Douche Bag

01-05-2011 14:14 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
(uit een ander topic)

Ik heb gisteravond een echte douche bag gezien. Ik dacht een paar keer eerder een douche bag te hebben ontmoet, maar dat bleek telkens weer een dweeb of een dork te zijn. Maar dit was een échte douche bag....onvoorstelbaar!

Hij zat naast een vriendin van mij, en op een gegeven moment was er vuurwerk. Dus ik heel enthousiast hem aantikken en roepen "Hey kijk eens, vuurwerk!" (ja ik had gedronken ) (veel). Hij kijkt me aan met een blik alsof ie nog geen potje schaak van een doperwt kon winnen en zegt "Ja...vuurwerk...".

.........

En dat was het. Verder niks. Ik wachte nog rustig af of er nog wat kwam...maar nee hoor. Dat was de hele conversatie...

Smst mijn vriendin me later nog dat ie ook nog eens niet kon zoenen.

Douche bag

Wie heeft er nog meer wel eens eentje gespot?

Douche Bag gespot?

Totaal aantal stemmen: 37

Yup, meerdere keren (19%)
Yup, een keer (3%)
Yup, mijn ex (3%)
Yup, en ik ben er nog steeds mee Geen stemmen
Nope, gelukkig niet Geen stemmen
Nope, jammer genoeg niet (3%)
Niet dat ik weet... (8%)
Wat is een douche bag?! (65%)
ik wordt denk ik oud..(33)
Puck
Hoezo Sofi?
ik niet snap
Puck
Hij zeikt iig niet en geeft je meteen gelijk ook nog.

Van dat niet kunnen zoenen is dan weer jammer..
Ik wordt ook oud, 43 alweer...WTF is een douche bag?
Een douche bag is een bepaald soort persoon, feitelijk vooral mannen. Je kan dweebs, dorks, jerks en/of arseholes ook voor douche bags aanzien, maar dat is toch een andere categorie. Een douche bag is een zeldzaam fenomeen en als je er eentje tegenkomt, dan weet je het meestal wel. Dit was er zo eentje. En wauw...
Een douchebag is toch zo'n zak gevuld met water die je op de camping aan een boom hangt en waaronder je vervolgens kunt douchen?
dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
quote:mamalief schreef op 01 mei 2011 @ 14:26:

Hij zeikt iig niet en geeft je meteen gelijk ook nog.

Van dat niet kunnen zoenen is dan weer jammer..Nou toen ik dat smsje kreeg toen was het net alsof het kersje op de taart werd gezet, helemaal compleet was mijn beeld. Pfff...wat een party pooping douche bag zeg.
Douche bag is gewoon een modern woord voor oetlul,lamlul,kwal,lul de behanger,patser,haantje etc etc
quote:mevrouwvisser schreef op 01 mei 2011 @ 14:27:

Een douchebag is toch zo'n zak gevuld met water die je op de camping aan een boom hangt en waaronder je vervolgens kunt douchen?

Zo'n ding ja.

dat je denkt lekker te kunnen douchen maar net als je een beetje vochtig bent is het ding leeg...op...komt er niks meer uit.

Lijkt heel wat maar is net niks.
Ik vind douchebag een geweldig scheldwoord een van de weinige die nog niet weg gepiept wordt op de tv.

Ik heb net met één gedate, bah, wat een lul was dat zeg!
Douche Bag
quote:eefje1980 schreef op 01 mei 2011 @ 14:31:

Ik heb net met één gedate, bah, wat een lul was dat zeg!Oei...hoe kwam je erachter dat je met een douche bag te maken had ipv met gewoon een eikel?
Volgens mij heeft ie ook nog iets in je drinken gegooid...

De lul.
Ohh jaaa!

Een keer in de kroeg eentje meegemaakt. Kon alleen maar naar me kijken en ik maar praten.

Na een tijdje kwam er bij hem uit: Weet je, soms is het leven dat we leven toch niet het leven wat we leven.

En welk sterrenbeeld ik was, want ik zag er uit als een vrouw (ik was 23 ofzo) die wist wat ze wilde en dat als ik ergens voor ging dit dan ook intens was en dit met passie zou volgen.

Ik had ze allemaal goed op een rijtje volgens hem.

Hij volgens mij neit helemaal. Hij wilde telkens mn handje vasthouden en week niet van mn zij. Heeeeel irritant!!
quote:Moonlight82 schreef op 01 mei 2011 @ 14:34:

Volgens mij heeft ie ook nog iets in je drinken gegooid...

De lul.
quote:Miekkie schreef op 01 mei 2011 @ 14:34:

Na een tijdje kwam er bij hem uit: Weet je, soms is het leven dat we leven toch niet het leven wat we leven.
Weer wat geleerd

ik ben in ieder geval GEEN douchebag
Nee Xander, jij bent volgens mij geen douche bag inderdaad. Maar Tom cruise overduidelijk wel

Hij is de overlord douche bag of douchebaggieness from douche bagarania.
quote:_minny schreef op 01 mei 2011 @ 14:33:

[...]

Oei...hoe kwam je erachter dat je met een douche bag te maken had ipv met gewoon een eikel?

hmm dat is een goede vraag.. Misschien is het ook wel gewoon een eikel.

Ehm.. laat iets laten horen en dan doen of er niks aan de hand was. Afspraken afzeggen een dag nadat de eigenlijke afspraak gepland was. Verbaasd en zelfs pissig zijn dat ik daar boos over was. Gewoon doodleuk over alles heen lullen. Zichzelf geweldig vinden..

Kan dus ook gewoon een eikel zijn
quote:_minny schreef op 01 mei 2011 @ 14:39:

Nee Xander, jij bent volgens mij geen douche bag inderdaad. Maar Tom cruise overduidelijk wel

Hij is de overlord douche bag of douchebaggieness from douche bagarania.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven