Entertainment alle pijlers

Dames in de dop

07-03-2011 20:00 2413 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedere maandag van 20.00 tot 20.30 uur op RTL5. Huiver en klets hier mee.
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op 29 april 2011 @ 20:33:

[...]

*Heeft ook net haar eten klaar*
Ik kijk nooit om 8 uur, maar later op de avond naar uitzending gemist.

Alleen staat er dus heel leuk bij wie eruit gaat. Ernaast bij informatie. Vorige week wist ik dus voor het kijken al dat Dilara eruit ging. En nu dus ook weer. Maakt het kijken toch een stuk minder.
Ik denk dat Jenna de nieuwe Michella is, we weten hoe lekker die veranderd is, dat is echt een hele dame geworden

Ik vind Meron leuk, ze klaagt het minst en ik mag haar humor wel ; heeft u nog een baantje voor mij, euh ja in de kelder als klokkenluider
quote:Anyco schreef op 30 april 2011 @ 12:44:

Ik denk dat Jenna de nieuwe Michella is, we weten hoe lekker die veranderd is, dat is echt een hele dame geworden

Toch denk ik dat Jenna er de aankomende week uitgaat.
Ik snap niet zo goed wat Meron daar doet. Ze komt bij mij niet 'losgeslagen' ofzo over. Vrij normale meid.
Ze heeft toch een strafblad (inbraak) en ervaring met drugs.

Meron (20) vindt zichzelf geen dame omdat ze zich niet kan gedragen in openbare ruimtes. Als het haar uitkomt laat ze boeren en scheten en vloekt ze er flink op los. Haar moeder heeft haar dan ook opgegeven voor Dames in de Dop.

Haar hobby’s zijn boksen, slapen en films kijken. Ze gebruikt veel drugs en mishandeling en inbraak zijn de oorzaak van een behoorlijk strafblad.
quote:rainbow_angel schreef op 30 april 2011 @ 21:10:

[...]

Toch denk ik dat Jenna er de aankomende week uitgaat.

Dat zou ik he-le-maal niet erg vinden! Ik erger me rot aan die zakkende mondhoeken en het irritante stemgeluid, iemand op dit topic schreef het al; ze heeft een luie mond.

Zo die Meron is inderdaad geen lieverdje geweest.

Ik zou wel eens willen weten hoe het met alle voorgaande deelnemers van Dames in de dop is, of het nou echt geholpen heeft of dat ze op vertrouwde voet weer verder gaan.
@Anyco: Ik heb een opleiding gevolgd en ik zat bij een deelneemster uit de vorige reeks (welke weet ik niet uit mn hoofd) in de klas.

Ik denk dat ze zich wel verbeterd had, alleen t bleef ordinair en met randjes. Erotische foto's op hyves, met sinterklaas kadootjes geven die ik niet snel zou uitkiezen, etc. Ze werd ook op verschillende stageplekken geweigerd na een bezoekje van haar begeleider op hyves. Dus ja...
Gezien Michella leren ze er gewoon helemaal niks van!

Wat dat betreft is het gewoon een onzinprogramma. En zeker onzin dat de winnaar/winnares zoveel geld krijgt. FF 7 weken "je best" doen en hoppa, je hebt 20.000 euro in the pocket.
anoniem_89736 wijzigde dit bericht op 02-05-2011 14:37
Reden: 20.000 euro zelfs
% gewijzigd
quote:Lorelay schreef op 01 mei 2011 @ 15:21:

@Anyco: Ik heb een opleiding gevolgd en ik zat bij een deelneemster uit de vorige reeks (welke weet ik niet uit mn hoofd) in de klas.

Ik denk dat ze zich wel verbeterd had, alleen t bleef ordinair en met randjes. Erotische foto's op hyves, met sinterklaas kadootjes geven die ik niet snel zou uitkiezen, etc. Ze werd ook op verschillende stageplekken geweigerd na een bezoekje van haar begeleider op hyves. Dus ja...

Oh leuk nog steeds ordinair. Ben stiekem wel benieuwd wie het was maar snap het wel als je dat liever niet zegt

Wat bezielt zulke mensen toch om zulke foto's op hyves te zetten en dan nog zo dat iedereen het kan zien.

Wist ze wel dat ze daarom geweigerd werd?
Meron haar gezicht is geluukig weer aan het bijtrekken

pf die modnhoeken van jenna.

Nou ja, voor zolang als het duurt dan, want het forum is weer een en al dikke ellende
o dacht al dat het aan mij lag

zullen ze het erom doen bij sanoma ??elke x onderhoud tijdens DIDD

Kijk nou, Irene Moors
Ik vind hier dingen van.
Nou ja, Wilma is niet gewoon aan het leidinggeven zo, ze is ronduit onbeschoft.
Nou ja, Wilma is niet gewoon aan het leidinggeven zo, ze is ronduit onbeschoft.
Ik kon niet op het forum komen

Hier ben ik!! Ik was zo druk aan het drukken dat ik het begin gemist heb. Wat zijn we aan het doen?!
Caaf!
dave en jenna zijn pie ee van dj sjan

en josie en meron van wilma enge wenkbrauwen nanning
oeps...dave en josie

en jenna en meron
Dacht ook al dat t aan mijn internetverbinding lag... Het is wel steeds op dit tijdstip dat het forum zo traag is.

Dave en Yosie is niet zo'n goede combi, ben benieuwd.
haai Soleil
Ik vind hier dingen van.
Strontirritant, dat forum elke keer. Is toch niet normaal dat het elke dag raak is?

En mochten ze dan daadwerkelijk onderhoud doen, waarom dan 's avonds als het forum druk bezocht wordt? Zoiets doe je dan toch 's nachts of 's ochtends heel vroeg?
Wilma doet echt een beetje achterlijk. Heel geacteerd ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven