...)...

gebeld...

gemaild...

gebeld...

gemaild...

gemaild...

gemaild...

gebeld...

3 mnd later.... jah het is nog in behandeling mevrouw... gewoon geduld hebben...

dus nu ontvang ik al een jaar 8,50 van kpn inplaats van dat ik het betaal

maar qua ontvangst... jah echt even met zn 2en klungelen... hier heb ik nu volop ontvangst... maar verschuift ie perongeluk een paar cm... dan is het al bagger... echt 1 kijken naar ontvangstbalk en de ander steeds een paar cm verschuiven... zo krijg je hopelijk bereik
quote:Botervliegje schreef op 27 april 2011 @ 16:08:

[...]

Als je aan/in/bij het callcenter werkt, heb ik je in die drie jaar tijd vast al een keer aan de lijn gehad en ik heb nog geen etiketten/codes.

Ik heb gezegd dat ik bij KPN werk. Je hoort mij nergens zeggen dat ik in het callcenter werk want dat doe ik nl. niet.

En nu kun je wel een raar hoofd trekken. Beter besteed je je energie aan een telefoontje naar KPN.

Manieren, zullen we het daar eens over gaan hebben?
quote:Kate1980 schreef op 27 april 2011 @ 18:34:

[...]

Ik heb gezegd dat ik bij KPN werk. Je hoort mij nergens zeggen dat ik in het callcenter werk want dat doe ik nl. niet.

En nu kun je wel een raar hoofd trekken. Beter besteed je je energie aan een telefoontje naar KPN.

Manieren, zullen we het daar eens over gaan hebben?

Zullen we het eens over jouw manieren gaan hebben?

Je zit callcenter mensen een beetje de grond in te boren, geeft nergens inhoudelijk antwoord op en zaagt alleen maar over manieren.
Het Viva forum is papaja.
digitenne is postcode afhankelijk. bij ons werkt het prima, zijn er erg blij mee!
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 27 april 2011 @ 12:57:

Digitenne is ware bagger. Als er een brommer voorbij komt of de buurman maait zijn gras, heb je alleen nog een blokkenbeeld.

Hahaha, ik ben ooit 's gebeld door een verkoper van KPN die me Digitenne wilde verkopen. Toen ik vroeg hoe dat zat met storing van brommers zei hij (serieus!):

Dat kan niet meneer, want brommers rijden over de grond, en het Digitenne signaal gaat immers door de lucht

Zelden zo gelachen om een verkoper...

PS. Ik heb het nu wel, omdat ik zo min mogelijk wil betalen omdat ik heel weinig TV kijk... ben wel tevreden, en woon in een straat waar weinig brommers komen
anoniem_58998 wijzigde dit bericht op 27-04-2011 20:16
Reden: PS
% gewijzigd
quote:Kate1980 schreef op 27 april 2011 @ 18:34:

[...]

Manieren, zullen we het daar eens over gaan hebben?Ja, want ik heb in die drie jaar tijd natuurlijk nog noooooit gebeld naar een of andere callcentermuts die op viva hangt in plaats van haar werk te doen. Over manieren gesproken. Ik begrijp ineens waarom jij bij KPN werkt. Geen intellect, geen manieren en nergens daadwerkelijk op in gaan, alleen maar wauwelen.
quote:Botervliegje schreef op 27 april 2011 @ 21:09:

[...]

Ja, want ik heb in die drie jaar tijd natuurlijk nog noooooit gebeld naar een of andere callcentermuts die op viva hangt in plaats van haar werk te doen. Over manieren gesproken. Ik begrijp ineens waarom jij bij KPN werkt. Geen intellect, geen manieren en nergens daadwerkelijk op in gaan, alleen maar wauwelen.Kuch Kuch
Het Viva forum is papaja.
Goh Kate, ook ik voel me persoonlijk aangevallen...ik werk nl ook bij KPN.. (Nee niet op het callcenter)

Maar wat ik niet begrijp, is dat mensen hier persoonlijk worden aangevallen op het feit dat een dienst of product bij hen niet goed werkt! En nee, er werken niet alleen maar mutsen, of VMBO'ertjes op het callcenter bij KPN!!!

