Entertainment alle pijlers

Help! Mijn man is klusser!

03-03-2011 20:01 5919 berichten
Alle reacties Link kopieren

Sjon- en Ibrahimfans........zijn jullie er klaar voor? Monatoetje gereed? Here we go!
Ik vind hier dingen van.
"Nee, zo wilde ik het niet"

Ik weet zeker dat ze dat laminaat eruit trekt met haar kutkop
Dat denk ik niet, dat vind ze teveel moeite en het maakt lawaai
quote:gympie26 schreef op 05 mei 2011 @ 22:55:

Dat denk ik niet, dat vind ze teveel moeite en het maakt lawaai

Je hebt gelijk,

Herstel, dat laat ze HEM doen!
;)
Jullie zijn er klaar mee deze week maar ik kijk nu pas.

De dame is inderdaad een helleveeg maar ter haar verdediging, ze worden enorm opgestookt door de productie, de vrouwen van de non-klussers.

Als John op pad is om de man te halen dan is de assistent productie de mevrouw aan het bewerken.

Ze krijgt te horen dat ze flink van leer moet trekken en dat ze haar emoties maar fijn moet laten zien.

'Je bent boos he Wilma? Ik zíe het aan je. Heel goed. John komt zo terug met Frits en dan ga je hem eens goed de waarheid zeggen. John komt binnen, hij doet dan een stap opzij en dan laten we jullie met elkaar praten, ja? En dan vertel jij wat je ál die jaren opgekropt hebt, ok? Gooi het er uit, hij is een eikel. Dat vind jij toch ook? Nou dan! En het ís ook zo. Frits heeft het lelijk af laten weten, je staat op het punt van scheiden, dat is toch erg? Om een bádkamer nota bene! Ok, ik hoor dat ze er bijna zijn, meid, ga los tegen dat konijn. Janken? Ook goed, laat maar komen die emoties, emoties, emoties, ja? ok,

nou, ze komen binnen nu, doe je armen maar vast boos over elkaar en confronteer die kwal. Ja? Ok ennnnnnn........actie!'

Zelfde gebeurt met de man.

Als John zijn haar laat doen zit de productie de man te voeren met de problemen die het echtpaar heeft en speelt ze tegen elkaar uit.

In deze aflevering zie je duidelijker dan ooit hoe stellen tegen elkaar worden opgestookt in dit programma.
Wie is Frits?
Geen idee, ik heb Wilma en Frits gewoon maar even verzonnen.
quote:S0LEIL schreef op 05 mei 2011 @ 22:27:

Ik snap dat je het liever niet zegt Rainbow, heel logisch.

Zo te horen heb jij ook een heftige tijd gehad. Hoe gaat het nu dan met jou?

Met mij gaat het heel goed [even last van mn chr ziekte] maar voor de rest is alles ok

Ik en mn kinderen hebben onze draai helemaal gevonden in een klein huurhuis financieel is het allemaal wat minder maar ik ben gelukkig ,heb een lieve vriend dus....

o a dat topic opende ik in aug 2008 is al weer 3 jaar geleden

En caaf opende even daarna een topic...hoop dat caaf ook deboel op de rit heeft.
quote:Sabeltandcavia schreef op 05 mei 2011 @ 21:06:

Die vrouw is een portie gestoofde klaagzang met een laagje verwijtsaus op een bedje van gemok en boze blikken.

Ik vind dit trouwens een van de leukste uitspraken over een programma in jaren.

3x hoera voor caaf
Eleonora, eigenlijk weten we ook heel goed dat het zo werkt in televisieland. Het is ook maar net hoe er geknipt en geplakt wordt. Desondanks laat ik me verleiden tot het geven van commentaar (gewoon omdat het leuk is)

