mijn vriend heeft vieze gewoonten !!!

12-01-2007 19:10 566 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben erachter gekomen dat mijn vriend een aantal vieze gewoonten erop nahoudt!

We hebben nu 8 jaar een relatie, waarvan 4 samenwonend. Al snel kwam ik er bijvoorbeeld achter dat hij zijn onderbroeken dágen lang aanhoudt. Als ik er dan wat van zeg, vindt hij het onzin. Ik ben er ook achter gekomen dat hij soms deze gedragen onderbroeken terug legt in de kast. Bij het pakken van een 'schone' onderbroek de volgende ochtend, lijkt het dan voor het oog van mij dat 'ie een schone aantrekt...

Verder zit ik met nog een minder frisse gewoonte van hem. Hij plast in de wasbak op onze badkamer! We hebben een kleine badkamer waar helaas geen toilet geïnstalleerd kan worden. Wanneer hij naar het toilet moet, die dus beneden is, neemt hij doodleuk de wasbak. Ook dit begon me op te vallen bij het schoonmaken van de badkamer. Spatten en vlekken. Natuurlijk heb ik hem hier wel eens op aangesproken, maar begint dan te lachen met de opmerking dat het uiteindelijk in hetzelfde putje riool terecht komt... Lekker fris als je je daarna nog moet wassen.

Ik ga ervan uit dat wij vrouwen meer fatsoen hebben qua hygiëne, maar dit steekt mij al maaaanden. Zijn er meer vrouwen die dit soort slechte gewoonten meemaken met hun vriend/man? Hoe lossen jullie dit op? Ik ben het zat !!

Up voor dit topic....enne Chantal heb je een update voor ons?

Heb je je schoonzussen nog gesproken?
quote:

Up voor dit topic....enne Chantal heb je een update voor ons?

Heb je je schoonzussen nog gesproken? Joehoeoeoe.......Chantal waar zit je......?

We hadden toch graag geweten hoe proper hij nu is...
Volgens mij zit Chantal vastgeplakt aan haar man.;)
Dit topic is als vuil onder de nagels. Het blijft maar terug komen!!! ;)
Hallo.

Ik reageer nu pas omdat er de afgelopen weken véél is gebeurd!

Mijn 1e oproepje heeft veel voeten in aarde gehad.

Niet alleen op dit forum en op het werk van Gerard, maar mijn hele familie én het hele dorp weet wat er aan de hand is bij ons. Dit heeft een enorme druk gelegd op onze relatie, die niet meer te houden was!

Ik woon sinds twee weken niet mee thuis en we hebben eergisteren besloten dat het beter is om uit elkaar te gaan... Deze beslissing staat vast en zijn beide druk bezig om nieuwe woonruimte te zoeken. Het huis zal inderdaad verkocht moeten worden en op zoek moeten gaan naar een ander partner. een nieuwe toekomst opbouwen dus, zonder vieze gewoonten.

Ondanks dit alles wil ik iedereen die heeft meegeleefd en meegedacht in dit topic bedanken voor de steun die ik heb gehad. Het gaat jullie goed...

Chantal.
Dus jullie gaan uit elkaar..... En is dit topic daar de schuld van? Of speelde er meer? Ach, dat kan je hier dan ook beter niet vertellen, als de hele familie en het hele dorp meelezen...
quote:

Hallo.

Ik reageer nu pas omdat er de afgelopen weken véél is gebeurd!

Mijn 1e oproepje heeft veel voeten in aarde gehad.

Niet alleen op dit forum en op het werk van Gerard, maar mijn hele familie én het hele dorp weet wat er aan de hand is bij ons. Dit heeft een enorme druk gelegd op onze relatie, die niet meer te houden was!

Ik woon sinds twee weken niet mee thuis en we hebben eergisteren besloten dat het beter is om uit elkaar te gaan... Deze beslissing staat vast en zijn beide druk bezig om nieuwe woonruimte te zoeken. Het huis zal inderdaad verkocht moeten worden en op zoek moeten gaan naar een ander partner. een nieuwe toekomst opbouwen dus, zonder vieze gewoonten.

Ondanks dit alles wil ik iedereen die heeft meegeleefd en meegedacht in dit topic bedanken voor de steun die ik heb gehad. Het gaat jullie goed...

Chantal.

Nou jaaaa zeg:o Wat is dit? Een paar blz terug vertelde je nog dat je zo intens gelukkig met hem bent. Dat je eingelijk die vieze gewoontes op de koop toe nam eg maar. En nu lig je in scheiding.

En je familie en het hele durp weten het:o Hoe dan in hemels naam??

Sorry, ik blijf het vaag vinden.
wat een vuile :D snertstreek zeg , dat iedereen zich er zo bemoeit heeft .... dit topic gaf wel geur :D en kleur ( pisgeel ) aan het forum.....

Is hij niet pissed-off :D dat jij alles op het forum hebt gegooid ?

Inkoppertjes , allemaal .......kon het niet laten. Is wel heel lullig dat het zo is gelopen , sterkte ermee .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Goh, komt er even een bruusk einde aan dit topic.

Jammer, was echt 1 van mijn favorieten.

Chantal succes met je nieuwe plannen.
Wat een raar verhaal, ik geloof er niks van eigenlijk.

Het bracht in elk geval wél leuke verhalen!
omdat hij er weinig aan wilde doen, heb je een goeie keus gemaakt.wel vreemd gelopen.......
quote:

Goh, komt er even een bruusk einde aan dit topic.

Jammer, was echt 1 van mijn favorieten.

Chantal succes met je nieuwe plannen.

Jammer???

Het is toch geweldig dat Gerard weer op de markt is?? Wie wil er nou niet zo'n woest aantrekkelijke, verzorgde man?? Viva-vrouwen verenigt u! We moeten op jacht....
Jaaaaa!!! Gerard is de man waar ik mijn hele leven al op wacht!! Eindelijk een echte man waar de andere mannen een voorbeeld aan kunnen nemen ;)Hoe kom ik met hem in contact? Misschien kan de collega van Gerard zich even melden? ;) Of zou Chantal dit wel willen regelen?p.s. fake topic :P
OPROEPJE

Ik ben toch wel benieuwd naar het verhaal van die collega. Collega van Gerard, je schijnt mee te lezen. Zou je misschien hier jouw verhaal hierover willen posten? Weten we meteen of dit waar of niet waar is. Voor de duidelijkheid, zou ik graag willen weten of dit fake was.

(collega van Gerard) Alvast bedankt als je hier wilt posten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik denk t wel Mylenevalerie, die scheiding gaat me namelijk íets te snel... Een paar weken geleden was Chantal nog ontzettend gelukkig met Gerard en nu is 't opeens over (ok, er kan veel gebeuren in korte tijd, maar toch...).En ze heeft t ook al meteen over, naast het zoeken van nieuwe woonruimte, het ZOEKEN VAN EEN NIEUWE PARTNER! :O:O:Osorry hoor... dáár verliest het zijn geloofwaardigheid... daar denk je toch helemaal niet aan als je uit zo'n lange relatie komt! :O
quote:                      OPROEPJE

Ik ben toch wel benieuwd naar het verhaal van die collega. Collega van Gerard, je schijnt mee te lezen. Zou je misschien hier jouw verhaal hierover willen posten? Weten we meteen of dit waar of niet waar is. Voor de duidelijkheid, zou ik graag willen weten of dit fake was.

(collega van Gerard) Alvast bedankt als je hier wilt posten. Tja, ben ook wel heel nieuwsschierig...........

Of die collega van G. wel bestaat ;) hihihi...

Voor mij had het verhaal zijn geloofwaardigheid al verloren toen ze Gerards naam gebruikte.

