Je celebrity crush...
zaterdag 30 april 2011 om 22:35
Vroeger was ik helemaal weg van Bobby Briggs uit Twin Peaks. Is inmiddels al weer 20 jaar geleden, maar als ik de foto zie, "begrijp" nog steeds waarom ik hem een lekkere kerel vond. Ik was destijds ook fan van NKOTB en daar begrijp ik hedendaags nu echt helemaal niets meer van...
Hebben jullie nog celebrity crushes die je nog steeds begrijpt?
Hebben jullie nog celebrity crushes die je nog steeds begrijpt?
zaterdag 30 april 2011 om 23:24
Clint Eastwood, vooral als hij in een western speelde, met poncho en sigaartje in de mondhoek.
Die films en foto's daarvan vind ik nog steeds mooi!
Tegenwoordig vind ik hem er echt heel oud uitzien.. hahaha.
Sean Connery
Over Rutger Hauer ben ik het eens met Mika65
En Ralph Macchio van Karate kid, die ziet er nu niet meer uit.
Oja en Maxie Priest, reggea-zanger, vond ik zo'n lief koppie hebben, eigenlijk nog steeds
Blijkbaar heb ik wel een ding met oudere mannen
Plaatjes plakken wil ff niet lukken.
Die films en foto's daarvan vind ik nog steeds mooi!
Tegenwoordig vind ik hem er echt heel oud uitzien.. hahaha.
Sean Connery
Over Rutger Hauer ben ik het eens met Mika65
En Ralph Macchio van Karate kid, die ziet er nu niet meer uit.
Oja en Maxie Priest, reggea-zanger, vond ik zo'n lief koppie hebben, eigenlijk nog steeds
Blijkbaar heb ik wel een ding met oudere mannen
Plaatjes plakken wil ff niet lukken.
zaterdag 30 april 2011 om 23:52
Jaaa, John Nettles! Ik wil het geen crush noemen, maar jeetje zeg, die man heeft echt iets hoor. Geweldig! En het feit dat ie ruim 40 jaar ouder is dan ik ben, tja dat had ik nieet hoeven weten...
Vroeger was ik helemaal weg van Scott van Five. Oh en Duncan van Blue. En Sean Biggerstaff die 'Plank' speelt in Harry Potter vind ik een lekker ding.
Echte crush heb ik op een Zweedse voetballer gehad die ik niet noem wegens herkenbaarheid
Vroeger was ik helemaal weg van Scott van Five. Oh en Duncan van Blue. En Sean Biggerstaff die 'Plank' speelt in Harry Potter vind ik een lekker ding.
Echte crush heb ik op een Zweedse voetballer gehad die ik niet noem wegens herkenbaarheid
zondag 1 mei 2011 om 00:04