Ik begrijp best dat het rot is (understatement) als een klacht niet tijdig wordt opgelost, maar om nou meteen de medewerkers die hier op Viva zitten, af te gaan katten, vind ik op z'n zachtst gezegd: absurd!
Als je hoog in een flat woont (zeg vier- of vijfhoog) dan werkt het prima

Begane grond is minder handig.
quote:NymphadoraTonks schreef op 27 april 2011 @ 19:23:

[...]

Zullen we het eens over jouw manieren gaan hebben?

Je zit callcenter mensen een beetje de grond in te boren, geeft nergens inhoudelijk antwoord op en zaagt alleen maar over manieren.Callcenter mensen de grond in boren? Meen je dit nu serieus? Waar heb je mij dat zien doen dan?
Lieve forumsters, mevrouw van de KPN is niet persoonlijk verantwoordelijk voor de service en diensten van haar bedrijf, he?
quote:Botervliegje schreef op 27 april 2011 @ 21:09:

[...]

Ja, want ik heb in die drie jaar tijd natuurlijk nog noooooit gebeld naar een of andere callcentermuts die op viva hangt in plaats van haar werk te doen. Over manieren gesproken. Ik begrijp ineens waarom jij bij KPN werkt. Geen intellect, geen manieren en nergens daadwerkelijk op in gaan, alleen maar wauwelen.

Dat zeg ik toch helemaal niet?!

En ik denk dat nu heel snel even moet gaan dimmen. Ik weet niet waar jij denkt het recht vandaan te halen mij voor vanalles uit te gaan maken, maar ik kan je wel zeggen dat ik daar niet van gediend ben.

Zodra je hoorde dat ik bij KPN werkte, schreeuw je me iets toe met je grote mond. Denk je nou serieus dat ik daar op een normale manier op in ga?

Wat denk jij? Die vrouw werkt bij KPN en die kan ik vanalles toe schreeuwen want ik ben de klant en ik kan het me veroorloven?

Zo werkt het niet. Groot gelijk dat mensen de hoorn erop gooien als jij met je misplaatste air de queen uit gaat hangen.

Tot ziens Botervlieg.
quote:Bellybutton schreef op 27 april 2011 @ 22:30:

Goh Kate, ook ik voel me persoonlijk aangevallen...ik werk nl ook bij KPN.. (Nee niet op het callcenter)

Maar wat ik niet begrijp, is dat mensen hier persoonlijk worden aangevallen op het feit dat een dienst of product bij hen niet goed werkt! En nee, er werken niet alleen maar mutsen, of VMBO'ertjes op het callcenter bij KPN!!!

Ik begrijp best dat het rot is (understatement) als een klacht niet tijdig wordt opgelost, maar om nou meteen de medewerkers die hier op Viva zitten, af te gaan katten, vind ik op z'n zachtst gezegd: absurd!

Vind ik ook.

Vorige week probeerde ik als KPN medewerker ook al te helpen. Toen was het ook al raak.

Hier ook. Ik word hier voor vanalles uitgemaakt terwijl ik alleen zeg dat een buitenantenne niet gratis is. Vervolgens komt er iemand als Botervliegje mij iets toeschreeuwen. Ik ben geen stront! Dus ze hoeft echt niet te verwachten dat iemand daar serieus op in gaat. Het werkt van 2 kanten he.

En dan zou ik callcenter agents de grond in boren?! Waar dan, bewijzen graag.
@Kate1980

Ik begrijp je frustratie, maar laat je aub niet zo op de kast jagen. Mensen hier ter verantwoording roepen ('bewijzen graag') is net zo zinloos als het jou persoonlijk verantwoordelijk maken voor elke storing in welk KPN systeem dan ook.

Negeren, werkt soms ook heel aardig...
Ik durf het bijna niet meer te zeggen , maar wij hebben digitenne en zijn erg tevreden!

Eerst met binnenantenne waar we veel storing mee hadden. Telefonisch gemeld waarop we (toen nog gratis) een buitenantenne toegestuurd kregen. Geen storing meer! Bij twee kinderen boven werkte het prima met de binnenantenne. Toen kind nr. 3 ook een eigen tv'tje wilde, zijn wij beneden overgestapt op interactief. Boven staan nu 3 digitennekastjes met binnenantennes en geen centje pijn.

Tot nu toe, als er al eens wat was, ook prima service gehad.
Inderdaad Kate, waar maken we ons eigenlijk druk om...een paar zeurende klanten meer of minder kunnen we best aan

Gnoompje (en tevens anderen met een positieve kijk), fijn om te lezen dat er tevreden klanten zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven