Mode & Beauty alle pijlers

de zoveelste :) (bruiloft)

06-05-2011 10:22 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Nog iemand die wel wat hulp/advies kan gebruiken wat betreft kleding voor een bruiloft.

Het gaat alleen om het feest 's avonds.

Ik heb twee setjes. De ene is een rokje (zwart met witte stippen, tot op de knie) met pumps, en een groen vestje.

De andere is een zwarte broek ook met pumps eronder met een top erbij (van vero moda, kan 'm zo gauw niet vinden), die sluit rondom de hals. Hij is van satijn met rode rozen erop. Hier moet ik dan nog wat overheen (een vestje o.i.d. ?).

Zoals ik al zei, we zijn alleen uitgenodigd voor het feest, vinden jullie dat mijn vriend toch in pak moet gaan, of kan hij ook een mooie donkere broek aan met een leuk overhemd ?

Alvast bedankt voor jullie reacties !

Groetjes.
Is er geen drsscode vermeld op de uitnodiging?
Je vriend kan toch gewoon in een mooie donkere broek en overhemd. Zeker omdat het alleen het avondfeest is.

Je beide setjes klinken leuk. Al klinkt die die met die broek net wat spannender.
@heleen, nee geen dresscode ... beetje degelijke familie dat wel ;).

Met broek is ook spannender, klopt ... maar moet ik dan over die top nog een vestje doen ? Voor de receptie (voorafgaand aan het feest) wel gepast toch ?
Misschien is een centraal bruiloftentopic op M&B een idee?
Broek met top! En ja, ik zou mijn man een pak aan laten trekken. Met strop. Die doet hij dan maar af als blijkt dat het kan. Jasje uit en voilà: nette broek met overhemd. Geen kans dattie underdressed is. Heb jij rode pumps? Unisa heeft geweldige slingbacks met roos op teen... Bij Assem.nl., de Naylo.
Broek met top! En ja, ik zou mijn man een pak aan laten trekken. Met strop. Die doet hij dan maar af als blijkt dat het kan. Jasje uit en voilà: nette broek met overhemd. Geen kans dattie underdressed is. Heb jij rode pumps? Unisa heeft geweldige slingbacks met roos op teen... Bij Assem.nl., de Naylo.
@HEMAlover , tijd van het jaar he ;) .. misschien wel een idee ja !

Dankje voor de tip, ik dacht zelf aan zwarte pumps maar rood maakt het weer net wat specialer, ik ga kijken !

Ik vind mijn vriend in pak nooit zo geslaagd (volgens mij ben ik daarin ernstig in de minderheid haha) , vandaar de vraag.
Je bent da Bomb met rode pumps onder je zwarte broek!
Haha, nou ik zal m'n best doen ! Goeie tip van je, dankje !
Ik zou vriend idd vragen zijn pak aan te doen. Stropdas is niet noodzakelijk. Colbert kan uit wanneer het te warm wordt. Voor jou vind ik beide setjes leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven