Strandtent Scheveningen...

04-05-2011 08:58 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja dames (en heren) het zoveelste topic!

Ik zoek me namelijk suf via dit forum heb elk strandtent topic al gehad volgens mij.

Vorig jaar heb ik een leuke en lekkere strandtent in Scheveningen ontdekt. Daar wilde ik dit jaar weer wat eten. Maar ik kan hem niet meer vinden.

Ik weet ook geen naam meer, ik dacht dat het Nalu beache was (na googlen) maar volgens mij is dat hem niet.

Ze hebben de boel geloof ik een beetje omgegooid op dat strand.

Vorig jaar was het dat je vanuit de haven het strand op reed en dan knalde je zo tegen hem aan. Tenminste het waren er 2 maar als je bij de frituur tent de trap af ging was hij aan je linker hand.

Nu reden we van de week langs en ik herkende niks!!!

Oké vage post maar weet 1 van julie hoe hij heet???
Bedoel je de tent Binnen?
Het gras aan de overkant is niet groen.
Hoe zag het er van binnen uit?
Het zag er zo'n beetje uit als Nalu Beach op de website.....ik dacht eerst ook echt dat dat hem was...maar geloof niet echt dat de lokatie klopt....het was echt de straat die haaks op het strand staat vanuit de havenkant uit en dan na achter dat kleine witte frituur tentje.... direct als je het trapje afliep het strand op (een tree of 6...;-)
quote:Kampen86 schreef op 04 mei 2011 @ 09:03:

Bedoel je de tent Binnen?Nee deze lokatie klopt helemaal niet...het was echt meer links van Sealife...bijna einde strand dus met je gezicht naar zee...
hey ik heb vorig jaar in scheveningen gewoond en bij strandtent gewerkt! Ik weet denk ik wel welke je bedoeld! ze hebben een lichte uitstraling wat betreft meubulair toch ? En als je daar binnen kwam stond de bar links in de hoek. en de toiletten rechts..

Bedoel je die ?

Doordat ze de boulevard helemaal aan het zijn vernieuwen hebben veel tenten een andere standplaats gekregen!

Als je nog een goede tent zoekt weet ik er wel een aantal !

Deze staat nu veel meer naar rechts geloof ik.
quote:ednaloy schreef op 04 mei 2011 @ 09:40:

[...]

Nee deze lokatie klopt helemaal niet...het was echt meer links van Sealife...bijna einde strand dus met je gezicht naar zee...De lokaties zijn ook bijna allemaal veranderd! Sowieso is het allemaal opgeschoven! Ook de tent waar ik gewerkt heb!
Ja klinkt wel een beetje zoals je beschrijft....hoe heet die en waar staat hij nu dan???
Ednaloy, zoals jij het beschrijft was het naar mijn idee toch Nalu Beach hoor. Heb daar vorig jaar zeer regelmatig gezeten en het was inderdaad meteen aan het einde van de weg langs de havens aan de boulevard (en dan dus de linker).
Op de website zie ik dat ze nu veel meer richting de Pier zitten (vanaf de havens gezien).
Dit is hem wel : http://www.nalubeach.nl

Ik herken het interieur. Deze zit nu veel meer naar rechts ( Als je met je gezicht naar de zee staat)

Ik ben vorige week nog in scheveningen geweest even bij mijn oude werk langs en toen zag ik nalu beach ook, en toen dacht ik nog : Ze hebben nu een veel betere ligging dan voorheen. Je moet gewoon als je vanuit de haven komt de boulevard aflopen.. dan kom je hem vanzelf tegen !
Dus toch Nalu...moet zeggen..de inrichting lijkt wel...hahaha...was helemaal in de war van de ligging. Heb zelfs naar de menukaart zitten turen...kan me als hoofd gerecht nog iets met grote garnalen herinneren in een witte saus....goddelijk was dat!!!

Oké dus nu meer richting pier...jammer vond idd de oude ligging veel leuker.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven