Het theehuis
zaterdag 12 januari 2008 om 21:07
quote:peppie schreef op 12 januari 2008 @ 21:01:
Jep Mirjam, hoewel ik er het fijne niet van weet want ik was al weg. Hoe gaat het provoceren?
Was jij ook al weg? Toch niet van het ene, op het andere moment he? Het provoceren gaat goed; ze smult weer van haar bammetjes met appelstroop en smeerkaas (niet in combinatie
). Onrustig is ze wel, maar dat komt dit keer door haar oorontsteking. Toen ze gisteren weer 40 graden koorts had, zijn we maar even naar de dokter geweest; ooronsteking dus en slijm in haar longetjes (beginnende longontsteking?). In ieder geval was ze zielig. Ze knapt alweer snel op nu van haar kuurtje.
Van de week is ze jarig he. Ik heb een fototaart besteld bij de HEMA (wel raar, om mijn dochter aan te snijden ).
Zit met een half oog (en oor) naar Idols te kijken..men, wat is die Gordon toch lekker vals.
Jep Mirjam, hoewel ik er het fijne niet van weet want ik was al weg. Hoe gaat het provoceren?
Was jij ook al weg? Toch niet van het ene, op het andere moment he? Het provoceren gaat goed; ze smult weer van haar bammetjes met appelstroop en smeerkaas (niet in combinatie
). Onrustig is ze wel, maar dat komt dit keer door haar oorontsteking. Toen ze gisteren weer 40 graden koorts had, zijn we maar even naar de dokter geweest; ooronsteking dus en slijm in haar longetjes (beginnende longontsteking?). In ieder geval was ze zielig. Ze knapt alweer snel op nu van haar kuurtje.
Van de week is ze jarig he. Ik heb een fototaart besteld bij de HEMA (wel raar, om mijn dochter aan te snijden ).
Zit met een half oog (en oor) naar Idols te kijken..men, wat is die Gordon toch lekker vals.
zaterdag 12 januari 2008 om 21:16
zaterdag 12 januari 2008 om 21:58
Ik ben trouwens huiswerk aan het doen; ik heb me aangemeld bij een notuleercentrum om als professioneel notuliste te werken. Nu moet ik een paar cases beantwoorden en terugsturen voordat ik op intake mag. (nou ja, vent is toch weg en kids slapen).
Hoe vordert je huisje Pep? Heb je er gemengde gevoelens over of ben je vooral blij met je eigen stekkie zonder moeders en baronnen?
Hoe vordert je huisje Pep? Heb je er gemengde gevoelens over of ben je vooral blij met je eigen stekkie zonder moeders en baronnen?
zaterdag 12 januari 2008 om 22:00
quote:Vishnu schreef op 12 januari 2008 @ 21:21:
Wahahaaaaa Inad heb je die zelf gesjoppert?????
Met een beetje hulp van mijn vriendje boven beneden
Haai Mirjam, fijn dat het provoceren goed gaat.
Ik provoceer me de hele dag ongans, maar niemand die hapt, naar is dat
Owww, ik ben zo flauw vandaag, schop me iemand, doe maar Kess, die kan dat wel
Eow, leuk, doop. Niet dat ding van Pep nemen hoor. Ik zou voor een Rock God pakje gaan
even bijlezen nog..
Ik kijk naar Idols
Wahahaaaaa Inad heb je die zelf gesjoppert?????
Met een beetje hulp van mijn vriendje boven beneden
Haai Mirjam, fijn dat het provoceren goed gaat.
Ik provoceer me de hele dag ongans, maar niemand die hapt, naar is dat
Owww, ik ben zo flauw vandaag, schop me iemand, doe maar Kess, die kan dat wel
Eow, leuk, doop. Niet dat ding van Pep nemen hoor. Ik zou voor een Rock God pakje gaan
even bijlezen nog..
Ik kijk naar Idols
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zaterdag 12 januari 2008 om 22:08