Entertainment alle pijlers

Je celebrity crush...

30-04-2011 22:35 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vroeger was ik helemaal weg van Bobby Briggs uit Twin Peaks. Is inmiddels al weer 20 jaar geleden, maar als ik de foto zie, "begrijp" nog steeds waarom ik hem een lekkere kerel vond. Ik was destijds ook fan van NKOTB en daar begrijp ik hedendaags nu echt helemaal niets meer van...

Hebben jullie nog celebrity crushes die je nog steeds begrijpt?
Had er vanavond nog over met een vriendin dat Rutger Hauer nog altijd mijn favo is. Ook nu hij ouder is

En nu:

20 jaar geleden had je dezelfde crushes als ik!
Orlando Bloom .
Johny Depp en Jared Leto. Die begrijp ik wel.

Vond ooit Angelo van de Kelly Family ook erg lekker. :-S
quote:_Fiefje_ schreef op 30 april 2011 @ 22:55:

Orlando Bloom .pics or it didn't happen!
Had vroeger posters van Hanson en Peter André aan mijn muur hangen. Ik begrijp beiden niet...
Eddie Vedder en nu nog steeds eigenlijk....
Ralph Fienes! Nog steeds, ook al is hij nu oud en misschiennwel eng De herinnering voldoet nog uitstekend
Jake van Melrose Place!

Ooh en heel erg, ik bedenk me net dat ik gewoon echt verliefd was op Mitch van Baywatch.

Vroeger helemaal in love op NKOTB (Donnie) toen Dylan 90210 en Adam Lauder (Models Inc) toen Jari Litmanen en Marc Overmars, Leonardo di Caprio in Romeo en Juliet (HOT) en nu (ja heel erg ik weet het) Johnny de Mol...
20 jaar geleden Marti Pellow en nu nog steeds. Nog 3 weken dan zie ik hem weer live op de planken staan. Kan niet wachten!
Clint Eastwood, vooral als hij in een western speelde, met poncho en sigaartje in de mondhoek.

Die films en foto's daarvan vind ik nog steeds mooi!

Tegenwoordig vind ik hem er echt heel oud uitzien.. hahaha.

Sean Connery

Over Rutger Hauer ben ik het eens met Mika65

En Ralph Macchio van Karate kid, die ziet er nu niet meer uit.

Oja en Maxie Priest, reggea-zanger, vond ik zo'n lief koppie hebben, eigenlijk nog steeds

Blijkbaar heb ik wel een ding met oudere mannen

Plaatjes plakken wil ff niet lukken.
Sean connery mocht er ook wel wezen ja.

Of John Nettles, hij had makkelijk mijn vader kunnen zijn dat wel. Maar die combinatie van uiterlijk en stem.......
Jaaa, John Nettles! Ik wil het geen crush noemen, maar jeetje zeg, die man heeft echt iets hoor. Geweldig! En het feit dat ie ruim 40 jaar ouder is dan ik ben, tja dat had ik nieet hoeven weten...

Vroeger was ik helemaal weg van Scott van Five. Oh en Duncan van Blue. En Sean Biggerstaff die 'Plank' speelt in Harry Potter vind ik een lekker ding.

Echte crush heb ik op een Zweedse voetballer gehad die ik niet noem wegens herkenbaarheid
Clint Eastwood, mijn favo acteur

Voor simoon een hele jonge John Nettles

Mika bedankt, maar ik val toch op wat ouder
Hoe kon ik John Nettles nou vergeten, ik zwijmel(de) altijd weg bij Midsomer murders en Bergerac, al vind ik hem wel leuker als hij ouder is.

En Clint.... de foto zegt toch genoeg

Zelfs als je aan mijn vader zou vragen wie mijn favo acteurs is, zou hij meteen Clint Eastwood zeggen .
T is heel erg erg, maar ik was jaren verliefd op Leonardo DiCaprio.

Tja
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Deze is beter Simoon

die foto is veel beter :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven