Pitt cooking

02-05-2011 22:39 7 berichten
We hebben vorige week een nieuwe keuken gekocht met daarin oa Pitt Cooking. We vinden het prachtig, maar kennen geen ervaringsdeskundigen. Qua tips er trics vind ik op internet alleen iets over een aanrechtblad met waterkering.

Heeft iemand hier er ervaring mee? Zo ja, wat is jouw ervaring met het aanrechtblad: vlekt het, wordt het heet, brand het in?
Ik had er nog nooit van gehoord maar wat is dat mooi!!!
Vind het ook heel mooi, zagen het voor het eerst op de woonbeurs. We zijn op de esthetiek ervan gevallen, maar we weten er verder weinig van.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee naar ervaringen want als wij een nieuwe keuken gaan aanschaffen wil ik er ook pitt cooking in. Ik zag het op tv bij een kookprogramma en was er helemaal weg van. Ik ben benieuwd of je aanrechtblad opstaande randjes heeft voor als je wat over laat koken. Ik wil niet dweilen. Die standaart waterkering lijkt me zo laag nog.
Ook hier er nog nooit van gehoord. Ik vind het er chique uitzien, maar ik vraag me nu wel af.:Waarom heb geen research gedaan naar vlekken/inbranden etc voordat je het systeem kocht. Een keuken is toch duur zat.
borderwalk, volgens mij hoort bij pitt cooking een speciaal soort materiaal aanrechtblad. Idd tegen inbranden, vlekken ed.

Op de site van tros radar staan wat ervaringen met pitt cooking.
@Somana:

Die Radar-site heb ik idd ook gevonden.

@Borderwalk:

We zijn afgegaan op wat verschillende verkopers hebben gezegd, maar verkopers zijn geen gebruikers, he? ("Ik heb 'm zelf ook" hebben we in dit geval niet gehoord.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven