Verwende kutwijven dus, die man heeft totaal geen leven bij dat stel denk ik.Ben ik de enige die vind dat hij zo smerig zoent met zijn dochter? Getver...en zij zit er ook niet op te wachten zo te zien. :puke:
Anoniem_36142
zaterdag 23 april 2011 om 23:46
Vond ik ook! En op een gegeven moment zoende hij haar, en wilde het nog een keer doen maar zij trok zich terug. (bedoelde je die scene? Hij kijkt er telkens ook zo verlekkerd bij..brrr. En dan die opmerkingen over zoenen, sex hebben. Vies mannetje.
Vond ik ook! En op een gegeven moment zoende hij haar, en wilde het nog een keer doen maar zij trok zich terug. (bedoelde je die scene? Hij kijkt er telkens ook zo verlekkerd bij..brrr. En dan die opmerkingen over zoenen, sex hebben. Vies mannetje.
Ja precies die scene!
Kreeg er koude rillingen van. En ik denk ook niet dat die vrouwen fijn zijn om mee te leven....kreeg van dat huis, omgeving en de mensen een heel beklemmend gevoel.
Anoniem_91242
maandag 25 april 2011 om 07:37
Had het nou niet geholpen om een paar enthousiaste katten in huis te nemen?
Volgens mij heeft mevr ook last van een depressie... ''politie agent spelen'' zal ze ook na de renovatie moeten doen.. En op stap gaan met vriendinnen.. wat heeft dat nou te maken met een keuken die niet af is.... Als je het mij vraagt haalt ze toch twee zaken door elkaar hoor..
bibi, jij bent duidelijk niet zo forumverslaafd als mij. Heb het eerste gedeelte van de afdeling in paniek rondgelopen en gegild wegens ontbreken topic en mijn gegil heeft niet bijgedragen aan het goed horen van wat ze op tv. zeggen