Voor mij een reden om nooit mee te doen aan dit soort programma's. Je wordt neergezet als iemand die je in werkelijkheid niet bent, voor de kijkcijfers.
En eigenlijk klopt de naam reality tv ook niet, als je het zo bekijkt. Hoezo reality, als alles strak wordt geregisseerd en vooraf bedacht?
Je kunt een heleboel regiseren maar niet alles. Deze vrouw is van het type waarvoor je van alles kunt doen maar waarvan je van tevoren weet dat je het NOOIT goed doet. Klust de man dan maakt hij teveel rommel en/of lawaai en is dat reden om geïrriteerd te raken. Heeft hij geklust dan heeft hij het nèt niet gedaan zoals ze het gewild of gewenst had. En als hij de moed uiteindelijk heeft opgegeven, murw is geslagen en niet meer klust.... dan is het óók weer niet goed. Dit was niet gespeeld en die vrouw heeft gediend ter vermaak van het hele volk maar heeft het zelf over zich afgeroepen. Programmamakers zijn blij met dit soort kandidaten. Zíj huurt dit programma in om zich over haar man te beklagen maar als haar man op zijn beurt iets negatiefs over haar zegt, wordt ze woedend. Echt... die vrouw is er een met een gebrekkig inlevingsvermogen en weinig gewetensvol. Dit is voer voor psychologen. Ik vreet een bezem als dit huwelijk in stand blijft. Arme jochies!
Herhaling nu op RTL4!

Ik ben het trouwens eens met marianko.

De terloopse opmerkingen van de kinderen zeggen ook veel vind ik.

Ik hoor nu ook dat ze zegt "IK heb een tweeling van elf".

Bah, ze raakt nu al weer mijn irritatie grens.
Ik zeg toch ook, 'die vrouw is een helleveeg'?

Ik zeg daarbíj dat ze tegen elkaar opgezet worden door de productie, om het lekker dramatisch te maken.

Vorige week ging zo'n vrouw weglopen in dat eerste gesprek. Kan John er fijn achterraan met z'n 'wachteseffwachteseffe' toer. Smullen!
Oh ja, dat is natuurlijk ook zo eleonora, het moet wel een beetje smullen zijn. Daar heb je gelijk in.

Ik stoor me eigenlijk nog het meest aan haar manier van praten en niet te vergeten, het idee dat mensen op zo'n manier in een relatie zitten. Ik vind dat zo'n armoe.
Het feit dat ze zei "ik heb een tweeling van 11" was mij ook opgevallen.

Ik ken dit soort vrouwen want ik had zelf zo'n type moeder. Als kind weet je niet beter maar als je zelf volwassen bent en kinderen hebt, ga je steeds beter begrijpen wat voor stakkers dit soort mensen eigenlijk is. Ze zijn ontevreden tot op het bot en eigenlijk doodongelukkig. Ze deed wel heel blij toen ze het resultaat zag maar ik merkte dat het voor een deel gewoon was gespeeld. Ow ow ow ik herken dit gedrag zo goed want ik ben er groot mee gegroeid. Die mensen kunnen nergens van genieten en nergens blij mee zijn. Altijd op zoek naar iets wat er niet is en altijd verongelijkt over alles en iedereen. En nooit kijken ze in de spiegel wat hun eigen aandeel is in de problemen.

Ik beklaag haar want je zult je maar altijd zo voelen.....
Lé, ik vind het heel dapper dat je het programma durft te kijken zonder mentale ondersteuning van dit topic. Respect!
Ik vind hier dingen van.
quote:S0LEIL schreef op 05 mei 2011 @ 20:46:

[...]

Stom zeg.

Zullen we allemaal gaan mailen? Wij willen Ibrahim terug wij willen Ibrahim terug wij willen Ibrahim terug wij willen Ibrahim terug wij willen Ibrahim terug wij willen Ibrahim terug wij willen Ibrahim terug Ik kan alleen maar 'Help mijn man is klusser' kijken via programma gemist ... maar sinds een tijdje mis ik ook Ibrahim ... Nog steeds niet bekend waar Ibrahim is? Ik wil Ibrahim
quote:Sabeltandcavia schreef op 06 mei 2011 @ 19:39:

Lé, ik vind het heel dapper dat je het programma durft te kijken zonder mentale ondersteuning van dit topic. Respect! Het is ook heel zwaar *snikt* dank je wel.....
Ik vind hier dingen van.
Hoi hoi, daar zijn we weer!
hoi

jee wat zag die monique er mooi uit op die foto in de intro en nu zo uitgeput
Ha, fijn dat jullie er zijn
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven