Douche Bag

01-05-2011 14:14 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
(uit een ander topic)

Ik heb gisteravond een echte douche bag gezien. Ik dacht een paar keer eerder een douche bag te hebben ontmoet, maar dat bleek telkens weer een dweeb of een dork te zijn. Maar dit was een échte douche bag....onvoorstelbaar!

Hij zat naast een vriendin van mij, en op een gegeven moment was er vuurwerk. Dus ik heel enthousiast hem aantikken en roepen "Hey kijk eens, vuurwerk!" (ja ik had gedronken ) (veel). Hij kijkt me aan met een blik alsof ie nog geen potje schaak van een doperwt kon winnen en zegt "Ja...vuurwerk...".

.........

En dat was het. Verder niks. Ik wachte nog rustig af of er nog wat kwam...maar nee hoor. Dat was de hele conversatie...

Smst mijn vriendin me later nog dat ie ook nog eens niet kon zoenen.

Douche bag

Wie heeft er nog meer wel eens eentje gespot?

Douche Bag gespot?

Totaal aantal stemmen: 37

Yup, meerdere keren (19%)
Yup, een keer (3%)
Yup, mijn ex (3%)
Yup, en ik ben er nog steeds mee Geen stemmen
Nope, gelukkig niet Geen stemmen
Nope, jammer genoeg niet (3%)
Niet dat ik weet... (8%)
Wat is een douche bag?! (65%)
quote:eefje1980 schreef op 01 mei 2011 @ 14:39:

[...]

hmm dat is een goede vraag.. Misschien is het ook wel gewoon een eikel.

Ehm.. laat iets laten horen en dan doen of er niks aan de hand was. Afspraken afzeggen een dag nadat de eigenlijke afspraak gepland was. Verbaasd en zelfs pissig zijn dat ik daar boos over was. Gewoon doodleuk over alles heen lullen. Zichzelf geweldig vinden..

Kan dus ook gewoon een eikel zijn Nee, dat is erger dan een eikel. Op zijn minst een aspirant D-Bag. Minstens. Reageerde hij wel op wat jij zei?
Maar minny....

Wat maakte jouw vondst dan tot een douchebag?

Misschien was ie zwaar depressief en kon ie alleen maar mompelen: ja....vuurwerk.....zucht....

Misschien is ie wel ontzettend bang van vuurwerk en wil ie niks horen wat daar me te maken heeft. En was ie tijdens het zoenen nog helemaal van de rel.
quote:_minny schreef op 01 mei 2011 @ 14:46:

[...]

Nee, dat is erger dan een eikel. Op zijn minst een aspirant D-Bag. Minstens. Reageerde hij wel op wat jij zei?

Ja, erg hé? Nooit gedacht dat ik erin zou stinken, maar toch gebeurd Nee, amper. Alleen van: Huh? Ok? What did I do?

Hij praat ook nog Engels dus dat vergroot zijn douchebaggery wat mij betreft. Laat ik het zo zeggen: volgens mij heeft niemand hem ooit een strobreed in de weg gelegd in zijn leven en kritiek? Daar heeft hij nog nooit van gehoord, snapt hij niks van.
In World of Warcraft komt ik soms verschillende douchebags tegen... te veel om op te noemen.
World of Warcraft: Legion
quote:Miekkie schreef op 01 mei 2011 @ 14:57:

Maar minny....

Wat maakte jouw vondst dan tot een douchebag?

Misschien was ie zwaar depressief en kon ie alleen maar mompelen: ja....vuurwerk.....zucht....

Misschien is ie wel ontzettend bang van vuurwerk en wil ie niks horen wat daar me te maken heeft. En was ie tijdens het zoenen nog helemaal van de rel.Tja, lastig uit te leggen, daar had je eigenlijk bij moeten zijn. Het was zijn blik, niet depri, zijn manier van doen en gewoon álles eigenlijk. Gewoon party pooping douche bag die alles wat ie zelf niet zei volkomen oninteressant vond.

En hij kon dus blijkbaar niet zoenen
quote:eefje1980 schreef op 01 mei 2011 @ 14:58:

[...]

Ja, erg hé? Nooit gedacht dat ik erin zou stinken, maar toch gebeurd Nee, amper. Alleen van: Huh? Ok? What did I do?

Hij praat ook nog Engels dus dat vergroot zijn douchebaggery wat mij betreft. Laat ik het zo zeggen: volgens mij heeft niemand hem ooit een strobreed in de weg gelegd in zijn leven en kritiek? Daar heeft hij nog nooit van gehoord, snapt hij niks van.Yup, dat is een echte.
Dus iemand die jou oninteressant of onaantrekkelijk of een combinatie daarvan vindt, is een douche bag?

Hmmm, en wat maakt dat jou zelf dan? :-)
Okee, ik snap het wel.

En mannen/jongens die zichzelf erg grappig vinden en daar ontzettend hard om lachen. Vallen die ook onder de term douchebag?

Gister stond ik namelijk aan de waterkant met de hengel van mn vriend in mn hand. Komt er een man voorbij die roept: En heb je al paling gevangen???? (Het was een klein slootje) met daaropvolgend een hele luide lach.

Ik twijfel zelf tussen sneu en douchebag. Alhoewel het een eht ander niet hoeft uit te sluiten.
quote:EstherZH schreef op 01 mei 2011 @ 15:05:

Dus iemand die jou oninteressant of onaantrekkelijk of een combinatie daarvan vindt, is een douche bag?

Hmmm, en wat maakt dat jou zelf dan? :-)Pardon?!

Le-zen gaarne, ik was m niet aan het versieren, hij zat naast mijn vriendin. Djeeeezz... Dit heeft niks met een blauwtje lopen te maken.
quote:EstherZH schreef op 01 mei 2011 @ 15:05:

Hmmm, en wat maakt dat jou zelf dan? :-)

Beetje kort door de bocht.

Als je iemand oninteressant of onaantrekkelijk vindt, betekent dat niet dat je er niet mee hoeft te praten. Je kan op zn minst nog een praatje proberen te maken toch?

Maar gelijk bij het eerste contact alles verwerpe is wel douchebaggerig
Maar waarom is deze vent van minny nou een douche bag? Omat hij geen zin had om met een dronken vrouw te praten?
Een sneu iemand is zeker een douchebag

dubbel
quote:Miekkie schreef op 01 mei 2011 @ 15:07:

Okee, ik snap het wel.

En mannen/jongens die zichzelf erg grappig vinden en daar ontzettend hard om lachen. Vallen die ook onder de term douchebag?

Gister stond ik namelijk aan de waterkant met de hengel van mn vriend in mn hand. Komt er een man voorbij die roept: En heb je al paling gevangen???? (Het was een klein slootje) met daaropvolgend een hele luide lach.

Ik twijfel zelf tussen sneu en douchebag. Alhoewel het een eht ander niet hoeft uit te sluiten.Klinkt eerder als een dweeb, maar op basis van één opmerking is het lastig om douche baggieness uit te sluiten
quote:galadriel schreef op 01 mei 2011 @ 15:09:

Een sneu iemand is zeker een douchebag

[afbeelding]Oei, die is heel erg idd!
quote:JohnnyCake schreef op 01 mei 2011 @ 15:09:

Maar waarom is deze vent nou een douche bag? Omat hij geen zin had om met een dronken vrouw te praten?Nope.

Maar waarom is deze vent nou een douche bag? Omat hij geen zin had om met een dronken vrouw te praten?

Ja, dat was dus ook een beetje mijn vraag.

Zelfs als je hem niet wilde versieren, TO, dan kan hij toch geen zin hebben gehad om met je te praten?

Misschien had ik er inderdaad bij moeten zijn.

Maar waarom is deze vent nou een douche bag? Omat hij geen zin had om met een dronken vrouw te praten?Als het een leuke vrouw is, ja dan is het een douchebag
Ohhh the situation!

Ik zag hem laatst bij de roast of donald trump.

Hij was niet grappig en de zaal was angstvallig stil.
quote:galadriel schreef op 01 mei 2011 @ 15:13:

[...]

Als het een leuke vrouw is, ja dan is het een douchebag Ah, maar daar kan die dronken vrouw per definitie niet over oordelen, tenzij ze een shower curtain is.

Maar waarom is deze vent van minny nou een douche bag? Omat hij geen zin had om met een dronken vrouw te praten?

Maar het is niet alsof ze een ontzettend stomme of nare opmerking maakte.

Een nuchtere vrouw had het ook kunnen zeggen toch?
Ik denk dat je er inderdaad bij had moeten zijn Esther.
quote:Miekkie schreef op 01 mei 2011 @ 15:16:

[...]

Maar het is niet alsof ze een ontzettend stomme of nare opmerking maakte.

Een nuchtere vrouw had het ook kunnen zeggen toch?Dronken vrouwen die dingen naar me schreeuwen negeer ik ook liever hoor.
Hij zat naast mijn vriendin en we waren met een hele groep. Iedereen was gezellig aan het kletsen en hij viel steeds buiten de conversatie, zat er maar een beetje bij te hangen. Mijn vriendin was dronken genoeg om te denken dat ie leuk was (mijn type was het totaal niet). Ik bel dol op vuurwerk en wou hem er een beetje bij betrekken want vond het sneu worden. Nou...van sneu ging ie naadloos over naar douche bag

(vriendin kwam op dat "leuk" keihard terug vanochtend en was het met me eens trouwens )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven