Op het station iets kopen (planten)
dinsdag 3 mei 2011 om 12:05
Eigenlijk een tuinvraag, misschien een rare.
Ik wil kruidenplanten kopen voor de tuin, als kado voor een vriend. (hij vroeg tuinplanten)
Ik heb geen tuincentrum dichtbij zitten en niet veel tijd om stuk te rijden voor tuincentrum. Komende dagen veel afspraken dus het kado lijkt er bij in te schieten.
De markt is een optie maar komt ook niet zo goed uit.
Ik vroeg me af: Op stations zitten vaak ook winkels met bloemen / planten, zou je daar ook kruidenplanten voor de tuin kunnen kopen?
Ik reis met de trein tussen Utrecht en Den Helder (ongeveer). Wie weet waar ik kruidenplanten kan kopen?
(dus niet van die supermarktkruiden maar grotere planten die lang goed blijven)
Ik wil kruidenplanten kopen voor de tuin, als kado voor een vriend. (hij vroeg tuinplanten)
Ik heb geen tuincentrum dichtbij zitten en niet veel tijd om stuk te rijden voor tuincentrum. Komende dagen veel afspraken dus het kado lijkt er bij in te schieten.
Ik vroeg me af: Op stations zitten vaak ook winkels met bloemen / planten, zou je daar ook kruidenplanten voor de tuin kunnen kopen?
Ik reis met de trein tussen Utrecht en Den Helder (ongeveer). Wie weet waar ik kruidenplanten kan kopen?
(dus niet van die supermarktkruiden maar grotere planten die lang goed blijven)
dinsdag 3 mei 2011 om 12:19
quote:Moonlight82 schreef op 03 mei 2011 @ 12:05:
En er zit ook geen bloemenzaak in de buurt waar je ze kunt kopen?
En er zit ook geen bloemenzaak in de buurt waar je ze kunt kopen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 7 mei 2011 om 12:55
Ok kanaalstraat is een optie.
Ik heb een bon overwogen maar kon niet vinden welk tuincentrum zij in de buurt hebben zitten. Vind een bon geen leuk kado als ze er nog 30 km voor moeten rijden.
Vermoedelijk hebben ze daar een andere keten tuincentra dan hier.
Plantenmarkt Janskerkhof is ook een goed idee.
Ze zijn niet zo van de paddenstoelachtigen geloof ik
Bedankt voor het meedenken.
Ik heb een bon overwogen maar kon niet vinden welk tuincentrum zij in de buurt hebben zitten. Vind een bon geen leuk kado als ze er nog 30 km voor moeten rijden.
Vermoedelijk hebben ze daar een andere keten tuincentra dan hier.
Plantenmarkt Janskerkhof is ook een goed idee.
Ze zijn niet zo van de paddenstoelachtigen geloof ik
Bedankt voor het meedenken.