3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
woensdag 27 april 2011 om 23:52
quote:Vilma schreef op 27 april 2011 @ 23:43:
Het is vergrote omdat het geen persoonsvorm is?
Maar een euh, iets anders
Zelfstandignaamwoord aanwijzend?
Niemand die mij het juiste antwoord geeft natuurlijk zo laat op den avond.
Bah, ik ben perongeluk bruin geworden, ik zag het in de spiegelBezittelijk voornaamwoord... dat schrijf je altijd zo kort mogelijk
Het is vergrote omdat het geen persoonsvorm is?
Maar een euh, iets anders
Zelfstandignaamwoord aanwijzend?
Niemand die mij het juiste antwoord geeft natuurlijk zo laat op den avond.
Bah, ik ben perongeluk bruin geworden, ik zag het in de spiegelBezittelijk voornaamwoord... dat schrijf je altijd zo kort mogelijk
donderdag 28 april 2011 om 00:02
Ik ga ook maar slapen.
Zonet nog een erg vreemd topic gelezen, ga er verder maar geen aandacht aan besteden maar ik vind wel dat de moderators daar wat beter op moeten letten en niet op futiliteiten (BI, schrijf ik dit wel juist?) als off-topic gaan van argeloze forummers in topics waar geen hond komt normaliter.
Zonet nog een erg vreemd topic gelezen, ga er verder maar geen aandacht aan besteden maar ik vind wel dat de moderators daar wat beter op moeten letten en niet op futiliteiten (BI, schrijf ik dit wel juist?) als off-topic gaan van argeloze forummers in topics waar geen hond komt normaliter.