Neemt niet weg dat ik dubbel heb gelegen om alle reacties en ik zeker denk dat dit topic een goede kans maakt op de titel leukste topic van 2007! Maar Chantal, niet te vroeg juichen: 2007 is nog lang.

Wat ik ongelovelijk vind is dat je in eerste instantie hier post dat je iets irritant vindt maar zoveel van hem houdt dat je hem niet kwijt wilt. Dus het klopt niet dat ze nu van hem af is. Als je eerst al 8 jaar (? , zeg ik dat goed) met hem bent, ga je niet van hem af na het lezen van onze reacties. Dat is onzin. En hoe kan opeens het hele dorp en familie het weten?
Er nog even van uitgaande dat dit wel een echt topic is...

Ik denk dat die vieze gewoontes een beetje de druppel waren. Ergens schreef chantal al over hun sexleven, en dat kwam op mij al helemaal niet goed over. Ik kreeg toen het idee dat er meer speelde dat niet goed zat.

En misschien wil hij nu wel niet meer met haar verder, na al dit.
quote:

Er nog even van uitgaande dat dit wel een echt topic is...

Ik denk dat die vieze gewoontes een beetje de druppel waren. Ergens schreef chantal al over hun sexleven, en dat kwam op mij al helemaal niet goed over. Ik kreeg toen het idee dat er meer speelde dat niet goed zat.

En misschien wil hij nu wel niet meer met haar verder, na al dit.

Ik zei al vanaf het begin, als dit geen fake topic is, dan is er meer mis. Dan is dit het spreekwoordelijk (plas) druppeltje die de wasbak doet overlopen.
Ik blijf lachen! Dit is er echt eentje om te bewaren!

Ik hoop dat Chantal de condooms bij Gerard laat want als daar nog eens een vrouw in de slaapkamer komt kan ze die wel goed gebruiken!

Zou inderdaad wel heeeeel leuk zijn als collega zich meldt.

Dus Chantal...maak nog een fake naam aan en meld je nog eens als

collega X, kunnen we met zn allen nog even door lachen! Ik geloof er weinig meer van...Vooral de zin dat je al op zoek bent naar de volgende relatie, dat klinkt mij niet geloofwaardig in de oren....
quote:Wat ik ongelovelijk vind is dat je in eerste instantie hier post dat je iets irritant vindt maar zoveel van hem houdt dat je hem niet kwijt wilt. Dus het klopt niet dat ze nu van hem af is. Als je eerst al 8 jaar (? , zeg ik dat goed) met hem bent, ga je niet van hem af na het lezen van onze reacties. Dat is onzin. En hoe kan opeens het hele dorp en familie het weten?

In haar posting lees ik dat ze samen besloten hebben met de relatie te stoppen. Het zal inderdaad wel de bekende druppel zijn.

Stel je bent Gerard, je woont en werkt in een klein dorpje en je vriendin gooit iets op internet wat je eigenlijk verborgen wilde houden. Vervolgens ben je de grap van het bedrijf en het dorp.  Ik zou er ook niet blij mee zijn. Stukje vertrouwen zou toch weg zijn.

Ik zie nog steeds niet in waarom dit topic nep zou zijn.
Frankly my dear, I don"t give a damn

Nou smerige collega,wáár blijf je!?

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Nikinuts, volgens mij haal je twee dingen door elkaar! Gerard was smerig, de collega niet hoor. ;)
HAHAHAHAHAHA, nikkinuts!! :-)Je maakt de chaos hier compleetIk betwijfel ook de echtheid van dit topicTenzij Gerard misschien op zijn werk ook enorm stonk, en door collega's wel eens betrapt is op het plassen in zijn prullenmand omdat hij de WC te ver lopen vond.dan kan er een lampje gaan brandenMaar eerlijk gezegd weet ik helemaal NIKS over de badkamer en slaapkamergewoontes van mijn collega's dus t lijkt me gek dat ik hier iemand zou herkennen op beschrijvingen van "hij draagt zijn onderbroek 3 dagen"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven